WRC 8 Xbox One Review

بازی بزرگ دیگر رالی برای سال ۲۰۱۹ به روز می شود و این مسابقه مسابقه ای چالش برانگیز چیزهای زیادی برای ارائه دارد و نسبت به نسخه قبلی خود پیشرفت های مهمی را انجام می دهد.

وقتی صحبت از بازی های رالی است ، اولین فکر معمولاً توسط کادمسترز Dirt است. اما یک چیز وجود ندارد و آن یک مجوز رسمی مسابقات جهانی رالی است ، جایی که سری به نام های WRC از بیگبن وارد می شود.

چند سال پیش ، من WRC 7 را مرور کردم و دریافتم که این یک جایگزین عالی برای Dirt و یک تجربه خوب در سطح هیئت برای طرفداران ورزش است. در زمانی که توسعه دهنده به تابلوی نقاشی برگشته است تا WRC 8 یک مدعی ارزشمند برای تاج و تخت برای طرفداران مسابقه در میان درختان باشد. چیزهای زیادی حفظ شده است ، اما خیلی بهتر شده است. و اکنون برای طرفداران این ورزش چیزی بیش نیست.

WRC 8 فقط مربوط به مجوز استفاده از ماشینهای واقعی و مراحل واقعی از واقعیت نیست. این است که چگونه از آن استفاده می کند که باعث ایجاد تفاوت می شود. توجه به جزئیات در این بازی بسیار جالب است ، البته ، البته با اتومبیل ها و زندگی واقعی.

مانند بازی های قبلی ، سه سری رسمی وجود دارد ، از سطح ورودی Junior WRC و پیشرانه‌ی آن Ford Fiestas ، از طریق WRC 2 و رویداد اصلی WRC. در هر مرحله ، وسایل نقلیه قدرتمند تری ، رقابت سخت تر و چالش فزاینده در خلبانی اتومبیل ها پیدا خواهید کرد.

تمام اتومبیل های موجود در بازی ، مانند مراحل بازآفرینی مدار WRC ، بسیار زیبا به نظر می رسند. WRC 8 آب و هوای پویا را در جدول به ارمغان می آورد ، نه تنها چیزی که من دوست دارم در بازی های مسابقه ببینم بلکه چیزی است که به واقع گرایی و تجربه می افزاید.

در وسط مرحله راهپیمایی هیچ متوقفیتی وجود ندارد ، و بدون مجموعه ای که بتواند شرایطی را که ممکن است با آن روبرو شوید ، متحمل شوید.

برخی از شرایط بسیار وحشتناک نیز هست. هر آنچه که یک راننده رالی واقعی تجربه می کند می تواند در بازی پیدا شود و بر عملکرد ، دید و ایجاد اعصاب موثر باشد. صحنه ها در اوایل صبح انجام می شوند ، در اواسط روز ، اواخر شب ، هیچ لحظه کسل کننده وجود ندارد و هرگز دو مرحله دقیقاً یکسان نیستند. و اتومبیل شما به طور طبیعی کثیف می شود ، زیرا اتومبیل رالی فقط هنگامی که در منطقه سرویس پارک شده است تمیز است. به زودی وضعیت آب و هوا و جاده بر روی رنگ شما منعکس خواهد شد.

حتی توجه به جزئیات حتی به هواپیماهای بدون سرنشین که در جلوی شما پرواز می کنند نیز کشیده شده است. فیلم های هوایی جزء اصلی WRC است و بازی با استفاده از سیستم دوربین خود کمی اساسی را پشت سر گذاشته است و حالت پخش دوباره پخش شده از آن را بسیار حس واقعی تر به شما می دهد. هواپیماهای بدون سرنشین هنگام استفاده از این هواپیماها قابل استفاده نیستند ، اما هنوز هم خوب است و نشان می دهد که توسعه دهنده چقدر در رویکرد خود برای انتشار این سالها به نقاط دقیق تر رسیده است.

شاید مهمترین تغییر در بازی امسال بهبود فیزیک باشد. پیش از این احساس می کردم که کار با WRC 7 از نظر مصنوعی دشوار است ، اما در بازی امسال موتور با کمک رانندگان واقعی WRC بهبود یافته است و احساس خوبی دارد. این هنوز هم کاملاً رضایت بخش ، موهای ناامید کننده و وحشتناک است ، اما این چیزی است که تظاهرات را بسیار لذت بخش می کند.

شما باید به ویژه وارد شوید و تنظیمات کنترلر سهام را تنظیم کنید ، به ویژه ، در بن بست. در طی دو دوره اول اجرا ، برخورد بیش از حد پیچیده احساس می شد ، و من به درختان زیادی برخورد می کردم (تجمع وحشیانه است). اما ، تنظیم تنظیمات بن بست در تنظیمات باعث شگفتی شد. دشوار بودن نرمی در جاده های کشور با سرعت ۱۰۰ مایل در ساعت است ، افزایش منطقه مرده باعث می شود صندلی کمی بیشتر به شما بخورد و به شما اجازه دهد در حالی که هنوز چوب را سخت کار می کنید ، در نوبت ها ملایم تر باشید.

بهترین تجربه با چرخ همراه است و مثل همیشه ، WRC 8 از تمام چرخهای اصلی فرمان از امثال Thrustmaster و Logitech و همچنین شیفت های دستی پشتیبانی می کند. در هر صورت ، WRC 8 با استفاده از چرخ بسیار آسان تر می شود ، زیرا شما کنترل کاملی دارید و بهتر است در هنگام اشتباه کمی متوجه مقابله ها ، اسلایدها ، جهش ها شوید و واکنش نشان دهید. من از یک حرفه ای دور هستم ، اما شکار شدن در منطقه و آموزش مغز شما برای قیچی کردن یادداشت های رانندگان به انگشتان دست خود ، دستور موفقیت است.

یکی از بزرگترین انتقادات من درباره بازی قبلی این بود که حالت شغلی کمی کم عمق احساس می کند. برای بسیاری ، بازی از طریق حالت شغلی ، اصلی ترین تجربه آنها در WRC 8 خواهد بود و خوشبختانه ، این بازی کمی امتحان کرده بود تا شما را بیشتر درگیر کند.

هنوز کاملاً خطی است ، به این ترتیب که شما با هدف صعود به WRC و قهرمان جهان از پایین شروع می کنید ، اما این خوب است. چیز دیگری نیست که شما انتظار داشته باشید ، و اگر ترجیح می دهید ، می توانید از یک کل حرفه جلوگیری کنید و یک بار در یک فصل در حالت Season بازی کنید.

در حالت شغلی شما باید با نگه داشتن خدمه خود شاد و سالم ، شهرت سازنده خود را بالا و روحیه کلی تعادل برقرار کنید. شما کنترل کامل بر خدمه خود دارید و با پیشرفت ، نقش های بیشتری را باز می کنید و افراد بهتر را برای پر کردن آنها باز می کنید. اما همه این افراد حقوق دارند و اگر نتوانید ماشین را تحویل بگیرید ، خیلی زود بودجه شما ناپدید می شود.

این یکی از نکات دقیق حالت شغلی است. اگر محصول شما به رنگ قرمز بیفتد ، تولیدکننده شما فقط شما را بیابان نمی زند ، بلکه باید از نتایج به دست آمده برای پرداخت خدمه و هزینه تعمیرات خود درآمد کافی کسب کنید. شما می توانید با اعضای خدمه کمتر کار کنید و از تعمیر خود صرفنظر کنید تا هزینه ها کاهش یابد ، اما آیا این نتیجه نتایج کلی شما را تحت تأثیر قرار می دهد؟ انتخاب شما این است که چگونه می خواهید بازی کنید. اما اگر تحویل ندهید ، در نهایت از قرارداد خارج خواهید شد که به شما کمک نمی کند هر چه سریعتر به اهداف نهایی خود برسید.

درخت مهارت یکی از بزرگترین کارهایی است که می توانید در بازی مدیریت کنید ، زیرا این بخش به عنوان بخش تحقیق و توسعه شما طبقه بندی می شود. با بازی و پیشرفت ، امتیاز R&D کسب می کنید که به شما امکان می دهد مهارت های جدیدی را باز کنید. اینها تقریباً در مورد هر جنبه ای از بازی پوشانده شده است ، اما تصمیم در مورد آنچه برای باز کردن و اولویت بندی قرار دارد ، مربوط به شماست

شما همچنین باید کارهای دیگری انجام دهید بلکه فقط به جمع کردن و مدیریت تیم بپردازید. اهداف مختلف شما را در طول یک فصل اشغال می کند ، اما در کل چالش های دیگری وجود دارد. بین مسابقه هایی که می توانید آموزش دهید ، که یک راه خوب برای تقویت روحیه و افزایش XP است ، می توانید استراحت کنید و به تیم خسته خود اجازه دهید بهبود یابد ، یا می توانید در آزمایشات سازنده یا راهپیمایی های کلاسیک شرکت کنید. اولی به شما کمک می کند تا با تولید کنندگان دیگر ، شهرت خوبی برای پیشرفت خود از طریق WRC 2 و WRC ایجاد کنید ، در حالی که تظاهرات کلاسیک فقط سرگرم کننده است و فرصتی برای مسابقه و پیروزی است بدون اینکه در قرارداد اصلی شما تأثیر بگذارد.

حتی در حال راه اندازی بازی جدید ، تکرار قبلی چالش های منظم برای سرگرم کردن بازیکنان دارد. و هیچ چیز به نظر نمی رسد که برای WRC 8 تغییر کند. برای هواداران و اختصاصی ترین بازیکنان ، همیشه کاری انجام خواهد شد. همیشه یک چالش تازه ، خواه یک زمان آزمایشی یا یک بازآفرینی دیجیتال از آخرین دور WRC باشد ، همیشه اتفاقاتی در جریان است.

من هنوز هم این سوال را نپرسم که آیا این کافی است که آجیل های تند تند که کمتر سخت شده اند را درگیر خود نگه داریم ، کافی باشد. بر خلاف یک مسابقه دهنده مستقر در مسیر ، شما فقط نمی توانید به یک لابی چند نفره بپردازید و چند حلقه را دور بزنید. به همین ترتیب ، شما بعید به دلیل ماهیت مجوز ، بعید خواهید دید که چیزهای زیادی را در مسیر مدارهای جدید یا اتومبیل ببینید. مواردی مانند Dirt Rally 2 می تواند محتوای تازه را به دنبال داشته باشد زیرا در محدوده WRC قرار نمی گیرد ، که از بعضی جهات یک نعمت است. شما باید در WRC 8 چند نفره داشته باشید ، اما مانند هر چیز دیگری ، به بازیکنان نیاز دارید که به این موضوع برسند.

اما ، یک کلاه در کلاه خود قرار دارد ، و این لوازم ضروری است. تقریباً مانند Forza RC ، شرایط موجود در WRC 8 برای همه واجد شرایط است تا بتوانند در مرحله مقدماتی شرکت کنند و مطمئناً اگر وارد مسابقات دیجیتال خود شوید ، ارزش آن را دارد.

WRC 8 شروع به جستجوی شما می توانید به نسخه جدید خود بپردازید. از آنجایی که می توانم خود را حفظ کنیم و هیچگاه نتوانیم با یک بازی دوستانه داشته باشم ، می توانیم از این دیدگاه بخواهیم که بتوانیم از پس آن برآییم ، اما بعد از اتمام کار با استفاده از نرم افزار ، می توانم از این ایده استفاده کنیم.

در زمان ارائه بازی به عنوان یک سرویس دهنده ، زمان مجاز که می توان مشغول خدمت خود را با اختیار بیشتری از بهترین نشانگرهای مدیریت است. WRC 8 فروش چهارچوب برای دراز مدت و بازی ای است که می تواند بازی کند و برای شما مهمانان ، ماه ها و سالهای مختلف باشد. اما می توانیم به حد کافی برسیم و فهمیدیم که می توان از بین می رود.

هرگز زمان بهتری برای هوادار شدن در مسابقات رالی وجود ندارد ، زیرا ما دو حق رای دادن عالی داریم که ارزش بازی کردن را دارند. WRC 8 ممکن است تمرکز باریک تری نسبت به Dirt Rally 2 داشته باشد ، اما مطمئناً ارزش آن را دارد که پشت فرمان قرار بگیرید.

هواداران این ورزش برای تحریک چیزی بیشتر از مجوز WRC به نظر نمی رسند ، اما خوشبختانه زیبایی این بازی بیش از عمق پوست است.

 

امتیاز ما ۹۰

NBA 2K20 Review

آنها می گویند همه مطبوعات مطبوعات خوبی هستند ، اما تیم NBA 2K احتمالاً مخالف است. طی یک سال گذشته ، پرتاب های صخره ای ، مسائل مربوط به اتصال ، جنجال تبلیغ در بازی و یک تریلر باعث پاسخ صریح یک هیئت رتبه بندی شد. بسیاری از مردم در مورد حق رای دادن می شنوند ، اما شاید کمتر بدانیم آنچه که نسخه امسال دقیقاً در این فهرست قرار دارد.

NBA 2K20 تمام حالت ها و گیم پلی مورد نظر خود را به وجود می آورد ، که در اطراف تجربیات آنلاین متصل ساخته شده است. با پیشرفت راه اندازی چیزها می توانند تغییر کنند ، اما به نظر می رسد این بار مشکلات اتصال و اشکالات کمتری وجود داشته باشد و با توجه به شکست سال گذشته ، این حس منطقی خواهد بود. راحتی که به نظر می رسد با توجه به تجربه در نظر گرفته شده از مرحله دریافت ، نزدیکتر است. با این حال ، حتی اکنون ، ما برخی سکسکه ها را تجربه کرده ایم که باعث می شود حداقل در هنگام وقوع ، کمی فکر کنیم که بازی باید بازی شود. هنگام کار ، مجموعه کاملی از گزینه ها در دسترس است.

حالت ویترین برای هر نسخه NBA 2K ، داستان MyCareer امسال توسط LeBron James و شرکت تولیدی وی SpringHill Entertainment برای شما آورده شده است. این حق رای دادن مدت هاست که به افراد مشهور و نویسندگان معتبر اعتماد به نفس می کند تا این حالت را اجرا کنند ، اما نسخه LeBron این ایده را دو چندان می کند. به یک روش ، این موفقیت انجام می شود: نام های بزرگی در دنیای بازیگری و بسکتبال ، از ادریس البا و روزاریو داوسون گرفته تا مارک کوبایی و … خوب ، لبرن جیمز. این نیمکت عمیق است: ارنی هادسون و توماس میدلدیچ در اینجا حضور دارند و آنتونی دیویس ، ستاره جلد ، گروهی از بازیکنان را هدایت می کند که هر کدام برای مدت زمان بسیار کوتاهی حاضر می شوند. و مشکل در اینجا نهفته است: این “داستان” مونتاژ کاستوهاست که بیشتر از آنکه داستان های جالبی را اضافه کنند ، اضافه شدن به لیست افراد مشهور است. هیچ کس به اندازه کافی طولانی نمی خواهد حضور مهیج داشته باشد ، اما به هر کدام از آنها نقش های “قابل توجهی” پر از شخصیتی بی نظیر و اهمیت روایت ناخواسته داده می شود. قرار است در زندگی بازیکن خود به لحظاتی اهمیت دهید ، اما به شما زمان یا انگیزه خاصی نمی دهد.

این نیز در اصل یک فیلم است. فرصت های زیادی برای تصمیم گیری وجود ندارد ، و مواردی که شما تصمیم می گیرید ناچیز هستند یا به نظر نمی رسد با پیامدهای آنها بی ارتباط باشند. لحظات بزرگ ، مانند نشستن در اعتراض به شعله های بی نظیر Bay City ، که از او دور می شود ، از شما دور می شوند. در عوض ، شما یک ساعت را صرف گوش دادن به مارک کفش کفش می کنید. در اینجا فرصتهایی برای ایجاد یک رابطه واقعی و انتخابی محور با شخصیت مشاور دائمی Rosario Dawson وجود داشت ، اما آنها مجبور بودند وقت خود را برای یک بازیکن NBA تصادفی نشان دهند و به شما بگویند که Gatorade چقدر خوب است. این همان چیزی است که شما دریافت می کنید.

گیم پلی بازی خود حالت تا حد زیادی توسط عکس های کوتاه و فرایند ترکیبی بسیار طولانی از minigame هدایت می شود. این minigames کنترل بی دست و پا و دشوار است ، و به نظر می رسد که Visual Concepts این را می دانستند ، زیرا شما قبل از اجرای هر دو مرحله تمرین کامل از هر کدام را انجام می دهید. متأسفانه ، این باعث نمی شود کنترل ها کمتر پیروز و بی جواب باشند ، و در عوض باعث می شود که شما سه برابر بیشتر از آنها با معاشرت بپردازید. پس از طی کردن آن و در حقیقت به اولین بازی تازه کار خود ، اعتبارات می چرخند و اساساً از حالت حرفه ای قدیمی خارج خواهید شد. که ، پس از رسیدن به آنجا ، ممکن است تسکین یابد.

خوب ، تا زمانی که به Neighborhood برسید ، خانه بازی برای بسیاری از شبه قمارهای طراحی شده است که شاید در مورد آنها شنیده باشید. بله ، شما هنوز هم باید به آرامی و از طریق صفحه ای از صفحه نمایشهای بار حرکت کنید تا در صف ایستاده باشید تا چرخی برای یک جایزه روزانه بچرخید و بله ، این حالت چند نفره مانند همیشه به صورت برنده و برنده است. این در مواردی است که قبلاً انجام نشده است. در حقیقت ، خیلی بیشتر از این که آزمایش را برای بازی های ایده آل و ایده های جدید بکشیم ، بیشتر به نظر می رسد و برخی اوقات نتایج نامتعادل و غیر منطقی را رقم می زنیم ، اما پاسخ به این موضوعات باید در بازی بعدی کاری انجام دهد. . ۲K چندین فرصت برای تمیز کردن عملکرد خود در اینجا داشته است ، و به سادگی وجود ندارد. ما آرزو می کنیم که بتوانیم آنها را نادیده بگیریم ، اما بازی هنوز عمدا پیشرفت پیشرفت کمتری را از آنچه انتظار می رود داشته باشد فراهم می کند و تجربه “رایگان” (که با تمام قیمتی برای یک بازی پرداخت می کنی) به طرز ناامید کننده ای بدبخت است.

این حالت به حالت بزرگ دیگر NBA 2K20 ، MyTeam منتقل می شود. (به ویژه با توجه به دو ارز مشترک.) مطمئناً ۲K در این فضا تنها نیست و رقبائی مانند تیم نهایی EA گرایشات بسیار مشابهی دارند. اما در حالی که این حالت ها سعی کرده اند گزینه هایی را برای پخش کننده انفرادی فراهم آورند تا از آن لذت ببرند ، پیشنهادات NBA 2K20 دارای پاداش ناچیزی است و فقط در خدمت شماست تا به سمت خرید بسته ها بروید. این بازی رایگان نیست. در حال حاضر هزینه دارد. به نظر می رسد این بازی در درک آن مشکل زیادی دارد.

یکی دیگر از نقاط مهم فروش NBA 2K20 ، اضافه شدن تیم های WNBA است. پس از درج حضور آنها در سری رقابت های NBA Live سال گذشته ، اکنون آنها اینجا هستند! و … آنها کارهای زیادی برای انجام دادن ندارند. مزیت یک حق رای دادن مانند ۲K مجموعه عملکردها و حالت های آن است ، اما بازیکنان WNBA فقط می توانند از طریق یک حالت فصل barebones و بدون ویژگی هایی مانند معاملات یا سالهای متوالی بازی کنند. اگر این به سادگی پیشرفت داشته باشد و برنامه ریزی بیشتری انجام شود ، خوب است ، اما شاید برای کسی کافی نباشد که یک تجربه واقعی را در بازی امسال بدست آورد. اگر Live به تلاش خود ادامه دهد ، برای افرادی که می خواهند چیز بیشتری برای لیگ بانوان بدست آورند ، خوب نخواهد بود.

اگر اینجا یک نقطه روشن وجود داشته باشد ، این حالت MyGM اصلاح شده است ، اگرچه ممکن است روشنایی متناوب باشد. “MyGM 2.0” در تلاش برای ساختن این بازی بیشتر از یک بازی استراتژیک ، یک سیستم عملیاتی را معرفی می کند و کارهایی را که می توانید انجام دهید برای شمارش هر عملی محدود می کند. این به وضوح به معنای شبیه سازی زمان محدود شما به عنوان مدیر کل است و از این طریق ، موفق می شود. به نظر می رسد صرف تنها نقطه عمل روز خود را حتی به پیشنهاد تجاری تیم دیگر کمی صرف کنید و به نظر می رسد که باید در تکه ها یا اقساط سال آینده تنظیم شود. با این وجود ، این احساس متفاوت از حالت همه جانبه انگشتان MyLeague است ، و این خوب است. توسعه دهندگان هنوز باید بخش های زیادی از “بار آن را در یک جلسه تجاری” بخشند ، هرچند که هنوز هم مثل همیشه خسته کننده هستند.

 

– با واقع بینانه ترین کنترل بازیکن تا کنون ، مهارت های خود را به سطح بعدی برسانید ، شامل یک موتور حرکتی ارتقا یافته با سبک های امضا ، کنترل های تیراندازی پیشرفته ، سیستم جدید اندازه گیری دریبل ، برخورداری از تصفیه خارج از توپ ، و جدید بازی دفاعی را بخوانید و واکنش دهید.
MyCAREER – شلدون کاندیس با بصیرت به روز و با تجربه ، خیره کننده ترین تجربه سینمایی MyCAREER را به روز هدایت می کند. بازیگران ستاره دار شامل ادریس البا ، روزاریو داوسون و تمام ستارگان گذشته و حال NBA سفر به زندگی را به روشی کاملاً جدید و همهجانبه به ارمغان می آورند.
WNBA – برای اولین بار ، همه ۱۲ تیم WNBA و بیش از ۱۴۰ بازیکن در این بازی حضور دارند و آماده اجرای در حالت های Play Now و Season هستند. با انیمیشن های گیم پلی ، سبک های بازی و تصاویری که منحصراً برای بازی زنان ساخته شده است ، کامل شوید.

 

امتیاز ما به بازی : ۸۵

 

Greedfall review

من می دانم چگونه کیک درست کنم. من می دانم چه مواد تشکیل دهنده هستند ، و حرکات کلی. اما علیرغم داشتن دانش کامل و کاملی از جمله پختن شیرینی پزی ، هر کیکی که من درست کرده ام نسبت به نمونه هایی که مادر من با همین مواد تشکیل داده است ، پایین تر است. این قیاس تمام چیزی بود که می توانستم در مورد تمام مدتی که در Greedfall صرف بازی کردم فکر کنم.

شما ، عنکبوت های لباس فرانسوی دقیقا می دانند چگونه یک RPG عملی را انجام دهند. آنها این کار را برای بیش از ده سال انجام داده اند. آنها مواد لازم را می دانند ، آنها حرکاتی را که باید برای طی کردن آنها داشته باشید می دانند تا از برخی تخم مرغ ها و آردهای گرفته شده برای لیسیدن یک قاشق چوبی تمیز در حالی که تماشای میوه های کار خود را از طریق پنجره کوچکی که در درب اجاق است افزایش یابد ، می دانند. اما به دلایلی ، پس از تولید تمام عنکبوت های RPGs ، آنها هنوز هم این ترکیب را به درستی دریافت نکرده اند.

از سالهای Orcs و Men ، من عنکبوت را قهرمان کردم و هنوز هم ۱۰۰٪ مطمئن هستم که روزی آنها یک شاهکار واقعی را تولید می کنند. من امیدوار بودم که Greedfall باشد ، آن یکی است که در نهایت عنکبوت را روی نقشه قرار داد. متأسفانه ، این بازی کاملاً کاملاً مناسب نیست – اگرچه بهترین چیزی است که آنها تاکنون تولید کرده اند ، و بدون شایستگی آن نیست.

این داستان از لرد یا لیدی دو سارد حکایت می کند ، بسته به انتخاب جنس شما ، یک اشرافی جوان با میراث اسرارآمیز که باید از خانه خود در شهر سرنه به جزیره افسانه ای Teer Fradee سفر کند. هدف این است که پسر عموی “سردشت” ، “کنستانتین dOrsay” را به عنوان فرماندار نصب کنید و درمانی برای مالچور پیدا کنید ، یک بیماری غیر طبیعی که جان بسیاری از مردم را گرفته است.

بعد از خلق شخصیت اولیه که ابتدا شما را نشان می دهد ساردت را به عنوان یک شخص سفید پوست قبل از اینکه بتوانید آنرا به طور کامل تغییر دهید نشان می دهد ، یک کلاس باستانی کلاس را از سه گزینه انتخاب می کنید. طبق معمول ، عنکبوتها می توانند چیزی را ارائه دهند که کمی متفاوت از هنجار باشد ، حتی اگر کمی پیچیده باشد. سه انتخاب شما Warrior ، Magic و Technical است ، اما می توانید مهارت های هر سه را یکبار شروع کنید و با هم هماهنگ باشید.

Warrior خود توضیحی است و به شما امکان می دهد سلاح های سنگین تری داشته باشید ، زره مناسب بپوشید و در میدان جنگ آسیب زیادی وارد کنید. سحر و جادو شما را مجبور به پوشیدن حلقه های ویژه برای انتقال انرژی می کند و حجم زیاد جادوها که در دسترس می باشند طیف وسیعی از گزینه ها را برای هر مبارزه به شما ارائه می دهد. من برای اولین بازی اصلی و اصلی خود با تکنیک رفتم ، که آسیب های میانی و دفاع را با بمب ، اسلحه ، سموم و تله مخلوط کردم. به نظر من فنی تقریبا جالب ترین درخت است ، اما اینجا چیزی وجود دارد که بتواند هرکسی را بپوشد.

با تراز کردن شما می توانید آمار و توانایی های د سارد را افزایش دهید ، نه تنها در امتداد درختان خاص در کلاس خود بهبود می یابد بلکه باعث باز کردن قفل و بهبود توانایی های ذاتی مانند Lockpicking ، Agility ، Charisma و Science می شود. با حالت دوم می توانید بمب هایی را برای شکستن دیوارها و یا معجون کردن معجون خواب برای دست کشیدن از نگهبانان و خفا کردن آسان تر ایجاد کنید.

صرف نظر از کلاس شما ، جنگ هرگز واقعاً آنقدر تغییر نمی کند. دشمنان معمولاً شما را هجوم می آورند ، غالباً بی امان ، در حالی که افراد مسلح خاصی افراد مسلح یا جادوگران را در میانه خود دارند تا بتوانند از دامنه آسیب و آسیب های AoE استفاده کنند. متأسفانه دقیق ترین سیستم جنگی نیست. حملات فاقد وزن واقعی هستند ، دشمنان و شخصیت ها از یکدیگر عبور می کنند ، و همه چیز باعث تضعیف تنوع موجود در آن می شود. گفته می شود ، اغلب حکاکی کردن راه خود از طریق دشمنان احساس رضایت می کند. یک منوی مکث تاکتیکی به شما امکان می دهد تا حملات را مرتب کنید ، در حالی که می توانید دوازده مهارت را به طور هم زمان روی دکمه های صورت و محرک های نقشه بکشید تا تنوع رزمی بسیار مورد نیاز را فراهم کنید. در سطوح بعدی می توانید در صورت تمایل ، قفل گریزنده ای را باز کنید ، یا بمبی را برای پرتاب به میدان نبرد ، و همچنین حشرات مختلف و حمله هایی که می تواند به شما در توسعه د ساردت به یک جنگنده قوی تر و متنوع تر کمک کند ، باز کنید. اگر به دنبال تعداد انگشت شماری از مسائل مربوط به عملکرد و برخی از هوش مصنوعی عجیب نبود ، مبارزات Greedfall یک پیروزی محکم خواهد بود.

در طول راه شما پنج شخصیت را ملاقات و استخدام خواهید کرد که همه آنها با مهارت ها و آمارهای از قبل پخته شده همراه هستند. شما می توانید وسایل آنها را تغییر دهید ، اما نه سبک مبارزات آنها ، و هم اینها بر شماست که دو نفر مناسب را با خود به دعوا و مکالمه ببرید. این شخصیت بازیگر مناسب و معقول است ، هر کدام انگیزه ها و شخصیت های خاص خود را دارند. به طور مشابه با عصر اژدها ، آنها اغلب به شما نیاز دارند که وظایفی را برای آنها انجام دهید که ممکن است شما را با دیگران درگیری کند ، یا با جناحهای مختلفی که سرن و Teer Fradee را کنترل می کنند. البته گزینه های عاشقانه نیز وجود دارد که به شما امکان می دهد چندین مورد از آنها را فریب دهید و در نهایت دچار کثیف شدن و کثیف شدن شوید ، اما اگر آنها را به اندازه کافی شستشو دهید ممکن است کاملاً شما را روشن کنند. من در واقع توانستم از آن جلوگیری کنم که در هر زمان که لازم باشد یک الاغ بی پروا باشم ، اما بعضی از آنها به راحتی ناراحت می شوند.

به همین ترتیب جناح های Greedfall که دنیای بازی را کنترل می کنند ، یعنی Bridge Alliance ، بومیان Teer Fradee و شوراهای حاکم Theleme ، شما را به اینجا و از آنجا در کارهای شلوغ تا زمانی که پاهای شما بیفتد ، می فرستند و مجبور می شوید. به عنوان بسیاری از گزینه ها – نه همه آنها باینری – به عنوان پیشرفت شما. دیر یا زود ، شما یک گروه یا گروه دیگر را عصبانی خواهید کرد. در این مرحله ، توانایی انتخاب مخفیکاری و دیپلماسی در کنار مبارزات بسیار مفید است ، زیرا می توانید لباس های مبدل ، دزدکی حرکت کرده ، دشمنان حمله خفا کنید ، یا مهارت های کاریزمایی خود را بسازید و راه خود را برای اکثر برخوردها صحبت کنید. اگر صادقانه بگویم ، من این مکالمات و فتنه های سیاسی اجباری را تحریک آمیز پیدا نکردم ، و شخصیت های غیرقابل تصور و ذاتی بسیار غیرقابل تصور وجود دارد که من اصلاً اهمیتی به آنها ندادم.

 

به گفته این ، برخی از گزینه ها احساس وزن دارند ، اگرچه از قضا این گزینه هایی هستند که به طور مساوی بین گزینه های خوب و بد تقسیم می شوند. یک جفت مورخ بی گناه را نجات دهید یا آنها را به آتش بسپارید تا آنها را به آتش بسپارید ، در برابر یک سرکشگر سادیستی قرار بگیرید که تازه مردی را در مقابل شما خفه کرده است ، یا با یک آیین که قتل در خیابان را محکوم می کند ، پوزخند بزنید.

در هر صورت ، صحبت کردن و راه رفتن کمی در خوشحال کردن همه نقش دارد. درخواستهای جانبی که اغلب شامل پیدا کردن شخص دیگری برای گفتگو است ، بی امان ظاهر می شوند و خیلی سریع خسته کننده می شوند. فقط چند بار وجود دارد که می توانید خود را وادار کنید که در مورد حمل کالای دزدیده شده یا عضو خانواده مفقودالاثر شخص دیگری فریاد بزند. مشکل این است که تلاش های جانبی فقط این جذابیت را ندارند و همانطور که بیشتر شما را با چیزی جز پول به شما پاداش می دهد ، آنها بیش از هر چیز دیگری مانند بالشتک بودن احساس می کنند.

طبیعت نیمه باز Greedfall به دوران اژدها باز می گردد: تفتیش عقاید ، به موجب آن شما سریعاً به ییلاقات در وحشی می روید که می توانید اکتشاف کنید ، اما با رسیدن به یک نقطه خاص در هر مسیر گزینه ای برای سفر به یک مرکز متفاوت من فکر نمی کنم اگر فقط در این مناطق چیزهای بیشتری پیدا شود. غالباً چیزی برای دیدن چیزی جز راهزنان ، جانوران یا هیولاهای جهش یافته عجیب و غریب وجود ندارد. شاید یک سینه گنج با هوشمندی در بوته ای در اینجا و آنجا پنهان شود. همچنین ، پس از ۶ یا ۷ ساعت پیاده روی به پادشاهی ام و همسایه ام سوار اسب شوم. شما می توانید از واگن ها برای سفر سریع استفاده کنید ، یا گلوب در شهرها و آتش سوزی در طبیعت ، و قبل از مدت طولانی من از سفر واقعی پرش می کردم زیرا این فقط کسل کننده بود. به یاد داشته باشید که چند بار سریع در The Witcher 3 مسافرت کردید؟ بیش از حد احتمالاً زیاد نیست ، زیرا جهان با فتنه و ماجراجویی روبرو بود. Teer Fradee فقط نیست ، و باید باشد.

فکر می کنم بازاریابی انتظارات من را جلب کرده است ، زیرا پس از عزیمت سرنا به جزیره (و پیری طول می کشد) ، تصور می کردم که به سرزمینی آغوش در اسرار رفته ام ، که توسط قهرمان جوان بی پروا و همراهانش ترسیم شود. من ناامید شدم وقتی که به New Serene رسیدیم تا متوجه شوید دقیقاً شبیه سرعین ساده قدیمی است. عنکبوت ها حتی از همان قسمت های جبهه های خیابان و ساختمان استفاده می کنند. و جزیره مرموز ، حداقل برای شروع ، بیشتر مزارع و جاده ها است. به سختی بیابان بی نظیر است. منظورم این است که همه جا علائم جاده ای خونین وجود دارد. من حدس می زنم که من فقط انتظار چیزی دستگیر و دید جوی داشتم.

اگر به نظر می رسد که من خشن هستم ، با گفتن اینکه Greedfall عنوان جاه طلبی برای عنکبوت ها است ، به من اجازه دهید با آن مقابله کنم. این به راحتی بزرگترین بازی آنها تا به امروز است ، و در بیشتر قسمت های آن کاملاً نوشته شده و عمیق است تا دو یا حتی سه بازی را ضمانت کند – اما تقریباً در هر بخش تقریباً در لبه های آن خسته است. به راحتی با Dragon Age 2 یا Mass Effect Andromeda قابل مقایسه است ، که به نظر می رسد مانند یک توهین تا زمانی که در نظر بگیرید که عنکبوت ها پشتوانه مالی EA و شجره نامه RPG BioWare را ندارند. Bound by Flame ، نقشه جنگ مریخ و The Technomancer همه توسط جهان و سیستم های Greedfall برانگیخته شده اند ، و به همین دلیل با وجود IP جدید ، مانند پیشرفت واقعی احساس پیشرفت می کند.

Greedfall مشکلات خود را دارد ، مسلم است ، اما آنها مسئله ای هستند که احتمالاً در مقایسه با فقدان آن بسیار جاه طلبی به وجود آمده اند. برای هر دشمنی که هوش مصنوعی آن تنظیم مجدد شود ، زیرا شما در طی یک مبارزه به مکانهای دور از منطقه منتقل شده اید ، یک لباس جدید برای تغییر یا طلسم برای یادگیری وجود دارد. برای هر بریدگی ناخوشایند و یا لهجه منطقه ای خارج از مکان ، یک قطعه لنگ وجود دارد که می تواند جهان عناصر دریایی مانند قرن ۱۷th را که عنکبوت ها ایجاد کرده اند ، کشف کند. و قلب ، قلب خالص ، که باعث شده است بسیاری از دلخوری ها و دلهره های جزئی که ممکن است سقوط یک تیم توسعه کمتر شور و شوق را اثبات کند ، متعادل می کند.

Greedfall با داستان خود ذخیره می شود ، که شاید خیلی اصیل نباشد ، اما ماجراجویی دریایی را با فتنه اسطوره ای الف مخلوط چیزی مثل Witcher می کند تا نقشه ای را تهیه کند که به راحتی شما را از بین ببرد اگر تنها کارهای جانبی بسیار جالب توجه از بین بروند. از راه اگرچه ممکن است مبارزات کمی سست باشد ، سرگرم کننده نیز هست ، به دی سارد یک تن از گزینه ها برای هر برخورد – یا در واقع برای جلوگیری از هرگونه برخورد ، در صورتی که می خواهید بازی کنید ، سرگرم کننده است. و شخصیت ها یک مزیت هستند ، کورت وفادار و اعتماد به نفس دشوار پتروس برای من متمایز است ، صرفاً به این دلیل که من تا به حال مطمئن نبودم که داستان های آنها به کجا می روند.

در عناوین بزرگتر ، عنکبوتها خود را در معرض مسافرتها و تله های تمام RPG های دنیای آزاد قرار داده اند ، تلاش می کنند فضای ناگهانی را پر کنند و برای جلب توجه شما ، به مکان های آشکار متوسل می شوند. با کمال تعجب ، اگر آنها Greedfall را به RPG داستان محور با نیمی از محتوای جانبی متمرکز کنند ، احتمالاً می خواهم که بخواهم بیشتر بخواهم. همانطور که هست ، من خودم را پیدا کردم که همه چیز را متزلزل می کنم ، اما طرف همراه فقط تلاش می کند تا داستان را بگذراند و اتفاقات را بیفتد ، و این هرگز نشانه خوبی نیست.

اما آنچه من مثل عناصر عنکبوتی را تشکر می کنم ، جاه طلبی و توانایی آنها برای نوآوری در راه های کوچک در هر بازی است. Greedfall تلاش می کند تا پاهای خود را بیابد و سپس آنها را حفظ کند ، اما مطمئناً این یک ماجراجویی لذت بخش است که هرچه بهتر می شوید ، اسرار Teer Fradee را از راه های غافلگیرانه باز می کند. یک بار دیگر ، عنکبوتها از آنچه که قبلاً تحویل داده اند پیشی گرفته اند و با وجود نقص های آن ، Greedfall به راحتی بزرگترین و بهترین بازی آنها هنوز است.

 

امتیاز کلی ما به بازی : ۹۰

Final Fantasy VIII Remastered Review XB1

Square Enix سرانجام پس از انتظار طولانی Final Fantasy VIII Remastered را منتشر کرد. نسخه بازسازی شده بازی در ابتدا تصور می شد رویایی لوله بوده است که هرگز به دلیل وجود کد منبع از دست رفته هرگز آن را محقق نمی کردیم. با این حال ، کد منبع بازیابی شد و نتیجه نهایی کاملا ارزش زمان انتظار طولانی را دارد.

در حال حاضر ، Final Fantasy VIII به دلیل عدم حضور Final Fantasy VII شلیک زیادی می کند. FF8 پیگیری مستقیم JRPG بود که حق رای دادن را در ذهن هواداران به وجود می آورد که هرگز موقعیت خوبی برای حضور در آن نیست. این امر همچنین شیوه کار جادویی را تغییر داده ، یک بازی با ورق را معرفی کرده و پتانسیل سینمایی دیگری را نیز رقم زده است. بازی به نظر می رسد ، تغییرات در سیستم جادویی بسیار غیرمعمول بوده است. بازیکنان به جای یادگیری طلسم جادویی و مجبور کردن مدیریت MP (امتیازات جادویی) ، سحر و جادو را از دشمنان دزدیده و می توانند آنها را به سهام خود بیفزایند یا بلافاصله از آنها استفاده کنند. که جادو را به یک منبع مصرفی تبدیل می کند. این تصمیمی بود که دوام بیشتری در حق رای دادن دوام نیاورد ، زیرا Final Fantasy IX به یک قالب آشناتر برای بازیگران بازگشت.

Final Fantasy VIII همچنین از سیستم معمول کلاس / کار Final Fantasy جلوگیری می کند. بنابراین ، به نوعی ، این گوسفند سیاه خانواده است. با این حال ، من همیشه اعتقاد دارم که این بازی بسیار کم ارزش است. اما اکنون ، به لطف Final Fantasy VIII Remastered ، بازیکنان جدید می توانند از بازی لذت ببرند بدون اینکه Spter FF7 روی آن آویزان باشد. و بدون نیاز به تغییر از طریق چهار دیسک ، شاید آنها واقعاً آن را تا آخر انجام دهند.

اشتباه نکنید ، بازی Final Fantasy VIII Remastered هنوز بازی خیلی اصلی است. گرافیک ها به روز شده اند ، اما از سال ۱۹۹۹ هنوز هم مانند مصنوعی به نظر می رسند. بزرگترین تغییرات در برش ها ایجاد شده است ، که بسیار نرم تر از گذشته هستند. با این حال ، بازی پایه بدون تغییر بوده است.
سیستم رزم ، خارج از استفاده جادویی ، کرایه RPG مبتنی بر نوعی کاملاً معمولی است که باید برای هر فن Final Fantasy آشنا باشد. با این حال ، با اصلاح کننده سرعت ۳ برابر ، که می توانید در صورت لزوم روشن یا خاموش شوید ، می توانید خیلی سریعتر دعوا کنید. که باعث می شود مسافت طولانی و طولانی از سطح اولیه به معده راحت تر شود.

اصلاحات اضافی در نسخه PC بازی در دسترس است ، با این حال ، بازی کردن با بازیکنان کهنه کار خودشان را جالب تر می کنند. یا سعی کنید بازی را سریع انجام دهید. برای اکثر موارد ، سرعت ۳x تمام آنچه شما برای تقویت بازی پایه نیاز دارید ، وجود دارد ، اگرچه مشکل اساسی بیش از حد نیز وجود دارد.

در مورد طرح خود ، من سعی خواهم کرد که یک بازی ۲۰ ساله را خراب نکنم. با این حال ، این داستان همچنان باقی مانده است که فکر می کنم باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد. این بیش از هر چیز دیگر یک داستان عاشقانه است ، اما این طرح شامل یک تن عمل و چند پیچش رضایت بخش است. خود شخصیت ها نیز بسیار قانع کننده هستند. اسکال لئونارت ممکن است کسی نیست که Cloud Strife باشد ، اما او به اندازه کافی محکم است که هر بازیکن بتواند خود را در کفش خود قرار دهد. و او از سطح Tidus بسیار آزاردهنده است. Rinoa Heartily یک دلباخته است ، Selphie احساس می کند که از یک انیمه جدا شده است ، و حتی سیفر هم لحظه های خود را دارد.

 

امتیاز کلی ۱۰۰

Monster Hunter World: Iceborne Review

Monster Hunter World به بیش از هر بازی دیگری در حق رای دادن به مخاطبان گسترده تری دست یافت و شکارچیان جدید را مسحور کرد و جانبازان دیرینه را خوشحال کرد. جهان چالش های جدی خود را داشت ، اما آنها را در محتویات پس از بازی و پس از بازی از بین برد. برای موفقیت لازم نیست که متخصص باشید ، و این موضوع را دوستانه تر و تازه وارد ساخت. اگر منتظر بودید که مهارت های خود را به درستی آزمایش کنید ، یخ ها را خارش می دهد. شما باید برای پیروزی های خود سخت بجنگید ، اما هنگامی که سرانجام یک جانور مجازات را به قتل می رسانید ، آنها را مزه می کنید. یخبندان نسبت به آنچه که در بازی پایه جهان تجربه کرده ام ، سرعتی بزرگتر از آدرنالین به من داد ، اما با همان لحظه های ناامیدکننده آینه است. با این وجود ، یخبندان آنچه راجع به Monster Hunter توصیف می کند ، مثال می زند: شما تمام توقف ها را می کنید تا بر ناخوشایندترین دشمنان غلبه کنید ، و آن لحظات پیروزی جبران کننده شکستهای روح آور هستند.

 

قرعه کشی اصلی این انبساط منطقه جدید قطب شمال ، Hoarfrost Reach است. این منطقه عظیم با خطراتی مانند بهمن های غیر قابل پیش بینی و برف عمیق روبرو است. هیولا که در حال پرسه زدن از این منظره هستند ، به خوبی جا افتاده است ، مانند بانبارو شبیه گوزن کوهی ، که درختان را به هم می ریزد تا به درون شما بخورد. Hoarfrost Reach چند بار اول را کشف می کند ، اما خیلی سریع پیر می شود ، و تقریباً نیمی از مأموریت های گسترش در آن اتفاق می افتد. به جای اینکه یک مکان جدید دیگر برای کشف داشته باشید ، دیگر تلاشها در منطقه از بازی اصلی مانند جنگل باستانی و ارتفاعات مرجان صورت می گیرد. آشنایی با این محیط ها به ضرر می رسد زیرا دعوا با وجود هیولاهای جدید قابل پیش بینی است. تنوع بیشتر منطقه به مسیری طولانی می انجامد ، به ویژه که این چنین گسترش گوشتی است. شما با ۲۰ هیولا می جنگید – بعضی از آنها کاملاً جدید و برخی دیگر انواع مختلفی از جهان هستند. برخی از این انواع احساس تغییر ناخوشایند از تغییرات پوستی ناامیدکننده دارند ، اما عناصر مختلف آنها انواع مختلفی و غافلگیر کننده ها را به دعوا اضافه می کنند ، مانند مقیاس Seething Bazelgeuse که برای انفجارهای بزرگتر داغ تر از حد معمول است.

دشمنان جدید بهترین نبردها را رقم می زنند. Tigrex ، هیولا محبوب ، که بازی های گذشته را به اشکال مختلف به نمایش گذاشته است ، بازگشت خود را با یک بار کابوس و مرگبار انجام می دهد. پنجره برای طفره رفتن باریک است زیرا همه چیز را در مسیر خود خاموش می کند. یادگیری الگوهای هیولا ، خسته کردن آنها برای خالی کردن آسیب ها و استفاده از محیط به نفع شما همه مهم هستند. محیط های تخریب پذیر و جنگ های چمن نیز بازگشتند ، در حالی که دومی همچنان دردی است که در بازی پایه داشت. جنگهای چمن بزرگ است ، اما خیلی زیاد اتفاق می افتد و دعواها طولانی نمی شود. برخی از حرکتهای جدید و حرکات جدید زندگی جدیدی را به نبردها تزریق می کنند ، اما مورد علاقه جدید من پنجه کلاچ است. این قلاب قلاب زدن به شما امکان می دهد درست روی هیولا پرتاب کنید ، و در مورد تعظیم سبک من ، می توانم بمبی را کاشته و به دلیل صدمه مناسب به بیرون پرش کنم.

همانطور که قبلاً ذکر شد ، این گسترش بسیار دشوارتر از کمپین بازی پایه است. شما می توانید از انجام کارهای انفرادی داستان های داستانی در آنجا دور شوید ، اما یخبندان چندان بخشنده نیست. انتظار می رود در خارج از چند ماموریت ، به موفقیت های خود به شعله های SOS وابسته شوید و با سایر بازیکنان هماهنگ شوید. یک پیشرفت بزرگ در این زمینه این است که مقیاس مشکل بسته به تعداد بازیکنان در یک مهمانی در یک زمان معین ، حتی وقتی یک نفر از نبرد خارج شود ، می باشد. یخبندان نیز شما را به سمت مکانیک راحت نمی کند. درست از کنار دروازه ، هیولا مانند سرما تلخ به شما ضربه می زند: سخت و ناگهانی ، که لحن گسترش را ایجاد می کند. هشدار داده شود ، مشکل ناهموار است. برخی از هیولا کاملاً شما را با اثرات وضعیت نامطبوع و حملات قدرتمند خرد می کنند ، در حالی که برخی دیگر به نظر می رسد که فشار قوی دارند.

در بعضی مواقع ، من با چالش رونق می گرفتم و می دانستم که اگر شل و ول می شوم ، با چیزی جز وقت گمشده فرار نخواهم کرد. این باعث شد تا من با تجهیزات انتخابی خود ، مقاومت هایم را بالا بردم و وسایل دکوراسیون مناسب برای جعبه های مختلف را آزمایش کنم. وقتی سرانجام هیولایی را که برای چند روز در آن حضور داشتم ، پیروزیهایم احساس افتخار کرد. این حس دستیابی سخت نیست ، اما تجربه مبارزه با یکی از این دشمنان تند و زننده خسته کننده است. این مرحله نهایی مسابقات می تواند به محدودیت زمانی ۵۰ دقیقه ای برسد و شکست بسیار ویران کننده است زیرا شما اغلب با چیزهای دیگر تلف نمی شوید. برخی نبردهای فوق العاده دشوار حتی سرگرم کننده نیستند ، فقط عصبانی هستند ، زیرا شانس در برابر شما انباشته شده است و هر اشتباهی باعث شکست می شود.

بسیاری از اوقات در فضای محاصره شده ای که محیط می تواند به همان اندازه حملات آنها باشد ، با هیولا می جنگید ، فضای زیادی برای جلوگیری از زرادخانه مرگبار از combos ها و حملات ویژه ای که اکثر هیولاها مجهز به آن هستند ، به شما نمی دهد. خطرات اضافی برای جلوگیری از اینها به وجود بیاورید ، مانند بیماری های کوچکتر ، گیاهان مسموم یا برف سنگین که حرکت شما را محدود می کند ، و چیزهای زیادی برای نگه داشتن انگشتان پا وجود دارد. شما همچنین می توانید با پیدا کردن مکانهایی که می توانید از آن بپوشانید یا نقاط پرش خوبی برای سوار کردن یک هیولا استفاده کنید ، از محیط به نفع خود استفاده کنید. در پایان ، یخبندان برخی از خاطره انگیز ترین پیروزی های من را به من بخشید ، و باعث شد من وقتی از نبردهای سخت تر جان سالم به در می بردم با جیغ زدن فریاد بزنم و پوشیدن دنده جدید و جالب با غرور از همه رضایت بخش تر بود.

قدم زدن به Monster Hunter World برای Iceborne به من یادآوری کرد که چقدر این بازی را دوست دارم ، اما عیب های آن را نیز در معرض نمایش قرار می دهم. کپکام پیشرفت چندانی نداشته است ، مانند این که بار دیگر یک مأموریت داستان دفاعی برج خسته کننده داشته باشید و شما را مجبور کند که جداگانه صحنه های انفرادی را تماشا کنید تا بتوانید در تعاونی شرکت کنید. با این وجود ، زنده ماندن در کنار هم برای بدست آوردن این جکهای مواد برای تجهیزات بهتر ، جذابیت خود را از دست ندادید ، و یخبندان شما را به چالش می کشد که با دعواهای دشوار خود یک بازیکن و هم تیمی بهتر باشید. سفر برگشت ارزش آن را دارد ، انتظار نداشته باشید که بسیاری از ارتقا های تجربه را تجربه کنند.

 

امتیاز کلی ۹۸

Final Fantasy XIV: Shadowbringers review

“Shadowbringers” چنین نام گوته است، تا جایی که من نمی توانم شگفت زده شوم اگر شما وارد آخرین فاینال فانتزی XIV در آخرین گسترش انتظار دیدن، آه، مظهر آنتی ژرم های انیمه در حال اجرا خدمات تحویل برای خون آشام ها. اما خیلی بیشتر از این است.

این یک داستان است که ما را به یاد ما می اندازد که زیبایی جهان به جای تعادل نور و تاریکی به جای غلبه بر یک یا چند نفر بستگی دارد، و شب های ستاره ای از قدرتی عظیم به عنوان بعد از ظهر آفتابی برخوردارند. این یک داستان عجیب و غریب است که در معرض نگرانی های معاصر در مورد سیاست های نادانسته در جهان دچار غم و اندوه می شود و قهرمانان آن علاقه بیشتری نسبت به سری های بسیاری در تلویزیون دارند. این نه تنها بهترین فاینال فانتزی XIV توسعه تاکنون است (حداقل از لحاظ حالت راه اندازی آن)، اما داستان آن با چنین نیرویی روبرو می شود که دیگر هیچ سؤال دیگری وجود ندارد که MMORPG Square Enix مستلزم حضور در بحث های بهترین بازی های Final Fantasy از همه زمان ها

این یک بیانیه بزرگ است، من می دانم، و من غم انگیز هستم که نمی توانم داستان را به تفصیل در مورد جزئیات صحبت کنم بدون آنکه بیش از حد دور باشم. بنابراین ببخشید که می گویند این داستان در مورد اینکه چگونه شما و بازیگران معمولی FFXIV از دوستان فوق العاده NPC – Scions of Dawn هفتم – به دنیایی که در معرض خطر قرار گرفته است، نه از ابدیت تاریکی است، بلکه به جای آن از یک منبع بسیار کم نور. به عبارت دیگر، نور، بد است که کاملا شوک فرهنگی برای گروهی از جنگجویان است که شخصیتی به نام “جنگجو نور” دارد. بنابراین، حقیقتا مؤثر است که این نور، در واقع آن است که جهان را به یک قاره ساکن تبدیل کرده است و افرادی که در آن زندگی می کنند، نسل ها را بدون دیدن جلال آسمان شب، رفته اند.

با این حال، قابل توجه است که این هنوز یک جهان است که به نظر می رسد مانند ایستاده های قدیمی خود را از Eorzea، درست قبل از نژادهای آشنا، سبک لباس، و این واقعیت است که این “بیگانگان” صفر مشکل درک آنچه شما می گویند. با این حال، بدون شگفتی آن، مانند یک نژاد از مرد گربه های پر سر و صدا نام Hrothgar و زنان با اسم حیوان دست اموز شناخته شده به عنوان Viera، که هر دو در حال حاضر در دسترس هستند به عنوان نژاد قابل پخش است. حتی دورف ها وجود دارد!

و شگفتی ها فراتر از مردم است. به سمت جنوب، یک سونامی از “نور” یخ زده در افق مانند قرمز خشک، و دور به شمال، شما یک پادشاهی پری است که در آن بومی ها زندگی می کنند جهنم برای بازدید کنندگان بیشتر از بدبختی از بدبختی پیدا کنید. به سوی غرب، یک شهر از افراد ثروتمند که خود را در نوعی عجیب و غریب مرگ قرمز دور می کنند، در حالی که برای نور به کار خود ادامه می دهند. این یک سیاره است که همه چیز است اما پایان جهان برای یک داده شده است.

و در عین حال زندگی همچنان ادامه دارد مردم با تلاش برای ادامه زندگی عادی زندگی خود را از سرنوشت اجتناب ناپذیر دور می کنند، و در مورد این استقامت بسیار ممنون است. در مورد تقریبا همه چیز تحسین برانگیز است. نوشتن در اینجا از ناتسوکو ایساکاوا Scions Dawn هفتم را با عمق که تا به حال به ندرت قبلا دیده اید، و در سنت بسیاری از داستان های بزرگ دیگر، حتی خائنانی همدردی را تضمین می کند. حتی زمانی که اهدافشان دوست نداشتند، حداقل قابل فهم هستند. زمانی که مبارزه نهایی در نهایت پس از یک عمل بسته شدن فراموش نشدنی رخ می دهد، پس از وقوع یک بعد از وخامت تراژدی، رخ می دهد.

مضامین پایه زمین آشنا هستند، اما امید، عشق و حس انسانیت در اینجا وجود دارد که به ندرت در MMO یافت می شود. من در مورد این شخصیت ها اهمیت دارم (همچنین یک شخص بدبین تکراری وجود دارد که در لگد زدن خیلی خوب است، اما او دارای خطوط خوب و لباس خوب است، بنابراین من او را پاس خواهم داد.) در نهایت داستان در مسیرهایی است که من به سختی می توانستم از زمانی که من برای اولین بار رویایی پا را در این دنیای جدید قرار دهید و نتیجه را به دست آورید که بهتر از هر لحظه ای از بازی تا کنون است. بیشترین شدت این لحظه قدرت خود را به نمره زرق و برق دار توسط Masayoshi Soken، که در هر نوبت از تجربه Shadowbringer ها، غنی می شود، به دست می آورد.

فراتر از آن هرچند، Final Fantasy XIV عمدتا بیشتر از طراحی اصلی توسعه های قبلی را حفظ می کند. هنوز هم تاکید زیادی بر Fates دارد – رویدادهای نیمه تصادفی و پویا که در سراسر چشم انداز ظاهر می شوند – و هنوز هم شما نیاز دارید که به سیاه چال ها و حادثه هشت نفره گاه به گاه به عنوان بخشی از روند تسطیح قرار گیرید. اما Shadowbringers یک تغییر کلیدی در سیستم جدید (و کاملا اختیاری) “Trust” را معرفی می کند که به شما اجازه می دهد تا سه NPC را از داستان اصلی در سیاه چال ها بردارید، نه اینکه با بازیکنان انسانی که از طریق Duty Finder مطابقت دارند، برخورد کنید. .

فکر نمیکنم این ویژگی کاملا ضروری باشد، با این حال، با توجه به اینکه جامعه FFXIV نزدیک به اندازه سمی نیست، همانطور که در برخی از MMORPG های دیگر پیدا می شود. سیاه چال های اعتماد نیز جایزه XP به عنوان همتایان خود را با مردم واقعی نیست، و من متوجه شدم که مفید بودن آنها را منفی پس از من بارها و بارها یافت که من به اندازه کافی XP برای اندازه گیری و باز کردن دسته بعدی از مسائل اصلی داستان. برای این موضوع، آنها بسیار کندتر از سیاه چال هستند که با افراد واقعی کار می کنند.

با این حال، چشماندازهای اعتباری، یک روش فوق العاده برای یادگیری مکانیک سیاه چال ها و مبارزه رئیس های آنها بدون فشار است، اگر نگران این هستید که در اولین حضور خود در شرکت واقعی افراد نگران باشید. NPC ها زمانی که قرار است در نقاط سمت راست قرار بگیرند، این کار را برای اجرای آسان انجام می دهد، تا زمانی که بخشی از آن را انجام دهید. اگر شما می میرید، باید قبل از مبارزه با رئیس، مجددا شروع کنید، حتی اگر گروه خنده دار NPC شما خوب کار کند. Square Enix به عنوان یک جایزه شامل خطوط شخصیتی برای هر یک از اعضای حزب خود بود، بنابراین در نظر گرفتن دوستان مانند Alphinaud یا Y’thtola احساس می کنید که شما یک مقدار کمی از داستان را دریافت می کنید. آنها همچنین یک راه خوب برای رسیدن به سیاه چال ها هستند و بدون نیاز به انتظار صف های طولانی وظیفه یاب برای کلاس های خرید خسارت، اگر چه خوشبختانه این صف ها به ندرت بیش از پنج دقیقه طول می کشد تا این زودتر به گسترش برسد.

هنوز تغییرات دیگری همچون توانایی انتخاب منطقه ای که می خواهید شروع کنید، یک بار داستان اصلی را به حرکت درآورید و دشمنان به سطح خود همگام خواهند شد. World of Warcraft شروع به انجام این کار با لژیون کرد، و The Scrolls Online Elder آنلاین اساسا این نوع طراحی را به کل بازی گسترش می دهد. این یک بازخور خوش بینانه از خط مشی سرسخت داستان نهایی فانتزی XIV است که ما تا به حال آن را شناخته ایم و این همه قابل توجه است و هماهنگی و تاثیر داستان در نتیجه رنج نمی برند. هنوز کشتن و تکان خوردن وجود دارد، اما Square Enix به راحتی آن را با استفاده از مروارید ها با گزینه های گفتگو چندگانه ترکیب می کند که بعضی اوقات اثرات کمی بر نتیجه ی تلاش دارد. در نقاط دیگر، شما ممکن است مجبور شوید از طریق یک رابط کاربری که زمینه نمایش شما را به یک بازی شیء پنهان تبدیل می کند، نگاه کنید.

Square Enix همراه با مسابقات جدید نیز دو شغل جدید را معرفی کرد، نام فانتزی Final Fantasy XIV برای کلاس های رزمی خود استفاده می کند (که در مقایسه با اکثر MMORPG ها کاملا متفاوت است). Gunbreaker یک تانک است که دارای یک شمشیر است که به عنوان یک اسلحه دو برابر می شود – این همان چیزی است که شما می دانید که قطعا بازی Final Fantasy را انجام می دهید – در حالی که رقصنده در سراسر میدان جنگ با چرخیدن چاکراپ های مرگ در حالی که غرق شدن و خندیدن می شود خسته می شود.

آنها هر دو به خوبی طراحی شده و ضربات قدرتمند بسته، و Dancer حتی با buffs حزب گسترده به جای کسانی که از Bards خالی شده است. بیش از آن، آنها سرگرم کننده هستند. این یک معامله بزرگ است، با توجه به اینکه چگونه بسیاری از کلاسهای FFXIV در هنگام راه اندازی احساس راحتی می کنند. شما باید یک شاگرد جنگ یا شاگرد کلاس سحر و جادو داشته باشید تا ۶۰ به یک بازی بپردازید، اما از آن جا می توانید Gunbreaker یا Dancer خود را به سطوح جدید سطح Shadowbringers از ۸۰ برسانید.

داستانگرایان
بنابراین در اینجا گرفتن است. برای تمام نقاط قوت آن، Final Fantasy XIV یکی از سنتی ترین MMORPG ها باقی مانده است، که در این صورت شما باید قبل از اینکه بتوانید به Shadowbringers هاپ بپردازید، از محتوای شش ساله داستان استفاده کنید. و این مانند World of Warcraft نیست که شما می توانید به محض رسیدن به سطح مناسب برای محتوا به محتوا گسترش بپردازید، به جای آن شما باید تمام تلاش اصلی داستان را تجربه کنید و شامل بخشی از داستان هایی است که در تکه های محتوا پس از گسترش. اگر شما از طریق داستان “راه راست” را در سطح داستان قرار دهید و به یک تعهد عظیم بیش از ۱۰۰ ساعت نگاه کنید.

خوشبختانه، Square Enix به شما امکان می دهد با استفاده از خرید پستی از سایت Mog Station برای هر داستان گسترش به منظور جلوگیری از Shadowbringers، اطراف این کار را انجام دهید. آنها بستگی به اینکه تا چه حد دیری در داستان شما می خواهید شروع کنید، هزینه بیشتری دارند. برای احیای قلمرو، شما فقط باید ۱۱ دلار بپردازید، اما باید ۱۸ دلار و ۲۵ دلار هزینه کنید که به ترتیب از Heavensward و Stormblood گذشته باشد. این کار شخصیت شما را به اندازه شما انجام نمی دهد، بنابراین شما همچنین می توانید ۲۵ دلار به منظور ارتقاء هر یک از کلاس های مبارزه با بازی به سطح ۷۰، که در آن سطح شروع داستان Shadowbringers است. به این ترتیب: اگر شما یک بازیکن جدید هستید و می خواهید بلافاصله به Shadowbringers بروید، باید مبلغ ۵۰ دلار را در بالای ۴۰ دلار که برای خود Shadowbringer ها پرداخت می کنید، بپردازید. اما توصیه می کنم که Heavensward و Stormblood را پر نکنید تا بتوانید شخصیت های Shadowbringers را بهتر بدانید.

امتیاز کلی ۸

Elder Scrolls Online: Elsweyr Review

من خجیت را در کتیبه های قدیمی تر نمی بینم. آنها یک نژاد از نوع گربه مانند هستند که مدتهاست که بخشی از جهان کتیبه های بزرگتر هستند. اسکایپ های قدیمی Elder Online معتقدند که Khajit هیچ یک از آنها را حفظ نمی کند، اما دو مجموعه ای از موجودات گربه به عنوان حیوانات خانگی: گربه های Seneche که دارای گربه های جنگل هستند و به عنوان گربه ها و گربه ها استفاده می شود. بله، هوسکات معمولی موجود درون کتیبه های بزرگتر است. و قبل از اینکه به انواع مختلف خجیت مانند Alfiq دسترسی پیدا کنید، می توانید صحبت کنید، اما هنوز هم به اندازه گربه هستند. هیچکدام از این ها فقط تفسیرهای من نیستند، زیرا چندین مأموریت به طور مستقیم با این دوگانگی عجیب و غریب مواجه هستند.

این کمی عجیب و غریب از طبقه بندی های افسانه ای بخشی از کلاشینک سالخورده آنلاین: Elsweyr، آخرین فصل و به نام گسترش در اکتشاف Zenimax آنلاین کاستروهای بزرگتر. کتیبه های بزرگتر آنلاین جنگ ستارگان را گرفته اند: جمهوری قدیمی به آن نگاه می کند؛ واقعیت این است که آن را صدها سال قبل از وقایع سری اصلی به آنها آزادی می دهد تا بخش های خاصی از آن تاریخ را تعریف کنند. توسعه های قبلی، Morrowind و Summerset، در درجه اول بر روی Dunmer (Dark Elf) و Altmer (High Elf)، دو نژاد که جهان را تشکیل می دهند متمرکز شد. Elsweyr تمرکز خود را به سمت خجیت تبدیل می کند، غواصی به میهن و فرهنگ خود.

خجیته از شما قدردانی می کند
خود Elsweyr آن تقسیم بین دو بیوم بزرگ: بیابان بزرگ در اطراف شهرستان پایتخت Rimmen، و جنگل است که میزبان به مزارع و ویرانه های باستانی در جنوب است. سطح بالایی از طراحی سطح کلی وجود دارد، اما من اعتراف می کنم که السویر با منافع مشابهی که در دو فصل گذشته وجود دارد، با من تاثیری نداشته باشد. Morrowind پر از جنگل های غول پیکر، قارچ و خشمگین خشمگین که Dagoth Ur بود. بیگانه احساس کرد Summerset یک کنترول مستقیم بود، با درخشش شهرهای سفید و جنگل های دلفریب. Elsweyr بیابان و جنگل است. این سنگ بیشتر سنگین است و دارای پوشش های زمستانی و زمینی بیشتر از Alik’r کویر یا Stros M’kai از بازی پایه، اما به اندازه کافی نیست. من آرزو می کنم Zenimax Online این منطقه را کمی بیشتر تحویل داده بود تا عطر و طعم بیشتری به زمین برساند.

خودشان Kahjiit کمی بهتر است. نژادهای فانتزی اغلب در فرهنگ های دنیای واقعی آنالوگ دارند، زیرا هنرمندان و سازندگان تمایل به ساختن چیز جدیدی دارند. به نظر می رسد خجیت به عنوان یک آنالوگ برای رومی ها باشد. این حدس ها عمدتا به دلیل کلیشه های نژادی منفی در جهان کتیبه های بزرگتر به عنوان دزدان سرگردان است، چیزی که دایره المعارف دنیای واقعی در آن با امروز درگیر است. به نظر می رسد Zenimax Online برای خانه خود، برای الهام گیری بصری در آسیا، احتمالا بر اساس این ایده که رومی ها در ابتدا از مناطق مختلف هند رضایت داشتند، به تصویر کشیدند.

بسیاری از معماری هند و اندونزی در Rimmen و Riverhold وجود دارد، شهرهای شمالی که بازیکنان از آن خارج می شوند، در حالی که مزارع جنوبی با آنچه بامبو به نظر می رسد احاطه شده است. (Skooma مواد مخدر بزرگتر از قند ماه ساخته شده است، که به نظر می رسد نسخه Tamriel از محصول غلات نیشکر، یک عضو خانواده بامبو است.) این به خود شهرها نگاه دقیق دارد که بقیه محیط زیست فاقد آن هستند. این نیز مربوط به Delves در Elsweyr است، که اهداف جالب تر را در بین راههای غیر رسمی و غارها ارائه می دهند. الهام بخش اضافی از ژاپن، با مقدار باستان به وضوح از سامورایی قرون وسطایی الگو است. این یک ترکیب بهتر از فرهنگ های مختلف است از خانه ها و شهرهای آلترام Summerset.

مردم لزوما بازی Scrolls Elder Online را برای نمایش هر چه بیشتر بازی می کنند. جایی که سریال همیشه فوق العاده است در داستان، و السویر ناامید می شود. شهر ریممن دیگر در کنترل مردم خجیت نیست، زیرا امپراطوری Euraxia Tharn خود را به عنوان ملکه جدید با فتح تعیین کرده است. او با ریممن با کمک majordomo Zumog Phoom و یک میزبان اژدها قضاوت می کند. بازیکن برنامۀ برادر اوراسیا Abnur Tharn و Lord Lord Gharesh-ri، رهبر مردم خجیت، با رها کردن ملکه Ursurper، مسئولیت دارند. قبل از اینکه خط اصلی تلاش کند، به کشتن ارواح، اژدها و قاچاقبران نیاز است.

ماموریت های قدیمی ترین اسکریپت های آنلاین لذت بخش است. بله، سناریو اصلی شما قرار دادن یک حاکم جدید در تخت Rimmen و کمک به شخصیت های طولانی مانند روح سارج Caudwell اطلاعات بیشتر در مورد گذشته خود را پیدا کنید، اما ماموریت های جانبی به همان اندازه جالب است. یکی از ماموریت هایی که من در آغاز این بررسی ذکر کردم، یکی از تفاوت های بین خجیت و هوسکات است، آیا شما به تحقیق Mizzik Thunderboots کمک می کنید تعیین کنید که چه کسی یک دختر محلی Kahjiit را ربوده است. شما ببینید که چگونه سامسونگ فوق العاده جاسوسی Razum-dar با خانواده اش تعامل دارد؛ در یک گروه راک با نابودترین نورد زندگی می کنند، و یک خدمه را برای مشت زدن جمع آوری می کند. یک حس سرگرم کننده و زندگی به ماموریت در Elder Scrolls Online وجود دارد و صدای بازی همچنان عالی است.

تیغه هلال احیاء را کاهش می دهد
خوب است که این ماموریت ها جالب باشد، زیرا بازی The Scrolls Online از زمان به روز رسانی One Tamriel بسیار تغییر نکرده است. در نگاه من به Summerset، من اشاره کردم که همه چیز به شدت تغییر نکرده است و السویر خیلی بیشتر کار میکند. مبارزه در Scrolls Elder Online احساس می کند که این فاقد تأثیر است و کمک نمی کند که Elsweyr احتمالا ساده ترین منطقه ای است که من در این فصل های بزرگ بازی کردم. من تمایل به شروع یک شخصیت جدید برای به دست آوردن تجربه تازه برای هر فصل، و من بیشتر Elsweyr در نسیم یافت. من نمیتوانم تصور کنم که اگر کاراکتر عمیق به سطوح قهرمان را استفاده کنم، چقدر آسان خواهد بود.

فقدان دشواری شگفت آور است، زیرا السویرر ویژگی جدیدی را به عنوان Scrolls Online Elder اضافه می کند. Euraxia دارای اژدها در کنار او است، و در حالی که شما در برخی از مأموریت های اصلی مبارزه می کنید، بسیاری از برخورد ها از دنیای باز خواهد آمد. اژدها رویدادهای جهانی هستند که به صورت تصادفی رشد می کنند. ارائه فوق العاده است، به عنوان گاهی اوقات شما دیدن سایه های بزرگ پرواز، به مقصد خود را انتخاب کنید. خود اژدها نیز بر روی نقشه ظاهر می شود، به طوری که هر کس می تواند به آنها بپیوندد تا آنها را بگیرند.

متأسفانه، آنها بسیار جالب نیستند، زیرا اژدها ها واقعا تغییری نمی کنند. هنگامی که شما با یک یا دو اژدها جنگیدید، اساسا تمام آنها را جنگیدید. اصول مواجهه همیشه یکسان است. مراقب هوای سوزش، آلودگی های دم و حمله های بالایی باشید. بلوک حملات خاص بیرون از آتش بمانید بازیکنان به راحتی از اژدها به عنوان آنها ظاهر می شوند، مانند بسیاری از کارفرمایان دیگر جهان. Zenimax Online می تواند با آنها بیشتر بازی کند. آنها به نظر عالی می رسند، اما تصادفی از توانایی های عناصر و الگوهای حمله می تواند راهی طولانی برای ساختن اژدها ها بسیار منحصر به فرد باشد. در عوض، هر مبارزه دقیقا یکسان است و پاداش شما برخی از مواد عالی و همان دنده ای است که قبلا چند بار دریافت کرده اید.

محتویات سخت تر در قالب Delves های مختلف، Orchrest جنایی عمومی و دادگاه Sunspire 12 مرد وجود دارد. شهر ویران شده و مضطرب از Orcrest در واقع یک چالش جدی برای یک بازیکن انفرادی است، با چندین نامزد برای مقابله با آن. چند تا از اینها وجود داشت که من نمیتوانستم خودم را کنار بگذارم، و من را مجبور کرد تا از آنها فراتر برود، یا منتظر بمانند تا گروه دیگری از بازیکنان به پیروزی برسند. متأسفانه، تنها یک تلاش واحد مربوط به سیاه چال وجود دارد که به نظر می رسد یک فرصت از دست رفته است. دادگاه Sunspire شما را در برابر مجموعه ای از اژدها های قدرتمند در خراب جنوبی السویر ربوده است. این به نظر می رسد برخی از چالش هایی که من از آن انتظار داشتم را فراهم می کنم، تا جایی که گروه مهاجرتم واقعا این کار را انجام ندادند. با توجه به ماهیت آن به عنوان محتوای آخر بازی، من آرزو می کنم آن را پیزاج بصری بیشتری در خارج از اژدها خود داشته باشد.

از آنجا که شما در برابر الهه یور ارواح روبرو هستید، تنها عادلانه است که در جشنواره شرکت کنید. این گسترش، کلاس جدید Necromancer را اضافه می کند. شما نیروهای زندگی و مرگ را به مجازات دشمنان خود، با هر یک از سه خط مهارت، قربان گرسنگی، استخوان تایران، و زندگی مرگ با تمرکز بر حمله، دفاع و بهبود است. شما می توانید اسکلت انفجاری را احضار کنید، زندگی خود را از دشمنان خود بیرون بکشید، اعضای حزب خود را از بین ببرید، و حتی خودتان اسکلت غول پیکر قدرتمند را بگیرید.

در حالی که من هرگز طرفدار بزرگ بازی مبارزان Elder Scrolls Online نیستم، من انعطاف پذیری سیستم کلاس خود را دوست دارم، به شما این امکان را می دهد که هر کلاس را به انجام وظایف خود برسانید. من شروع به گسترش بازی ناباورم جدید خود را به عنوان بیشتر از یک مگ، حمله از راه دور و استفاده از minions برای کشتن دشمنان من، اما هرگز کاملا به من حق با من بود. در نهایت من به یک شوالیه مرگ تبدیل شدم، به طور مستقیم با یک دست دو دست مبارزه می کردم، خودم را در استخوان های سخت و سرقت از دشمنان زندانی می کردم. به طور کلی، من فکر می کنم Necromancer احتمالا علاوه بر سرپرست علاوه بر بهتر است، اما ممکن است به دلیل آن است که در سبک من از بازی بیشتر متناسب است.

اسکرول قدیمی تر هنوز هم کاملا خوب است، اما من اعتراف می کنم که بخشی از آن شروع به نشان دادن سنشان می کنند. به دنبال یکی از Tamriel و Morrowind، واضح است که Zenimax Online می داند که قدرت آن به طور عمده در بخش داستان داستان گویی است. اما برای این توسعه های نامیده شده – Elder Scrolls Online در واقع دارای DLC سه ماهه با مناطق و مأموریت های اضافی است – من فکر می کنم لازم است که برخی از بیشترین خطر را برطرف کنیم. محیط های بصری جالبی در کنار مکانیک گیم پلی جدید و منحصر به فرد وجود دارد. به اندازه کافی برای کشف تاریخ و فرهنگ یکی از مسابقات کافی نیست، زیرا برای بازیکنان جانباز، باید احساس کرد که بازی همچنان بهبود می یابد. در عوض، این گسترش به نظر می رسد مثل آن است که آب کمی از دست می رود. Elsweyr هنوز هم خوب است، اما Morrowind و Summerset در زمینه انتشار آنها بهتر بودند.

امتیاز کلی ۹۰