WRC 8 Xbox One Review

بازی بزرگ دیگر رالی برای سال ۲۰۱۹ به روز می شود و این مسابقه مسابقه ای چالش برانگیز چیزهای زیادی برای ارائه دارد و نسبت به نسخه قبلی خود پیشرفت های مهمی را انجام می دهد.

وقتی صحبت از بازی های رالی است ، اولین فکر معمولاً توسط کادمسترز Dirt است. اما یک چیز وجود ندارد و آن یک مجوز رسمی مسابقات جهانی رالی است ، جایی که سری به نام های WRC از بیگبن وارد می شود.

چند سال پیش ، من WRC 7 را مرور کردم و دریافتم که این یک جایگزین عالی برای Dirt و یک تجربه خوب در سطح هیئت برای طرفداران ورزش است. در زمانی که توسعه دهنده به تابلوی نقاشی برگشته است تا WRC 8 یک مدعی ارزشمند برای تاج و تخت برای طرفداران مسابقه در میان درختان باشد. چیزهای زیادی حفظ شده است ، اما خیلی بهتر شده است. و اکنون برای طرفداران این ورزش چیزی بیش نیست.

WRC 8 فقط مربوط به مجوز استفاده از ماشینهای واقعی و مراحل واقعی از واقعیت نیست. این است که چگونه از آن استفاده می کند که باعث ایجاد تفاوت می شود. توجه به جزئیات در این بازی بسیار جالب است ، البته ، البته با اتومبیل ها و زندگی واقعی.

مانند بازی های قبلی ، سه سری رسمی وجود دارد ، از سطح ورودی Junior WRC و پیشرانه‌ی آن Ford Fiestas ، از طریق WRC 2 و رویداد اصلی WRC. در هر مرحله ، وسایل نقلیه قدرتمند تری ، رقابت سخت تر و چالش فزاینده در خلبانی اتومبیل ها پیدا خواهید کرد.

تمام اتومبیل های موجود در بازی ، مانند مراحل بازآفرینی مدار WRC ، بسیار زیبا به نظر می رسند. WRC 8 آب و هوای پویا را در جدول به ارمغان می آورد ، نه تنها چیزی که من دوست دارم در بازی های مسابقه ببینم بلکه چیزی است که به واقع گرایی و تجربه می افزاید.

در وسط مرحله راهپیمایی هیچ متوقفیتی وجود ندارد ، و بدون مجموعه ای که بتواند شرایطی را که ممکن است با آن روبرو شوید ، متحمل شوید.

برخی از شرایط بسیار وحشتناک نیز هست. هر آنچه که یک راننده رالی واقعی تجربه می کند می تواند در بازی پیدا شود و بر عملکرد ، دید و ایجاد اعصاب موثر باشد. صحنه ها در اوایل صبح انجام می شوند ، در اواسط روز ، اواخر شب ، هیچ لحظه کسل کننده وجود ندارد و هرگز دو مرحله دقیقاً یکسان نیستند. و اتومبیل شما به طور طبیعی کثیف می شود ، زیرا اتومبیل رالی فقط هنگامی که در منطقه سرویس پارک شده است تمیز است. به زودی وضعیت آب و هوا و جاده بر روی رنگ شما منعکس خواهد شد.

حتی توجه به جزئیات حتی به هواپیماهای بدون سرنشین که در جلوی شما پرواز می کنند نیز کشیده شده است. فیلم های هوایی جزء اصلی WRC است و بازی با استفاده از سیستم دوربین خود کمی اساسی را پشت سر گذاشته است و حالت پخش دوباره پخش شده از آن را بسیار حس واقعی تر به شما می دهد. هواپیماهای بدون سرنشین هنگام استفاده از این هواپیماها قابل استفاده نیستند ، اما هنوز هم خوب است و نشان می دهد که توسعه دهنده چقدر در رویکرد خود برای انتشار این سالها به نقاط دقیق تر رسیده است.

شاید مهمترین تغییر در بازی امسال بهبود فیزیک باشد. پیش از این احساس می کردم که کار با WRC 7 از نظر مصنوعی دشوار است ، اما در بازی امسال موتور با کمک رانندگان واقعی WRC بهبود یافته است و احساس خوبی دارد. این هنوز هم کاملاً رضایت بخش ، موهای ناامید کننده و وحشتناک است ، اما این چیزی است که تظاهرات را بسیار لذت بخش می کند.

شما باید به ویژه وارد شوید و تنظیمات کنترلر سهام را تنظیم کنید ، به ویژه ، در بن بست. در طی دو دوره اول اجرا ، برخورد بیش از حد پیچیده احساس می شد ، و من به درختان زیادی برخورد می کردم (تجمع وحشیانه است). اما ، تنظیم تنظیمات بن بست در تنظیمات باعث شگفتی شد. دشوار بودن نرمی در جاده های کشور با سرعت ۱۰۰ مایل در ساعت است ، افزایش منطقه مرده باعث می شود صندلی کمی بیشتر به شما بخورد و به شما اجازه دهد در حالی که هنوز چوب را سخت کار می کنید ، در نوبت ها ملایم تر باشید.

بهترین تجربه با چرخ همراه است و مثل همیشه ، WRC 8 از تمام چرخهای اصلی فرمان از امثال Thrustmaster و Logitech و همچنین شیفت های دستی پشتیبانی می کند. در هر صورت ، WRC 8 با استفاده از چرخ بسیار آسان تر می شود ، زیرا شما کنترل کاملی دارید و بهتر است در هنگام اشتباه کمی متوجه مقابله ها ، اسلایدها ، جهش ها شوید و واکنش نشان دهید. من از یک حرفه ای دور هستم ، اما شکار شدن در منطقه و آموزش مغز شما برای قیچی کردن یادداشت های رانندگان به انگشتان دست خود ، دستور موفقیت است.

یکی از بزرگترین انتقادات من درباره بازی قبلی این بود که حالت شغلی کمی کم عمق احساس می کند. برای بسیاری ، بازی از طریق حالت شغلی ، اصلی ترین تجربه آنها در WRC 8 خواهد بود و خوشبختانه ، این بازی کمی امتحان کرده بود تا شما را بیشتر درگیر کند.

هنوز کاملاً خطی است ، به این ترتیب که شما با هدف صعود به WRC و قهرمان جهان از پایین شروع می کنید ، اما این خوب است. چیز دیگری نیست که شما انتظار داشته باشید ، و اگر ترجیح می دهید ، می توانید از یک کل حرفه جلوگیری کنید و یک بار در یک فصل در حالت Season بازی کنید.

در حالت شغلی شما باید با نگه داشتن خدمه خود شاد و سالم ، شهرت سازنده خود را بالا و روحیه کلی تعادل برقرار کنید. شما کنترل کامل بر خدمه خود دارید و با پیشرفت ، نقش های بیشتری را باز می کنید و افراد بهتر را برای پر کردن آنها باز می کنید. اما همه این افراد حقوق دارند و اگر نتوانید ماشین را تحویل بگیرید ، خیلی زود بودجه شما ناپدید می شود.

این یکی از نکات دقیق حالت شغلی است. اگر محصول شما به رنگ قرمز بیفتد ، تولیدکننده شما فقط شما را بیابان نمی زند ، بلکه باید از نتایج به دست آمده برای پرداخت خدمه و هزینه تعمیرات خود درآمد کافی کسب کنید. شما می توانید با اعضای خدمه کمتر کار کنید و از تعمیر خود صرفنظر کنید تا هزینه ها کاهش یابد ، اما آیا این نتیجه نتایج کلی شما را تحت تأثیر قرار می دهد؟ انتخاب شما این است که چگونه می خواهید بازی کنید. اما اگر تحویل ندهید ، در نهایت از قرارداد خارج خواهید شد که به شما کمک نمی کند هر چه سریعتر به اهداف نهایی خود برسید.

درخت مهارت یکی از بزرگترین کارهایی است که می توانید در بازی مدیریت کنید ، زیرا این بخش به عنوان بخش تحقیق و توسعه شما طبقه بندی می شود. با بازی و پیشرفت ، امتیاز R&D کسب می کنید که به شما امکان می دهد مهارت های جدیدی را باز کنید. اینها تقریباً در مورد هر جنبه ای از بازی پوشانده شده است ، اما تصمیم در مورد آنچه برای باز کردن و اولویت بندی قرار دارد ، مربوط به شماست

شما همچنین باید کارهای دیگری انجام دهید بلکه فقط به جمع کردن و مدیریت تیم بپردازید. اهداف مختلف شما را در طول یک فصل اشغال می کند ، اما در کل چالش های دیگری وجود دارد. بین مسابقه هایی که می توانید آموزش دهید ، که یک راه خوب برای تقویت روحیه و افزایش XP است ، می توانید استراحت کنید و به تیم خسته خود اجازه دهید بهبود یابد ، یا می توانید در آزمایشات سازنده یا راهپیمایی های کلاسیک شرکت کنید. اولی به شما کمک می کند تا با تولید کنندگان دیگر ، شهرت خوبی برای پیشرفت خود از طریق WRC 2 و WRC ایجاد کنید ، در حالی که تظاهرات کلاسیک فقط سرگرم کننده است و فرصتی برای مسابقه و پیروزی است بدون اینکه در قرارداد اصلی شما تأثیر بگذارد.

حتی در حال راه اندازی بازی جدید ، تکرار قبلی چالش های منظم برای سرگرم کردن بازیکنان دارد. و هیچ چیز به نظر نمی رسد که برای WRC 8 تغییر کند. برای هواداران و اختصاصی ترین بازیکنان ، همیشه کاری انجام خواهد شد. همیشه یک چالش تازه ، خواه یک زمان آزمایشی یا یک بازآفرینی دیجیتال از آخرین دور WRC باشد ، همیشه اتفاقاتی در جریان است.

من هنوز هم این سوال را نپرسم که آیا این کافی است که آجیل های تند تند که کمتر سخت شده اند را درگیر خود نگه داریم ، کافی باشد. بر خلاف یک مسابقه دهنده مستقر در مسیر ، شما فقط نمی توانید به یک لابی چند نفره بپردازید و چند حلقه را دور بزنید. به همین ترتیب ، شما بعید به دلیل ماهیت مجوز ، بعید خواهید دید که چیزهای زیادی را در مسیر مدارهای جدید یا اتومبیل ببینید. مواردی مانند Dirt Rally 2 می تواند محتوای تازه را به دنبال داشته باشد زیرا در محدوده WRC قرار نمی گیرد ، که از بعضی جهات یک نعمت است. شما باید در WRC 8 چند نفره داشته باشید ، اما مانند هر چیز دیگری ، به بازیکنان نیاز دارید که به این موضوع برسند.

اما ، یک کلاه در کلاه خود قرار دارد ، و این لوازم ضروری است. تقریباً مانند Forza RC ، شرایط موجود در WRC 8 برای همه واجد شرایط است تا بتوانند در مرحله مقدماتی شرکت کنند و مطمئناً اگر وارد مسابقات دیجیتال خود شوید ، ارزش آن را دارد.

WRC 8 شروع به جستجوی شما می توانید به نسخه جدید خود بپردازید. از آنجایی که می توانم خود را حفظ کنیم و هیچگاه نتوانیم با یک بازی دوستانه داشته باشم ، می توانیم از این دیدگاه بخواهیم که بتوانیم از پس آن برآییم ، اما بعد از اتمام کار با استفاده از نرم افزار ، می توانم از این ایده استفاده کنیم.

در زمان ارائه بازی به عنوان یک سرویس دهنده ، زمان مجاز که می توان مشغول خدمت خود را با اختیار بیشتری از بهترین نشانگرهای مدیریت است. WRC 8 فروش چهارچوب برای دراز مدت و بازی ای است که می تواند بازی کند و برای شما مهمانان ، ماه ها و سالهای مختلف باشد. اما می توانیم به حد کافی برسیم و فهمیدیم که می توان از بین می رود.

هرگز زمان بهتری برای هوادار شدن در مسابقات رالی وجود ندارد ، زیرا ما دو حق رای دادن عالی داریم که ارزش بازی کردن را دارند. WRC 8 ممکن است تمرکز باریک تری نسبت به Dirt Rally 2 داشته باشد ، اما مطمئناً ارزش آن را دارد که پشت فرمان قرار بگیرید.

هواداران این ورزش برای تحریک چیزی بیشتر از مجوز WRC به نظر نمی رسند ، اما خوشبختانه زیبایی این بازی بیش از عمق پوست است.

 

امتیاز ما ۹۰

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *