PixArk XBox One Review

با تمام بازی های ویدئویی خوب می آید تعدادی از کلون ها به دنبال سرمایه گذاری در آنچه که در حال حاضر محبوب در میان توده ها. Pokémon و Digimon تعدادی از بازی های RPG را با Catch ’em به ارمغان آورده اند. تمام سبک های مکانیک، Fortnite و Player The Battleground ناشناخته ها قبل از موج الهام گرفته از Battle Royale بود. یکی دیگر از لیستی از بازی ها با موجی از کلون های خود Minecraft بود، و یکی از آن عناوین که در موج منتشر شد Pixark بود، که در حال حاضر در Switch Switch Nintendo وجود دارد.

این بازی یک قهرمان جنگی است: Battle Evolved. همانطور که آن بازی واقعا برای شروع خوب نیست، و نسخه سوئیچ خود را تقریبا unplayable بود. این باید به اندازه کافی هشدار دهنده باشد تا از Pixark در خود دور بماند، بنابراین بررسی زیر اساسا دلایل متعددی برای جلوگیری از بازی و زمان خود را هدر نمی دهد.

اول از همه، این بازی بسیار شبیه Minecraft در این واقعیت است که داستان واقعی برای آن وجود ندارد و این همه در یک جهان به طور تصادفی تولید می شود. از همان ابتدا، بازیکن چیزهایی را آزمایش می کند تا ببینند چه چیزی کار می کند، زمین را کشف کرده و منابع را جمع آوری می کند تا در طول زمان به کارهای بزرگتر و بهتر برسد. Minecraft همه اینها را به یک هنر، با یک سیستم پیچیده اما آسان برای درک آن. جایی که Pixark به طور عمده در پایه ترین عناصر شکست خورده است، این است که هر منو و گزینه crafting یک گزاف گویی مطلق است تا بتواند از آن عبور کند.

نخستین چیزی که بار اول برای باز کردن منو برای اولین بار روشن است این است که در هنگام انتقال بازی به کامپیوتر از هیچ تلاشی برای بهینه سازی منوها برای سوئیچ استفاده نشده است. با استفاده از بازی های بسیاری که مانند پورت های مستقیم از کامپیوتر احساس می کنید، متن در بازی نیز بسیار کوچک است. بسیاری از گزینه ها در منو ها مشخص نیست که چه چیزی در واقع انجام می دهند و بعضی از گزینه ها حتی نمی توانند به دلیل طراحی دلخواه به آن دسترسی پیدا کنند. هنگامی که مردم در مورد مسائل دسترسی در بازی صحبت می کنند، آنها صحبت می کنند مانند موارد بسیار اساسی مانند این. بازدید اخیر من به متخصص اپتومیست نشان داده است که من دید ۲۰/۱۵ دارم و هنوز تلاش کردم تا برخی از مسائل روی صفحه را بخوانم، به ویژه در حالت دستی.

در یک بازی مانند Pixark، شما فقط باید منوها را درست کنید. اکثر بازی ها می توانند منوهای مورد نیاز را برای سفارشی کردن شخصیت خود، ساخت آیتم ها و سازماندهی موجودی انجام دهند. برای اینکه آن را به طوری طراحی شده بد طراحی شده است آن را به طور غیر ضروری بد است. استفاده از صفحه نمایش لمسی در حالت دستی یک لمس خوب است اما از بد بودن آن نجات نیافته است.

هنگامی که من موفق به حرکت در منو و ایجاد شخصیت خود من، من آماده بود به یک جهان با نام تجاری جدید پر از شرایط امیدوار کننده و مکان برای کشف افتاد. متأسفانه، من در بعضی از مناطق بیابان بیابان فرو ریختم، و یک پیاده روی کوتاه دو دقیقه ای دیدم که من با برخی از دایناسورهای سطح بالا دیدار می کردم. پیش از آنکه متوجه شدم، مرده بودم. من خودم را سیراب کردم و دوباره امتحان کردم و با همان سرنوشتی که قبلا داشتم دیدم. من یک ساعت جامد به آنجا رسیدم که در آن من به پایان ناپذیری رسیدم، احساس کردم که من بخشی از برخی از ماجراهای عجیب و غریب راسل کوهت است، اما نه، من فقط قربانی طراحی دنیای افتضاح شدم .

Minecraft یک بازی فوق العاده است، چرا که آنها به نحوی موفق به ایجاد یک جهان به طور تصادفی تولید شده برای کشف بدون احساس خطر بالا و منحنی یادگیری تدریجی به منظور کاهش سهم مردم در بازی. Pixark به نحوی مدیریت می کند که در هر زمان به طور کامل مخالفت کند، تازه واردان را مجبور می کند طناب را به سرعت یاد بگیرند یا فقط به طور مداوم بمیرند. من حتی مطمئن نیستم که کلمه “chore” به اندازه کافی برای توصیف ضربات مطلق است که در مغز من در تلاش برای زنده ماندن در یک بازی مثل این بود.

جنبه دیگری که به نفع Pixark نیست، این است که خود مکانیک فوق العاده است. نیمی از زمان یک شیء بود که من فکر میکردم که هدفم این است که به پایان برسد تا کاملا دست نخورده باقی بماند در حالیکه همه چیز در اطراف آن برداشت می شود. به طور مشابه، قرار دادن بلوک، ساده ترین چیزی که می توانید در یک بازی Sandsbatch از این طبیعت انجام دهید، یک کابوس است. قرار دادن و به طور مداوم چیدن چیزها دوباره به عقب دوباره فقط آنها را دوباره قرار داده است فقط نیاز به لذت بردن از در این نوع از بازی ها.

اعتبار که در آن اعتبار است، برخی از ایده های خوب در Pixark وجود دارد. نیاز به نگرانی بیش از سلامت، همچنین با سنجش درجه حرارت و گرسنگی نیز به چشم می خورد که بدان معنی است که شما برای انجام یک زندگی سالم بیشتر نیاز دارید. نگاه کردن به غذا و پناهگاه ایده خوبی برای یک بازی گودال ماسهبازی است، اما زمانی که مکانیک آن را برای لذت بردن از همه دردناکی، نقطه عطفی چیست؟ شما همچنین می توانید به سطح بالا، اما من توصیه می شود در برابر انجام هر کاری که تجربه شما را به دست آورده است، همانطور که در بازی من از بازی، سطح اول من بالا سمت چپ پیام سطح بالا در بالای صفحه نمایش من، به طور دائم. این به ذکر است که آن را در واقع پوشش اطلاعات در بالای صفحه نمایش. من حتی مطمئن نیستم که چطور این نوع آشکارا نادیده گرفته شده برای اصول اولیه، آن را فرایند تضمین کیفیت گذشته می کند.

چیز دیگری که گنجانده شده است چند نفره محلی و آنلاین است، بنابراین شما مجبور نیستید به تنهایی در بدبختی خود باشید! اگرچه، سخت است که به شما توصیه کنم که دوستانتان را متقاعد کنید که پول واقعی را در این بازی صرف کنید. هنگامی که به یک سرور آنلاین مراجعه کردم و هیچکدام در آن یافت نشد، وقتی که به یک سرور آنلاین دسترسی پیدا کردم، احساس گرسنگی نفس می کشیدم، با این واقعیت که مردم احتمالا چیزی بهتر از این زباله بازی می کنند، احساس راحتی می کنند.

من مطمئن هستم که بازی در طول زمان به روز رسانی دریافت خواهد شد و در نهایت ممکن است یک بازی خوب باشد. با این وجود، کارهای بزرگی نیاز است، و این واقعیت که بازی در کشور منتشر شده است، آن را مرتفع کرده است. این بازی تقریبا دو برابر Minecraft هزینه می کند و نیمی از سرگرم کننده را شامل نمی شود. من مطمئن نیستم که چرا این بازی خارج از این ایده است که ممکن است برخی از طرفداران Ark: Survival Evolved ممکن است از برخی از دلایل لذت بردن از این نیز باشد. هنگامی که سوئیچ در هر هفته تقریبا ۳۰ بازی بازی می کند، توصیه می شود تا پنجره اخیر در فروشگاه eShop را باز کنید، یک شماره بین ۱ تا ۱۰ را انتخاب کنید و احتمالا چیزی بهتر از Pixark پیدا خواهید کرد.

امتیاز کلی گیم تاک به بازی نمره ۸.۵ از ۱۰ میباشد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *