NBA 2K20 Review

آنها می گویند همه مطبوعات مطبوعات خوبی هستند ، اما تیم NBA 2K احتمالاً مخالف است. طی یک سال گذشته ، پرتاب های صخره ای ، مسائل مربوط به اتصال ، جنجال تبلیغ در بازی و یک تریلر باعث پاسخ صریح یک هیئت رتبه بندی شد. بسیاری از مردم در مورد حق رای دادن می شنوند ، اما شاید کمتر بدانیم آنچه که نسخه امسال دقیقاً در این فهرست قرار دارد.

NBA 2K20 تمام حالت ها و گیم پلی مورد نظر خود را به وجود می آورد ، که در اطراف تجربیات آنلاین متصل ساخته شده است. با پیشرفت راه اندازی چیزها می توانند تغییر کنند ، اما به نظر می رسد این بار مشکلات اتصال و اشکالات کمتری وجود داشته باشد و با توجه به شکست سال گذشته ، این حس منطقی خواهد بود. راحتی که به نظر می رسد با توجه به تجربه در نظر گرفته شده از مرحله دریافت ، نزدیکتر است. با این حال ، حتی اکنون ، ما برخی سکسکه ها را تجربه کرده ایم که باعث می شود حداقل در هنگام وقوع ، کمی فکر کنیم که بازی باید بازی شود. هنگام کار ، مجموعه کاملی از گزینه ها در دسترس است.

حالت ویترین برای هر نسخه NBA 2K ، داستان MyCareer امسال توسط LeBron James و شرکت تولیدی وی SpringHill Entertainment برای شما آورده شده است. این حق رای دادن مدت هاست که به افراد مشهور و نویسندگان معتبر اعتماد به نفس می کند تا این حالت را اجرا کنند ، اما نسخه LeBron این ایده را دو چندان می کند. به یک روش ، این موفقیت انجام می شود: نام های بزرگی در دنیای بازیگری و بسکتبال ، از ادریس البا و روزاریو داوسون گرفته تا مارک کوبایی و … خوب ، لبرن جیمز. این نیمکت عمیق است: ارنی هادسون و توماس میدلدیچ در اینجا حضور دارند و آنتونی دیویس ، ستاره جلد ، گروهی از بازیکنان را هدایت می کند که هر کدام برای مدت زمان بسیار کوتاهی حاضر می شوند. و مشکل در اینجا نهفته است: این “داستان” مونتاژ کاستوهاست که بیشتر از آنکه داستان های جالبی را اضافه کنند ، اضافه شدن به لیست افراد مشهور است. هیچ کس به اندازه کافی طولانی نمی خواهد حضور مهیج داشته باشد ، اما به هر کدام از آنها نقش های “قابل توجهی” پر از شخصیتی بی نظیر و اهمیت روایت ناخواسته داده می شود. قرار است در زندگی بازیکن خود به لحظاتی اهمیت دهید ، اما به شما زمان یا انگیزه خاصی نمی دهد.

این نیز در اصل یک فیلم است. فرصت های زیادی برای تصمیم گیری وجود ندارد ، و مواردی که شما تصمیم می گیرید ناچیز هستند یا به نظر نمی رسد با پیامدهای آنها بی ارتباط باشند. لحظات بزرگ ، مانند نشستن در اعتراض به شعله های بی نظیر Bay City ، که از او دور می شود ، از شما دور می شوند. در عوض ، شما یک ساعت را صرف گوش دادن به مارک کفش کفش می کنید. در اینجا فرصتهایی برای ایجاد یک رابطه واقعی و انتخابی محور با شخصیت مشاور دائمی Rosario Dawson وجود داشت ، اما آنها مجبور بودند وقت خود را برای یک بازیکن NBA تصادفی نشان دهند و به شما بگویند که Gatorade چقدر خوب است. این همان چیزی است که شما دریافت می کنید.

گیم پلی بازی خود حالت تا حد زیادی توسط عکس های کوتاه و فرایند ترکیبی بسیار طولانی از minigame هدایت می شود. این minigames کنترل بی دست و پا و دشوار است ، و به نظر می رسد که Visual Concepts این را می دانستند ، زیرا شما قبل از اجرای هر دو مرحله تمرین کامل از هر کدام را انجام می دهید. متأسفانه ، این باعث نمی شود کنترل ها کمتر پیروز و بی جواب باشند ، و در عوض باعث می شود که شما سه برابر بیشتر از آنها با معاشرت بپردازید. پس از طی کردن آن و در حقیقت به اولین بازی تازه کار خود ، اعتبارات می چرخند و اساساً از حالت حرفه ای قدیمی خارج خواهید شد. که ، پس از رسیدن به آنجا ، ممکن است تسکین یابد.

خوب ، تا زمانی که به Neighborhood برسید ، خانه بازی برای بسیاری از شبه قمارهای طراحی شده است که شاید در مورد آنها شنیده باشید. بله ، شما هنوز هم باید به آرامی و از طریق صفحه ای از صفحه نمایشهای بار حرکت کنید تا در صف ایستاده باشید تا چرخی برای یک جایزه روزانه بچرخید و بله ، این حالت چند نفره مانند همیشه به صورت برنده و برنده است. این در مواردی است که قبلاً انجام نشده است. در حقیقت ، خیلی بیشتر از این که آزمایش را برای بازی های ایده آل و ایده های جدید بکشیم ، بیشتر به نظر می رسد و برخی اوقات نتایج نامتعادل و غیر منطقی را رقم می زنیم ، اما پاسخ به این موضوعات باید در بازی بعدی کاری انجام دهد. . ۲K چندین فرصت برای تمیز کردن عملکرد خود در اینجا داشته است ، و به سادگی وجود ندارد. ما آرزو می کنیم که بتوانیم آنها را نادیده بگیریم ، اما بازی هنوز عمدا پیشرفت پیشرفت کمتری را از آنچه انتظار می رود داشته باشد فراهم می کند و تجربه “رایگان” (که با تمام قیمتی برای یک بازی پرداخت می کنی) به طرز ناامید کننده ای بدبخت است.

این حالت به حالت بزرگ دیگر NBA 2K20 ، MyTeam منتقل می شود. (به ویژه با توجه به دو ارز مشترک.) مطمئناً ۲K در این فضا تنها نیست و رقبائی مانند تیم نهایی EA گرایشات بسیار مشابهی دارند. اما در حالی که این حالت ها سعی کرده اند گزینه هایی را برای پخش کننده انفرادی فراهم آورند تا از آن لذت ببرند ، پیشنهادات NBA 2K20 دارای پاداش ناچیزی است و فقط در خدمت شماست تا به سمت خرید بسته ها بروید. این بازی رایگان نیست. در حال حاضر هزینه دارد. به نظر می رسد این بازی در درک آن مشکل زیادی دارد.

یکی دیگر از نقاط مهم فروش NBA 2K20 ، اضافه شدن تیم های WNBA است. پس از درج حضور آنها در سری رقابت های NBA Live سال گذشته ، اکنون آنها اینجا هستند! و … آنها کارهای زیادی برای انجام دادن ندارند. مزیت یک حق رای دادن مانند ۲K مجموعه عملکردها و حالت های آن است ، اما بازیکنان WNBA فقط می توانند از طریق یک حالت فصل barebones و بدون ویژگی هایی مانند معاملات یا سالهای متوالی بازی کنند. اگر این به سادگی پیشرفت داشته باشد و برنامه ریزی بیشتری انجام شود ، خوب است ، اما شاید برای کسی کافی نباشد که یک تجربه واقعی را در بازی امسال بدست آورد. اگر Live به تلاش خود ادامه دهد ، برای افرادی که می خواهند چیز بیشتری برای لیگ بانوان بدست آورند ، خوب نخواهد بود.

اگر اینجا یک نقطه روشن وجود داشته باشد ، این حالت MyGM اصلاح شده است ، اگرچه ممکن است روشنایی متناوب باشد. “MyGM 2.0” در تلاش برای ساختن این بازی بیشتر از یک بازی استراتژیک ، یک سیستم عملیاتی را معرفی می کند و کارهایی را که می توانید انجام دهید برای شمارش هر عملی محدود می کند. این به وضوح به معنای شبیه سازی زمان محدود شما به عنوان مدیر کل است و از این طریق ، موفق می شود. به نظر می رسد صرف تنها نقطه عمل روز خود را حتی به پیشنهاد تجاری تیم دیگر کمی صرف کنید و به نظر می رسد که باید در تکه ها یا اقساط سال آینده تنظیم شود. با این وجود ، این احساس متفاوت از حالت همه جانبه انگشتان MyLeague است ، و این خوب است. توسعه دهندگان هنوز باید بخش های زیادی از “بار آن را در یک جلسه تجاری” بخشند ، هرچند که هنوز هم مثل همیشه خسته کننده هستند.

 

– با واقع بینانه ترین کنترل بازیکن تا کنون ، مهارت های خود را به سطح بعدی برسانید ، شامل یک موتور حرکتی ارتقا یافته با سبک های امضا ، کنترل های تیراندازی پیشرفته ، سیستم جدید اندازه گیری دریبل ، برخورداری از تصفیه خارج از توپ ، و جدید بازی دفاعی را بخوانید و واکنش دهید.
MyCAREER – شلدون کاندیس با بصیرت به روز و با تجربه ، خیره کننده ترین تجربه سینمایی MyCAREER را به روز هدایت می کند. بازیگران ستاره دار شامل ادریس البا ، روزاریو داوسون و تمام ستارگان گذشته و حال NBA سفر به زندگی را به روشی کاملاً جدید و همهجانبه به ارمغان می آورند.
WNBA – برای اولین بار ، همه ۱۲ تیم WNBA و بیش از ۱۴۰ بازیکن در این بازی حضور دارند و آماده اجرای در حالت های Play Now و Season هستند. با انیمیشن های گیم پلی ، سبک های بازی و تصاویری که منحصراً برای بازی زنان ساخته شده است ، کامل شوید.

 

امتیاز ما به بازی : ۸۵

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *