Chocobo’s Mystery Dungeon EVERY BUDDY! Switch Rewiew

مجموعه معتبر از سیاه چال انداختن RPG امضا شده

(اسپایک) Chunsoft تلاش می کند برای جذب جمعیت، به نقطه ای از نیاز به تکیه بیشتر و بیشتر بر شهرت مجوز های مختلف به غرق شدن به فراموشی. حتی Square Enix به نظر نمی رسد که آن را بیشتر باور داشته با وجود محبوبیت معروف فراموش نشدنی فاینال فانتزی، Chokbobo’s Mystery Dungeon هر یک از دوستان محدود به بازسازی قسمت از Wii (و کاهش یافته است در DS در ژاپن) بیش از یک دهه قبل . آیا افزودن یک حالت دوئیست ((دوباره) غوطه ور شدن در این مارپیچ ها را توجیه می کند؟

حافظه گاهی اوقات بازی می کند ما را گمراه می

، اما حتی ده سال بعد، معرفی رمز و راز Chocobo را به سیاه چال انداختن هر بادی بلافاصله یادآور فاینال فانتزی افسانه: مأموریت زندان Chocobo، با یک توالی سینمایی کوتاه از کیفیت نسبتا به طور متوسط ​​شروع. و دلیل خوب، از این بخش شبیه به یک پورت ساده با رزولوشن بهبود یافته است، فقر برخی از بافت خیانت تحقق سن دیگری از خوش نما متوسط ​​نمی تواند پنهان. با این حال این سمت یکپارچهسازی با سیستمعامل نیز در یک احساس خوشایند از نوستالژی نتایج: از شماره، به دلیل موسیقی متن فیلم بسیار بیشتر از آهنگ از حماسه فاینال فانتزی، همیشه هم قشنگ و ریمیکس تشکیل شده است. سناریو هم تغییری نکرده است، و یا از موقعیت مکانی دیگری در فرانسه استفاده نکرده است. در این مورد Chocobo عزیز ما کمک می کند تا ساکنان شهرستان از Lostime که خاطرات محو هر بار حلقه زنگ تا فراموش شود. ذهن ها را در خاستگاه سیاه چال های پیچیده، که به طور طبیعی با ساختارهای تصادفی باقی می ماند، متضاد می شوند.

ماجراجویی با این حال شروع می شود:

انتخاب (قطعی) بین حالت دشوار – فرمول سنتی در واقع – و یک حالت عادی است که در آن اجسام مجهز به دنبال یک شکست فاخته حفظ می شوند. این یک پیشرفت قابل توجه است، اما پیشرفت اصلی افزودن شرکای (“دوستان”) برای حمایت از Chocobo در سفرهای او است. به عنوان یک یادآوری، جنبش ها و نبرد ها اساسا به نوبه خود به نوبه خود در شبکه ای است که زمینه را مشخص می کند، اگر چه در عمل، همه چیز در یک روش نسبتا مایع اتفاق می افتد، اقدامات زنجیری یکی پس از دیگری. بدیهی است که تقویت این همدمان به طور قابل توجهی محتوای مسابقات را اصلاح می کند، به ویژه در شرایط اضطراب، حتی محاصره. و احتمال این که یک بازیکن دوم کنترل را کنترل کند تجربه را دوستانه تر می کند تا زمانی که بتواند هماهنگی عملیات خود را انجام دهد و این جفت از موضوع موسیقی مشهور Chocobo پشتیبانی کند و سپس Kweh Kweh را حل کند.

هم تیمی ممکن است

متعلق به هر دو شخصیت های اصلی (در میان دیگر “اضافی”) و یا BESTIARY، زمانی که ما به اندازه کافی رام – که را شکست داد – هر یک از این مخلوقات. گروه بندی خود را با خانواده های ساده این کار طولانی و به چالش کشیدن اهلی، در نتیجه تشکیل تیم کافی در شغل معمولی موازی، با توجه به قانون اساسی از زندان (از جمله رئیس). اگر پیچ و خم استاندارد (مورد نیاز برای پیشبرد در داستان) یک مشکل، خاص مطرح نیست و ناتوانی مرتبط با آنها اغلب نشان می دهد جهنم، نه به ذکر آن در دسترس پس از حماسه، به علاوه یک پیچ و خم (تقریبا) بی پایان منتشر نشده. این نیاز به یاد می آورد ماهیت سنتی پیچ خورده از Fushigi هیچ مأموریت زندان، با وجود فعالیت های اختیاری مانند ماهیگیری، باغبانی، کارت، و یا به طور کلی به عنوان collectionnite بسیاری از مینی بازی به خودی خود هدف کاهش جنس تکرار قاطعانه ذاتی . بنابراین برای طرفداران از نظم و انضباط و بی قید و شرط طرفداران البته Chocobo.

رمز و راز Chocobo Dungeon هر یک از دوستان به نظر می رسد یک remastering ساده از شاتر Wii با حالت دوئیت. این تکامل، با این حال، به شدت غنی مبارزه، در حالی که اضافه کردن یک لمس مجموعه. چه چیزی باعث می شود که ماجراجویی نه تنها کاربر پسند تر، بلکه به طور کلی دستورالعمل را نیز تسکین دهد که بسیار تند و حتی غیر قابل تحمل باقی می ماند، اگر کسی با فراموش کردن ضمیمه های حرفه ای حرفه ای به چالش ها ادامه دهد. به طور خلاصه، این پر آواز هنوز هم کرکی ترتیب یک آهنگ دلنشین است، که محققان RPG سیاه چال و دوستداران Chocobo قدردانی خواهند کرد.

ما عاشق هستیم


روایت تقسیم شده هنوز در صفحه است.
جلوه های موسیقی فینال فانتزی.
کمک از شریک، گرانبها در بیش از یک راه.
حالت عادی کمتر خراشیده شده است.
این فرمول چشمگیر است.
زندگی همیشه گوشتی است

دوست ندارم


تحقق واقعا منسوخ است.
ملودی Chocobo اعمال شده به دو بازیکن.
ترجمه فقط به زبان انگلیسی
تکرار این ژانر قطعا قابل لمس است.

امتیاز ما ۸۵

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *