Metro Exodus Review

نقد و برسی کامل بازی

پس از استفاده از تونل های متروی مسکو برای دو بازی به عنوان یک میدان جنگ، استودیو ۴A Games، مسیر جالبی را دنبال می کند. تونلهای انفجاری دیگر جایی نیستند که در آن به عنوان آرتیوم حرکت می کنید، اما دنیای نسبتا باز از روسیه است. این که آیا این انتخاب نیز موفق است، شما می توانید در این بررسی Metro Exodus را بخوانید!

از تاریکی به نور

یک دوره تجدید نظر مترو: شما بازی Artyom، یک روسی جوان است که مجبور به تماس با تونل های مترو در خانه خود را در سن جوانی. بمب های هسته ای در سطح زمین، بی نظیری را ساخته اند، صرفه جویی در تونل های عمیق متروی مسکو. اما حتی در زیر زمین همه چیز کامل نیست، به این معنی است که شما به عنوان Artyom باید بار سنگین کل مترو را تحمل کنید.

در دو بازی اول، شما بیشتر و بیشتر در مورد چهره های مرموز که در مترو سوار می شوند، از طریق ایستگاه های مترو “متروک” رد می شوند و از نازی ها و شوراها شلیک می کنید. حتی یک جنگ هسته ای مانع از این که طرفین دوباره شکوفا شوند. در انتهای Metro Last Light شما از Darkness ها از Metro مرموز می شوید و هیچ چیز برای متوقف کردن شما از کاوش سطح وجود ندارد: وجود دارد Metro Exodus.

از باران به قطره

با تونل های مترو دوباره ایمن می شود، آرتیوم برای رسیدن به علائم زندگی در خارج از مسکو تلاش می کند. ما بیش از حد داستان را خراب نخواهیم کرد، اما بگذارید بگوییم ما در نهایت موفق خواهیم شد. فقط شادی نیست، زیرا خروج از مترو به خوبی انجام نمی شود. تنها آرتیوم و تعداد انگشت شماری از اصحاب خود را با قطار بخار آئورورا به اورال سفر می کنند.

یک سفر واحد، از زمان خروج از مسکو با ضرورت لازم همراه است. هیچ مشکلی وجود ندارد، زیرا پناهگاه در اورال (به نام یامانتائو) باید نجات یابد. تنها نکته این است که یک قطار نیاز به ریل های رایگان برای رانندگی دارد، به این معنی که شما مجبور به ترک چندین بار برای جابجایی یک گذرگاه آزاد هستید. گیم پلی Metro Exodus!

بلافاصله در سطح اول (به نام ولگا) دهان شما با شگفتی باز می شود. تونل های متروی انفجاری برای یک منطقه بزرگ و باز با مناظر متعدد هستند. برج ها با راهزن، لانه با جهش ها و دیگر ساخت و ساز ها مورد بررسی قرار می گیرد. شما ممکن است یک ماموریت (نشان داده شده در یک نقشه)، اما هیچ چیز مانع از سرگردان خود را در اطراف سطح روسیه برای ساعت است. یا این است؟

ما Metro Exodus را مستقیما در سخت ترین مشکل بازی کردیم (حالت هاردکور رنجر)؛ پس از همه، شما بلافاصله متوجه خواهید شد که آیا چیزی دشوار است، آسان یا متوسط ​​است. محدودیت اصلی که شما با انتخاب یک سطح دشواری سخت تر از خودتان تحمیل می کنید، این است که قادر به ایجاد اشیاء مفید باشد. شما کمبود دائمی گلوله ها و فیلترهای ماسک گاز را نیز کم می کنید.

در سطح اول که یک مشکل بزرگ نیست؛ مردم را با استفاده از خفاش به خوبی کار می کند (اگر تا شب صبر کنید) و هوا در ولگا می تواند در بسیاری از مکان ها بدون ماسک گاز نفس بکشد. سکوت قبل از طوفان، همانطور که معلوم می شود، چون شما بعدا در Metro Exodus به فیلترها نیاز دارید هنگامی که سطوح روبرو می شوید.

ما در حال حاضر آن را به طور خلاصه در این بررسی مترو خروج، اما به عنوان یک بازیکن شما می توانید انتخاب کنید در چه زمانی می خواهید بیرون بروید. راهپیمایان در وسط شب خوابیده اند و دودکشی بسیار ساده تر است. تنها نکته این است که بسیاری از جهش ها (و ناهنجاری ها) روسیه نیز ترجیح می دهند که شب را به هم بزنند. با این حال، به زودی خواهید آموخت که عملیات در شب بسیار ساده است. شما می توانید از جهش ها اجتناب کنید، زیرا دیگر در یک تونل مترو باریک حرکت نمی کنید.

اگر شما یک اردوگاه را با راهزنان خنثی کرده اید، می توانید مواد مورد نیاز برای ارتقاء سلاح ها را پیدا کنید. اگر خوش شانس باشید، شما همچنین یک بروز رسانی خاص برای یک قطعه دیگر از تجهیزات مانند گلوله های بیشتر، یک آشکارساز فلزی یا کلاه ایمنی پیدا خواهید کرد. متاسفانه شما آن ارتقاء (از تجهیزات خود را، و نه سلاح های خود را) از دست می دهید هنگامی که شما در سطح بعدی می رسند. اشکال؟ شاید، اما واقعا آزار دهنده است. هر سطح فقط چند ساعت طول می کشد، به این معنی که شما از طریق یک ارتقاء که در انتهای یک سطح پیدا خواهید کرد کمی کم خواهد شد.

به غیر از یک نقطه منفی در حفظ ارتقاء یافت شده، سیستم جدیدی که در آن شما می توانید تعدادی از اشیا را خودتان ایجاد کنید بسیار خوشایند است. تنها یکی از جنبه های بسیاری در Metro Exodus که باعث می شود بازی STALKER بیشتر از Metro احساس کند. آیا این بد است؟ دور از: STALKER یک سری سرگرم کننده بود. تنها نکته این است که بازی هنوز نام Metro نام دارد.

بازی های ۴A برای یک رویکرد باز تر انتخاب کرده اند و تعداد زیادی از توسعه دهندگان از GSC World (سازندگان STALKER) برای کار در استودیو آمده اند تا دانش در مورد چنین مسائلی به خانه برسد. دنیای باز یکی از نتایج آن است، اما بلافاصله از دست می دهد، زیرا انفجار مترو تقریبا به طور کامل ناپدید شده است. در کل بازی (مشکل سخت افزار رنجر هاردکور با کاوش های زیادی حدود ۲۵ ساعت طول می کشد) شما تنها به صورت پراکنده در زیر زمین یا در یک ساختمان تاریک ناپدید می شوید.

کجا در Metro 2033 و Metro Last Light مجبور شدید شجاعت بخورید، زیرا هر صدا باعث می شود که موهای گردن بلند شوید، این در مورد Exodus به سختی وجود دارد. جهش در مسیر شما؟ سپس شما کمی کمی راه می روید. یک جایگزین سرگرم کننده، اما یکی که باعث می شود سوال این که آیا هنوز یک بازی مترو است.

آیا تونل های مترو به طور کامل از بین رفته اند؟ آه نه! در پایان بازی شما دوباره به زیر زمین می روید و متوجه می شوید که این “زیستگاه طبیعی شما” است. متاسفانه، این ماجراجویی تنها چند دقیقه طول می کشد، به این معنی است که شما هنوز هم باید با کمی ناامیدی مقابله کنید. باز هم جنبه های جدید در خود بسیار خنک هستند، اما کل کمتر احساس می کند مانند یک عنوان در حق رای دادن مترو.

آیا روح مترو به طور کامل ناپدید شد؟ خوشبختانه نه در حالی که Metro 2033 اصلی (نسخه Redux) هنوز هم به عنوان یک معیار عالی برای دیدن کامپیوتر شما چقدر خوب است، دنیای نسبتا باز Exodus همچنین یک آزمایش سخت برای سخت افزار ارائه می دهد. در نهایت کامپیوتر بازی کردیم، ما هیچ چیزی برای شکوفایی گرافیک شک نداشتیم، فقط در مورد گزینه های موجود.

هیچ کشویی FOV (FOV به طور پیش فرض باهوش است، بنابراین برای ما مشکل نیست) و گزینه های گرافیکی نسبتا کم برای پایین آوردن. آنها ممکن است با به روز رسانی زمانی که بازی در واقع راه اندازی، اما این توابع هنوز هم در زمان بازی (یک هفته قبل از آزادی) هنوز از دست رفته است. به طرز وحشیانه ای، با توجه به سوئیچ به فروشگاه لاغر حماسی به عنوان یک پلتفرم برای نسخه PC نیز.

شاید چند گزینه، اما کار می کند. چیزی که مجاز است، از آنجایی که بازی به مدت چند ماه تا اواسط ماه فوریه به تعویق افتاد. بازی های ۴A کمی زمان بیشتری برای قرار دادن نقطه روی “من” می خواستند و آن را دریافت کردند. خوشبختانه، به دلیل اینکه محصول به طور ثابتی بسیار بی عیب و نقص است (در مقایسه با STALKER).

یک بار هیچ سقوطی وجود نداشته است و فقط به طور تصادفی، اشکالات گرافیکی (بطری های شناور بعد از جدا شدن جدول به عنوان مثال) یافت شد. کاملا یک بازی برای یک بازی نسبتا باز در جهان است. اثرات، مانند برگ های سقوط در پاییز، بارش های تصادفی بارش باران با بارندگی باران در زمستان خود و زمستان و دمیدن گرد و غبار در تابستان نیز کاملا به پایان رسید. بدون بارندگی از طریق سقف (بازی های گاه گاهی اوقات می خواهم به آن دام بپیوندم) و هیچ پرتوهای خورشید که نور را از طریق دیوار فراهم می کنند.

گرافیک بالا و بازی به نظر می رسد تقریبا بدون خطا است. با این حال، زمان کمی (و توجه) به یک جنبه: ایست های بازرسی وجود دارد. تصادفی بودن زمانی که بازی تصمیم به صرفه جویی دارد (حداقل در حالت Ranger-Hardcore) گاهی نا امید کننده است: سی دقیقه پیشرفت در سطل زباله، زیرا شما نمیتوانید خودتان را نجات دهید. شما مشکلی در سطوح پایین تر مشکل ندارید، اما صرفه جویی خودکار باید به درستی کار کند. هیچ یک لحظه، اما نه دیگر هنگامی که شما در حال عبور از یک درخت خاص.

تونل های مترو کولستروفوبا توسط Artyom پشت سر گذاشته شده و به عنوان یک بازیکن که متوجه آن بلافاصله. Metro Exodus احساس خیلی بیشتر باز است، اما در نتیجه فاقد وحشت است که در بازی های قبلی بسیار ارزشمند است. به صورت گرافیکی این عنوان به دنبال هر دو پیشین و شما می توانید انگشت خود را در همه زیبایی که روسیه پس از آخرالزمانی به شما خدمت می کنند. ترکیب آن با ویژگی های جدید و دنیای Metro Exodus ممکن است احساس متفاوت، اما یکی از شما می توانید لذت ببرید!

گرافیکی زیبا است
سلاح و مهمات ابعاد را افزوده است
رنجر هاردکور واقعا چیزهایی را کم می کند
تقریبا هر گونه اشکالات
سرگرم کننده داستان
جهان باز برای کشف کردن
لحظات کمتر، اما ترسناک شوک

امتیاز گیم تاکس به این بازی ۹۹ میباشد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *