Atelier Lulua: The Scion of Arland Review

سری Atelery Gust در طول سالها موفق به کسب یک پیروزی محسوس در غرب شده است، بدون اینکه توسعه دهنده تلاش کند تا بسیاری از اسباب بازی های سری را تغییر دهد تا با طعم مخاطبان آمریکای شمالی و اروپایی سازگار شود. این یک شمشیر دو طرفه است، اما به همین دلیل است که محبوبیت سریال در حال رشد آهسته و در عین حال ثابت است: شما یک تجربه واقعی بازی در ژاپن را میخواهید؟ شما به سری Atelier بروید

این بدان معنا نیست که این سری از زمان آغاز فروتنانه آن تکامل نیافته است. آتلیه فیلیس: کیمیاگر سفر مرموز، یک پیچ و تاب بسیار جالبی را معرفی کرد که یکی از بهترین نوشته های این مجموعه بود، اما همچنین یکی از پیچیده ترین ها بود، زیرا نیمه دوم بازی ممکن است نسبت به چگونگی موجود بودن آن کمی پراکنده باشد. قسمت اول ماجراجویی است. توسعه دهنده قصد بازگشت به سریال را با Atelier Lydie & Suelle: Alchemist ها و نقاشی های اسرار آمیز داشت، اما متاسفانه این بازی نسبت به سلف آن بسیار محدود بود. با Atelier Lulua: Scion of Arland، با این حال، Gust ضربه ای کامل تعادل، آزاد بازی است که بسیار لذت بخش برای هر دو تازه واردان و جانبازان سری است.

Atelier Lulua: Scion of Arland چهارم سری سری محبوب آرلند است و به همین ترتیب شخصیت هایی از سری اصلی مانند قهرمانان Rorona، Totori و Meruru و همچنین بسیاری از شخصیت های پشتیبانی کننده دیگر را نشان می دهد. در حالی که اکثر شخصیتهای بازنده نقش مهمی در داستان بازی جدید دارند، حتی اگر بدون پرداخت هیچ یک از اقساط قبلی، پیگیری و درک آن را داشته باشید، ممکن است.

شخصیت اصلی Atelier Lulua: Scion of Arland Lulua است. دختر جوان دختر Rorona و شاگرد Piana است و رویاهای مادرش را به عنوان یک کیمیاگر پیشی می گیرد. او روزهای خود را در Arklys، یک شهر واقع در یکی از مرزهای جمهوری آرلند می گذراند، و تا یک روز زندگی حیاتی نسبتا بی رحم را پیش می آورد، او با یک کتاب که تنها می تواند بخواند، می آید. این کشف، و تصمیمش در تمایل به رمزگشایی آن، Lulua را منجر به کشف حقیقت در مورد کل آرلند خواهد شد.

در حالی که طرح Atelier Lulua: The Scion Arland داستان رمز و راز کافی برای احساس غرق شدن، به ویژه با کشف خرابه های باستانی و مرموز واقع در نزدیکی Arklys، قطعنامه نهایی آن است که فوق العاده تعجب آور نیست. آنچه که کارها را ادامه می دهد، شخصیت ها و تعاملات آنها است، که به ترتیب از سری Atelier انتظار می رود. احتمالا تعداد بسیار زیادی از اسباب بازی های انیمه وجود دارد، اما برای کسانی که با سری آشنا نیستند، این تعجب نیست.

صحبت از شخصیت ها، این تجربه برای کسانی که سه گانه اصلی را بازی می کنند کمی متفاوت خواهد بود. در حالی که شخصیت های جدید بدون شک جذاب هستند، رضایت کامل و متفاوتی در شناخت Rorona تا پایان بازی قبلی و میزان رشد او وجود دارد، فقط برای مثال. همانطور که اتلای لوووا حتی نمی کشد حوادث بازی های گذشته را حتی خلاصه کند، کسانی که بازی های قدیمی را بازی نکرده اند، چند نکته را از دست می دهند، رشد شخصیت زیادی دارند و به همین ترتیب، آنها تجربه کمی دارند بهتر.

در حالی که داستان یکی از بهترین ویژگی های بازی نیست، Atelier Lulua: گیم پلی بازی Scion of Arland یکی از قابل توجه ترین آن هاست، به لطف پالایش فرمول محکم و واقعی سری. قابلیت دسترسی نام بازی در اینجا است: چیزهایی را به طور قابل توجهی به منظور حذف tedium به طور مداوم در حالی که ادامه دادن به طرفداران عمیق از سری ها عادت کرده اند.

Atelier Lulua: Scion of Arland یک بازی نقش ژاپنی از طریق و از طریق است. در طول این ماجراجویی که Lulua را در سراسر آرلند به ارمغان می آورد، بازیکنان به سه مرکز مختلف و انواع مختلفی از نقاط مختلف از جنگل ها به قلعه ها، ویرانه های باستانی و بیشتر دسترسی خواهند داشت. هاب ها دارای امکانات زیادی از قبیل مغازه ها، مغازه ها، لوازم اداری برای تولید محصولات و غیره هستند. مکان های خارج از این هاب ها مواد زیادی برای جمع آوری، ماهیگیری و نقاط معدنی و دشمنان دارند که همه در این زمینه قابل مشاهده هستند.

Atelier Lulua: حلقه گیم پلی بازی Arland بسیار متفاوت از آنچه در نوشته های قبلی سری دیده می شود متفاوت نیست. پس از وقایع داستان، بازیکنان باید یک کار مهم الماسی را تکمیل کنند و برای انجام این کار، باید جهان را در اطراف آنها کشف و مواد لازم را پیدا کند. مکانیک Tome باستان، که برای کشف دستور العمل های کیمیاگری مورد استفاده قرار می گیرد، به طور قابل ملاحظه ای در حال چرخش است. پس از هر رویداد داستان، Lulua سعی خواهد کرد نکات نوشته شده در Tome را رمزگشایی کند، که به بازیکنان نیاز دارد تا به مکان های خاصی سفر کنند و مواد تشکیل دهنده خاصی را بدست آورند. هنگامی که نکات کشف شده است، ممکن است که آنچه در نوشته نوشته شده است، رمزگشایی شود و دستورالعمل باز شود. این سیستم پیچیده است در سیستم های مشابه دیده می شود در ورودی های اخیر در سری، بنابراین آن را کاملا اصلی نیست، اما آن را کاملا کار می کند. عدم وجود محدودیت زمانی، بر خلاف بقیه سری Arland، یک ویژگی بسیار خوشایند است، زیرا این امکان را می دهد که بازیکنان در فعالیت های خود آزادانه تر عمل کنند، به ویژه اگر آنها می خواهند مکانیک کیمیا را بدون نیاز به نگرانی در مورد بازی دلخواه به یاد بیاورند وضعیت.

به طور مشخص، کیمیا نقش مهمی در Atelier Lulua ایفا می کند، زیرا سنتز موارد خاصی برای حرکت دادن داستان پیش می رود. مانند موارد قبلی در مجموعه، برای ایجاد موارد، بازیکنان باید مواد مناسب را جمع آوری کنند، که همه با کیفیت متفاوت رتبه بندی می شوند. هرچه کیفیت بالاتر باشد، بهتر است که آیتم نهایی از بین برود. بعضی از مواد نیز با برخی مهارت های ویژه ای که می توانند در انتهای فرآیند به ارث برده شوند، می توانند کارایی آن را افزایش دهند، چه اینکه یک قطعه تجهیزات یا یک مورد قابل استفاده در نبرد باشد. مانند بسیاری از ویژگی های بازی، کیمیاگری ساده شده است، اما بدون از دست دادن عمق خود، و این واقعیت است که دیگر محدودیت زمانی وجود دارد، باعث می شود بازیکنان حتی عمیق تر به الماس.

سیستم نبرد Atellier Lulua خیلی متفاوت از آنچه در نوشته های قبلی در سری دیده می شود، به عنوان یک سیستم مبتنی بر نوبه خود که در آن بازیکن کنترل شخصیت ها و دشمنان به نوبه خود برای حمله، استفاده از مهارت های خاص، دفاع و غیره. در Atelier Lulua، بازیکنان می توانند تا پنج کاراکتر در نبرد شرکت کنند، و دو نفر از آنها به عنوان پشتیبانی کننده عمل می کنند. مانند سایر مقالات در این سری، فقط کیمیاگران می توانند از اقلام استفاده کنند، بنابراین آنها نقش مهمی را به ویژه در طول جنگ های رئیس بازی می کنند. جنگ های منظم به سختی چالش برانگیز هستند، اما این واقعیت که سرعت آن کم است، حداقل باعث می شود آنها لذت بخش و نه بیش از حد شدید باشد. یکی از ویژگی های جدید بسیار خوب، توانایی وقفه است که به موجب آن یکی از متخصصان شیمیایی می تواند از هر ماده ای در طی جنگ استفاده کند حتی در هنگام چرخش دشمنان.

این نمایش نیز مطابق با آنچه که در نوشته های قبلی در مجموعه دیده شده است. شخصیت ها و مکان ها به زیبایی شناسی ژانر ژاپنی به خوبی طراحی شده و دقیق هستند، اما به نظر می رسد به طور خاص به طور خاص مکان ها. این بازی همچنین در مدل PlayStation 4 به طور منظم اجرا می شود و نرخ فریم ۳۰ FPS ثابت است. صدای بازی های ژاپنی و موسیقی متن نیز مناسب هستند، اما با استثناهای خاصی قابل توجه نیستند.

زمانی که اعلام شد، احساس میکرد که اشتباه می کند که Gust در بازگرداندن تنظیم آرلند با Atelier Lulua: The Scion of Arland انجام دهد. پس از بازی کردن، با این حال، تمام طرفداران قدیمی این سریال متوجه میشوند که چگونه حرکت بسیار خوبی بود، مانند Atelier Lulua: The Scion of Arland بسیار جذاب برای هر دو تازه واردان و جانبازان و یکی از بهترین نوشته های سری است .

Atelier Lulua: Scion of Arland یکی از بهترین نوشته های سری Atelier است. در حالی که داستان فوق العاده هیجان انگیز نیست، شخصیت های جذاب، دنیای لذت بخش و مکانیک بازی ساده می توانند بازیکنان را برای مدت زمان طولانی حفظ کنند. به شدت توصیه می شود به طرفداران سری و کسانی که به دنبال یک JRPG خوب است که بیش از حد خواستار نیست.

خوب

شخصیت های جذاب
دنیای جالب
دسترسی بسیار خوبی برای تازه واردین
درگیر شدن سیستم نبرد
مکانیک کیمیاگری ساده

بد

داستان خیلی جالب نیست
تازه واردان از داستان کمتر لذت خواهند برد، گمشده ارجاعات به سه گانه ارلند اصلی

امتیاز کلی گیم تاک ۸ از ۱۰ میباشد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *