Final Fantasy X-X2 HD Remaster Switch Review

Final Fantasy X و X-2 به سوئیچ می رسند و در واقع تبدیل به بخش جدید جدیدی از سری Square Enix می شوند که برای اولین بار در پلتفرم غیر از سخت افزار PC یا PlayStation موجود می باشد. اگر در این لحظه شرکت تصمیم گرفت آنها را در iOS، Android و Dolce Forno Herbert بگذارند (ما این را در دو مورد درک می کنیم) می توان به کتاب رکوردهای جهانی گینس اشاره کرد. به طور جدی، حتی اگر ما مجبور بودیم برای زیبایی ۱۸ سال صبر کنیم، ورود این دو عنوان بر روی کنسول هیبرید یک نشانه بسیار خوبی است و به نوعی نیز بازگشت به ریشه ها است، زمانی که کنسول های نینتندو تنها که در آن اولین ماجراهای حماسه را می توان تجربه کرد.


به نظر می رسد دیروز نسخه های Remaster به PS4 وارد شده و از آن زمان چهار سال دیگر گذشت. همچنین در این نسخه ها سوئیچ ما تمام موارد موجود در نسخه های بین المللی منتشر شده در PlayStation 2 را پیدا می کنیم. ما درباره ده ها یا صدها ساعت محتوای صحبت می کنیم که به دو ماجراهای با روح بسیار متمایز تقسیم شده است. در حالی که Final Fantasy X یک JRPG مدرسه قدیمی است، در حالی که X-2 یکی از اولین آزمایشهای Square Enix با معروف ترین حق رای دادن بود. هر دو با بافت های جامد مشخص می شوند، حتی اگر بازی دوم برای فریبندگی بیشتری فضای بیشتری به وجود آورد. موضوع مشترک، در هر صورت، داستان عاشقانه و در عین حال پیچیده بین Tidus و Yuna در برابر مبارزه علیه شیطانی بد شناخته شده به عنوان گناه است.

Final Fantasy X اولین فصل از حماسه بود که هر دو کاراکتر و تنظیمات را به طور کامل در ۳D ارائه دادند.

در طی بیش از ۲۰۰ ساعت، برای تکمیل هر دو عناوین به اندازه کافی، با اسرار و چالش های ثانویه بسته بندی شده، ما شاهد تکاملی مترقی از شخصیت های متعدد این حماسه است که تبدیل به افسانه ای شده است. دوستداران بیچارگی در واقع یک پانتئون از قهرمانان در بین بهترین ساخته شده برای این مجموعه است، که از جمله Auron Tenebrous، Lulu حساس و محافظ و Rikku زنده است از نظر charisma، که به عنوان قهرمان اصلی نیز در فاینال فانتزی X-2.

کار بازسازی که برای نسخه قبلی Remaster انجام شده است، مسلما در Switch Switch نیز وجود دارد که از لحاظ فنی تقریبا یکسان است با آنچه تقریبا چهار سال پیش در PS4 مورد بررسی قرار گرفت. بافت با وضوح بالا، یک سیستم روشنایی تصفیه شده بیشتر، مدل های چند ضلعی به مراتب غنی تر از اصل و سیالیت است که در ۳۰ FPS پایدار است، این منو برای جدول نینتندو است. در حالت قابل حمل همه این چیزها در حالی که در حالت داکشن پخش می شوند، به دنبال خوبی می افتند، هر دو عنوان چندین چین و چروک را در یک پالت رنگ روشن نشان می دهد. صفحه نمایش لمسی سوئیچ به یک ویژگی کوچک که در PS Vita در حال حاضر حضور داشت و یا توانایی برقراری ارتباط با شخصیتهای خارج از جنگ برای درمان آنها پس از یک جنگ ویژه به خصوص خونین، به ارمغان می آورد. بدیهی است که این امکان وجود دارد که کنسول در حوض آن قرار گیرد.

Final Fantasy X علاوه بر Aeons و کارفرمای “منظم” شامل دشمنان متعدد اختیاری از جمله Rich Rich Derrer می باشد.

برای کسانی که از آن آگاه نیستند، این نسخه های مجدد، همانند کسانی که در PlayStation 4 منتشر می شوند، شامل محتوایی نیستند که در نسخه های اول انتشار منتشر شده اند. این شامل یک نسخه دوبعدی اسپرهراگرافی است که شما میتوانید در ابتدای ماجراجویی آن را انتخاب کنید، اما در هیچ فیلم و سریالی از داستان یا سطح دشواری در حضور فیلم اضافی Final Fantasy X: Calm of Eternal، که به عنوان “پل” بین دو داستان و در epilogue قابل پخش فاینال فانتزی X-2: آخرین ماموریت که بیشتر طول عمر طولانی این بسته باور نکردنی را افزایش می دهد.

با وجود تعدیلات متعدد که چندین خط پیشین را توصیف کرده است، برای مقایسه فاینال فانتزی X / 2 HD Remaster بی نظیر به محصولات زیباییشناسی مدرن بی فایده است. آنچه شما باید انجام دهید این است که خود را در کویل ها غوطه ور کنید (پانزده می خواهید) و شما را به جهان جادویی منتقل می کند که در آن بین بازی Blitzball، تحریک Aeon، تن از مواجهه های گاه به گاه و دور دیگری در Spherography از بین رفته است.

موسیقی متن فیلم Final Fantasy X هنوز هم یکی از بهترین های ساخته شده برای حماسه در حالی که در X-2 است، اگر چه قطعات هنوز هم جالب هستند، شما از دست دادن سبک دلتنگ Nobuo Uematsu. دومین ماجراجویی Yuna در آن زمان طرفدارانی نبود که از نظر طرفداران Square Enix متقاعد شده بود که بیش از آنچه که در گذشته دیده می شود، بسیار دور از انتظار بود. پس از سالها است که ما حق انتخاب شایستگی های خانه نرم افزاری را داریم که مشتاقانه پیشنهاد جدیدی را ارائه می دهد که بر اساس سیستم مبارزه بر اساس مشروط بر اساس یک سیستم کاری خاص مرتبط با لباس های سه شخصیت اصلی . با توجه به آنچه که در سال های بعد شاهد آن بودیم، می توان آن را نقطه عطفی در سریال مشاهده کرد. نقطه عطفی همیشه در مسیر درست ادامه نمی یابد، این بدون شک، اما هنوز شجاع و جالب است.

سخنرانی معمولی اگر هنوز هم دو فینال فانتزی X پس از مدتها ارزش بازی داشته باشد تقریبا بی فایده است. طرفداران هاردکور ماجراهای Tidus، Yuna و شرکت زیبا احتمالا قبلا نسخه Switch را خریداری کرده اند، خوشحالم که بتوانم در هر زمان به Spira بازگردم و قهرمانان آنها را (تقریبا) در جیب خود نگه دارم. برای همه دیگران، قانون طلایی این نوع تجدیدنظرها اعمال می شود: اگر در آنها هیچ نسخه ای از نسخه قبلی خود را ندیده اید، اکنون یک دلیل دیگر برای انجام آن دارید … اما هنوز هم واقعا کسی است که کمتر از ۲۰ سال موفق به نادیده گرفتن آنها شد؟

شاید تنها عامل که می تواند شما را از این بسته آبدار دور نگه دارد، قیمت است. حتی بدون تمایل به کاهش تخفیف های مختلف و فروش، Final Fantasy X / X-2 HD Remaster در PlayStation 4 برای ۲۹.۹۹ یورو در دسترس است، در عوض برای گرفتن نسخه PC لازم است که پنج مورد کمتر باشد. تنها چیزی که قادر به پخش حتی در حالت قابل حمل قیمت (تقریبا) کامل قیمت (که تقریبا تمام قیمت آن در Switch است) توجیه نمی شود، موقعیتی نزدیکتر به سایر نسخه ها توصیه می شود و نیز به طور واضحی بیشتر قابل قبول است.

امتیاز کلی بازی ۸.۵ / ۱۰

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *