Dangerous Driving Xbox One Review

اعضای مؤسس سه مزرعه سرگرمی دارای تاریخ افتخار بازی های نقدی هستند.

اما استودیوی مستقل که در سال ۲۰۱۴ تاسیس شد، بلافاصله شروع به بازیابی مسابقات نکرد. رانندگی خطرناک اولین نوع خود برای استودیوی انگلیسی است و میراثی دارد که به عنوان یک معیار در سبک مسابقه ای بازی می کند: Burnout. اما ادعا نمی کند که سزاوار است.

۱۰۰٪ آرکید

در حال حاضر ذکر شده است، رانندگی خطرناک می خواهد وارث معنوی سوختگی شود. تعجب آور نیست که ما در یک سبک کاملا حرفه ای هستیم. اتومبیل ها دارای ویژگی های مختلفی هستند و مخصوصا میله هایی که دارای اندازه های مختلف هستند، اما به طور کلی رفتار می کنند: پا به طبقه.

تنها استفاده از ترمز این است که یک اسکید را راه اندازی کنید تا چرخشهای تنگ تر مذاکره شود. شما احتمالا می خواهید رانندگی بیشتر از حد لازم، از آنجا که با “دست کم” (چراغ اتومبیل های دیگر)، آرزوها، از بین بردن و جهش، این تنها راه برای به دست آوردن تقویت، ضروری است برای پیروزی . کنترل خودروهای دقیق، واکنشی و مقوایی است. درک کنید که آنها وزن ندارند، هیچ inertia که می تواند آنها را یکسان سازد. آنها پوسته های خالی هستند.

اتومبیل های پلیس خوب وجود دارد که با آژیر های خود ایستادگی می کنند و لذت بخش هستند که در تعقیب آنها استفاده می شود، اما اگر خطرناک رانندگی بیش از سیصد اتومبیل را ارائه دهد، از علاقه های محدودی برخوردار است. اینها فقط تغییرات زیبایی شناسی بدون شخصیت هستند. همچنین این احساس است که بقیه ی جهت هنری را تحت سلطه قرار می دهد، مانند دهه ۸۰.

پوسته خالی

چندین زواید هنگام شروع بازی. یک منو با سه گزینه، توانایی استفاده از Spotify (با حساب پرداختی) برای گوش دادن به موسیقی، رتبه بندی جهان برای بهترین زمانها و تور خطرناک رانندگی که ارائه می دهد به شما شش قهرمانی با سیزده رویداد مختلف که به عنوان مدال دریافت می کنید (پلاتین، طلا، نقره، برنز) باز می شود.

شما باید مسابقات کلاسیک را برنده شوید، برای تقویت بی نهایت در چالش Heatwave، پیروزی دوئل، زنجیره ای از Takedown ها یا پیروزی برنده شوید. ما تمام بازی های بازی های کلاسیک بازی های نقدی را پیدا می کنیم و بسیار خوب است. متاسفانه پد در دست همه چیز بد است.

اگر مشخصات در مورد سرعت انیمیشن پر شده است، مشکلات فنی آمده است جدول سیاه و سفید. اغلب، هنگامیکه تونل در حال نزدیک شدن است، مینی فریز می شود، آزمایش های برخورد، نامناسب هستند و I.A. تقلب در هر راه، که آیا آن را به طور ناگهانی عبور از جلوی شما زمانی که شما ۱۰ ثانیه جلوتر، و یا انتظار تقریبا در توقف قبل از خط. همه اینها در پالایش و اشکال زدایی کم است. با این وجود، ما سرگرم کننده هستیم که همه را گول بزنیم و حرم را باز کنیم.

مدیریت برخورد می دهد نتیجه ای را به احساسات که از بازی ظهور می کند. تصور از خالی بودن، زیرا تغییر شکل جعبه ها هیچ ارتباطی با Burnout ندارند. ما برداشتی از اوریگامی های ناپذیر داریم. برخورد نمی احساس شیفتگی که ما می تواند در فرسودگی شغلی دارند تولید نیست، اما سرخوردگی از نیاز باعث یک تصادف هنگامی که آن را مسواک زدن ماشین نگران تصور می شد. رانندگی خطرناک می دهد این تصور که توسعه آن را شش ماه تا اوایل متوقف شد. این شرم آور است زیرا دارای یک پتانسیل جالب است.



رانندگی خطرناک مانند ۱۰۳SP تجربه قدیمی ترین از ما است. این فوق العاده زیبا نیست، بسیار ساده است و ما هنوز هم لحظات خوبی با آن هستیم. با خلاء، لازم نیست که دوستان شما را بر روی آن ببینند … ما می توانیم اشتباهات خود را ببخشیم، همانطور که می دانیم آن را “در گاراژ” با ابزار بسیار محدود توسعه می دهیم. اما در این مورد، ما نباید چنین میراث معتبری را به عنوان Burnout ادعا کنیم، زیرا ما هنوز منتظر جانشین بخش عالی «بهشت» هستیم.

ما عاشق هستیم


سریع.
بصری.
سرگرم کننده است.

دوست ندارم


انیمیشن بعضی اوقات به طور پیش فرض گرفته شده است.
فقدان عمق.
برخورد تصادفی
اشکالات در هر راه.
بسیار بیش از حد است

امتیاز ما ۷۵

یک دیدگاه در “Dangerous Driving Xbox One Review”

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *