مزایای Season Pass و پیش خرید بازی Project Cars 2

سازنده سری بازی Project Cars یعنی Bandai Namco مزایای پیش خرید و Season Pass بازی جدیدشان یعنی Project Cars را مشخص کرد. (Season Pass و پیش خرید هر دو شامل Special Car Pack میباشند)

اگر این بازی را پیش خرید کنید به بسته Japanese Cars Pack دسترسی خواهید داشت که شامل اتومبیل های زیر می باشد:

  1. ۱۹۸۱ Nissan 280ZX IMSA GTX
  2.  ۱۹۹۰ Nissan Skyline GT-R R32 Group A
  3. ۲۰۱۶ Honda Civic Type R–Euro Spec
  4. ۲۰۱۵ Honda 2&4 Concept

این بسته (Japanese Cars Pack) قبلاً برای نسخه Day One بازی تایید شده بود.

همچنین  Bandai Namco مزایای خرید Season Pass را نیز مشخص کرد. البته جزییات DLC ها مشخص نشدند.

در Season Pass این بازی شما ۴ عدد Car Pack خواهید داشت که هر کدام شامل ۸ اتومبیل میباشند, همچنین شامل پیست های مسابقه, طرح های روی اتومبیل, رویداد های جدید میباشند.

همچنین Season Pass داران یک بسته به نام Motorsport Cars Pack دریافت می کنند که شامل اتومبیل های زیر میباشد:

  1. ۱۹۷۴ Jaguar E-Type V12, Group 44
  2. ۱۹۹۸ Panoz Esperante GTR-1
  3. ۱۹۹۱ Audi V8 DTM
  4. ۲۰۱۶ Opel Astra TCR

Season Pass این بازی به قیمت ۳۰$ به فروش خواهد رسید.

نسخه Deluxe بازی نیز به قیمت ۹۰$ برای فروش در دسترس است که شامل Season Pass و محتوای پیش خرید می باشد.

بازی Project Cars 2 در تاریخ ۳۱ شهریور برای Xbox One,Ps4,PC عرضه خواهد شد.

منبع:Gamespot

Raphael Colantonio, بنیان گذار استدیو سازنده Prey و Dishonored از این استدیو جدا شد

Raphael Colantonio بنیان گذار استدیو Arkane Studios سازنده ی عناوینی چون Prey و Dishonored این استدیو را ترک کرد.

وی از سال ۱۹۹۹ در این استدیو بوده است.

او در مصاحبه اش گفته است:

وقت این است که از این کار بیرون بروم و کمی با پسرم باشم و به فکر آینده ام باشم.من فرصت این را داشته ام تا با بهترین افراد کار کنم و احساس میکنم بسیار خوش شانس بوده ام که بخشی از این ماجراجویی در استدیو Arkane بودم.

Raphael Colantonio همچنین در بخش دیگری از صحبت‌هایش اعلام کرد زمانی که ZeniMax در سال ۲۰۱۰ استودیو Arkane را خریداری کرد، این شانس را به آن‌ها داد که بتوانند به استودیویی بزرگ تبدیل شده و بازی‌های بزرگی برای بازارهای جهانی تولید کنند. رییس Arkane همچنین در بخش دیگری از بیانیه خود اعلام کرد که به هیچ‌وجه مشکلی با استودیو Arkane نداشته و دلیل جدایی‌اش، مسائل اینچنین نیستند.

او ادامه داد:

من مشکلی با دیگر اعضای استودیو ندارم و دلیل جدایی‌ام مسائل اینچنینی نیستند. Harvey Smith، فردی که باهم بازی Dishonored را ساختیم، قرار است از این پس به امور شعبه Austin رسیدگی کند و شخصا هم تا زمانی که مدیریت جدید کاملا کار‌ها را برعهده نگرفته و به شرایط عادت نکرده، روی امور شعبه Lyon نظارت خواهم داشت.

منبع:Gamespot

صحبت رییس Ubisoft نسبت به بازی Splinter Cell

۴ سال از انتشار آخرین نسخه از سری محبوب Splinter Cell میگذرد. امید خیلی از طرفداران این سری به E3 2017 بود اما متاسفانه هیچ خبری از این بازی محبوب در این مراسم نشد.

در سکوت خبری Ubisoft از این سری بودیم که رییس Ubisoft آقای Yves Guillemot امیدی در دل طرفداران زنده کرد.

آقای Yves Guillemot در پاسخ به یکی از سوالات در سایت Reddit اینگونه گفت:

این بازی یکی از بازی های مورد علاقه من است. ما در حال حاضر چیز خاصی برای نشان دادن نداریم اما تیم ما دارد روی چیز متفاوتی کار میکند. پس بزودی آماده اخبار جدید ما باشید.

او ادامه داد:

همواره ایده‌های مختلفی در مورد این سری مطرح می‌شود و فکر می‌کنم که بالاخره در مورد یکی از آن‌ها به توافق خواهیم رسید. قطعا در آینده خبر مرتبطی با این سری خواهید شنید اما باید برای این صبر کنید.

نظر شما درباره این سری محبوب چیست؟

منبع: Gamespot

مایکروسافت: برای گفتن تعداد بازی های Backward اکس باکس اورجینال زود است

یکی از مهمترین خبر هایی که در E3 2017 در کنفرانس مایکروسافت با آن مواجه شدیم. قابلیت Backward بازی های اکس باکس اورجینال است.

یکی از بحث های داغ این قابلیت جدید, تعداد بازی های قابل پشتیبانی برای این قابلیت است. در قابلیت Backward اکس باکس ۳۶۰ شاهد حضور ۳۸۵ بازی بودیم که روز به روز در حال افزایش است اما آیا تعداد بازی های این قابلیت جدید نیز تا این حد زیاد خواهد بود؟

آقای Dave McCarthy از مایکروسافت میگوید:

هنوز برای گفتن تعداد بازی های این قابلیت زود است. قطعاً تعداد بازی های این قابلیت به اندازه اکس باکس ۳۶۰ نخواهد بود اما بسیاری بازی هستند که حتماً آنها را در این قابلیت خواهیم دید.

او ادامه داد:

در آغاز کار برای قابلیت Backward اکس باکس ۳۶۰, تیم مهندسی ما کاملاً نا امید شده بودند و می گفتند این کار نشدنیست اما با پافشاری و اصرار آقای Phil Spencer مدیر اکس باکس این تیم بلاخره به این موفقیت دست یافت. این قابلیت جدید یعنی Backward اکس باکس اورجینال نیز بر عهده همان تیم سابق میباشد.

برنامه پشتیبانی از بازی های Xbox Original امسال بر روی کنسول Xbox One خواهد آمد. نظر شما چیست؟

منبع:Gamespot

شباهت بازی جدید شرکت bioware با starwars

در نقد ها و بررسی های اخیرکه صورت گرفته بازی anthem رو بیشتر یک بازی فانتزی تخیلی معرفی کرده اند تا علمی تخیلی !

و به همین دلیل این عنوان را مشابه به مجموعه محبوب STAR WARS میدانند و برخلاف سری بازی های mass effect این بازی درگیر واقعیت های سخت گیرانه مشابه این بازی نیست و برای هر اتفاقی که در بازی میافتد دلیل منطقی وجود ندارد و بیشتر جهت افزایش فانتزی های بازی و تفریح و سرگرمی گیمر ها است.

ارین فلین یکی از سران شرکت Bioware در مصاحبه ای که با CBC داشت بیشتر دربازه ژانر ها و محیط بازی مقایسه anthem با کار های گذشته این شرکت توضیح می دهد:

ارین فلین:

ما بیشتر دوست داریم این عنوان رو یک عنوان فانتزی تخیلی در سبک خودش نامگذاری کنیم بسیار شبیه به starwars و دنیای قهرمانان MARVEL ! که در اون اتفاقات خارق العاده بدون اینکه ما نگران دلیلشان باشیم پدید مییاند.در واقع mass efect یک بازی منطقی و بیشتر واقعی است اما anthem میخواهد برای لحظه ای هم که شده فاصله ای میان شما و واقعیت های مسخره ی این دنیا بیاندازد و شما را در دنیای زیبای بازی و اتفاقات شگفت انگیزش غرق کند.

انهایی که مراسم E3 رو دنبال میکردند شاهد معرفی شدن anthem بازی جدید شرکت bioware بودند,شرکتی که سازنده عنوان Starwars: knight of the old republic نیز هست و خیلی از افراد دلایل شباهت anthem به star wars را همین امر میدانند.

سبک اکشن یکی از ژانر های تشکیل دهنده این عنوان است که در دنیای OPEN WORLD درون بازی به خوبی مشاهده میشود.محور داستانی بازی حول یک شخص که وظیفه اوجستجوی سیارات مختلف ونگهبانی از انها و دفاع از انسانیت است.در anthem بخشی به نام Javelins وجود دارد که به شما این امکان را میدهد تا پوشش شخصیت خودتان را بر اساس میل و خواسته خودتان انتخاب کنید همچنین میتوانید لوازم های مختلف را کرفت (craft) کنید و انها را به پوشش شخصیت خودتان اضافه کنید و از ان به عنوان یه اسلحه برای از پای در اوردن دشمنان استفاده کنید.

همچنین  EA تایید کرده که تا ۴ نفر میتوانند به صورت co-op با یکدیگر بازی کرده و mission ها را کامل کنند.این بازی هم همچون خیلی از عنوان های دیگر به صورت ۴k روی XBOX ONE X اجرا میشود و در پاییز سال ۲۰۱۸ برای XBOX,PS4,PC به بازار می اید.شما عزیزان میتوانید اطلاعات بیشتر از این بازی را در E3 2017 شرکت های EA  و Microsoft در وبسایت گیم تاکس مشاهده کنید

 

کنسول جدید نینتندو Super Famicom معرفی شد + قیمت آن مشخص شد

پس از معرفی کنسولی مینی SNES , اکنون نوبت به معرفی کنسول مینی Super Famicom شده.

این کنسول در تاریخ ۱۳ مهر با قیمت ۷۰$ در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

این کنسول کلاسیک و خاطره انگیز با ۲۱ عدد بازی به همراه ۲ عدد کنترلر عرضه خواهد شد

لیست بازی های این کنسول به شرح زیر است:

این کنسول با آداپتور برق کنسول قدیمی نیز کار می کند ولی در صورت لزوم آداپتور برق این کنسول به صورت جداگانه با قیمت ۹$ عرضه خواهد شد.

تصاویری که از این کنسول منتشر شده:

مدتی است که نینتندو دست به بازسازی کنسول های کلاسیک خود زده است. و این عمل خیلی مورد استقبال طرفداران قرار گرفته است. شما با این عمل نینتندو موافق هستید؟

 

منبع:Gamespot

منابع ۴K بازی فقط بر روی Xbox One X دانلود می شوند + امکان جدید Xbox برای سازندگان بازی

مدتی پیش حجم ۱۰۰ گیگابایتی بازی Forza Motorsport 7 باعث نگرانی خیلی از Xbox داران شد.

نماینده مایکروسافت طی مصاحبه ای با وبسایت Stevivor گفت:

حتی اگر تلویزیون ۴K نداشته باشید و دستگاه شما Xbox One X باشد, منابع ۱۰۰ گیگابایتی ۴K برای شما دانلود می شود و این منابع فقط برای Xbox One X میباشد و نگرانی برای دارندگان Xbox One نیست.

وی به قابلیت جدید مایکروسافت برای سازندگان بازی نیز اشاره کرد:

با قابلیت جدید Xbox, سازندگان می توانند برای هر دستگاه با مشخصات مختلف , محتوای متفاوتی قرار دهند.

مطلب گفته شده بدین معنا می باشد که به عنوان مثال اگر دستگاه شما روی فرانسه تنظیم شده باشد, سازنده بازی میتواند طوری بازی خود را طراحی کند که فقط محتوای فرانسوی برای شما دانلود شود.