Dirt Rally 2.0 review

هر گاه خبر جدیدی از بازی کالین مکرای رالی وجود دارد، این سوال که طرفداران را به تب تبریک می گذارد این است: کدام فرمت عنوان آن را می گیرد؟ آیا یک عدد جسورانه مانند کالین مکرای رالی ۳ را می کشد؟ آیا آن تاریخ را مانند کالین مکرای رالی ۲۰۰۵ اتخاذ خواهد کرد؟ آیا آن را، با نام نام McRae را ریخته، به عنوان خاک، و یا جدی تر از خواهر و برادر خود، رولت خاک؟ من خوشحالم که گزارش می دهم که بازی جدید برای ده ها رقم رسیده است، بهتر است به زودیاش به خانه برسید.

Dirt Rally 2.0 موجب می شود کسانی که زندگی خود را در زمان لبه دارند و سخت ترین کلمه “دسترسی” است. من می دانستم که من برای قبل از شروع اولین مسابقه بودم. به دنبال جمعیتی که در نزدیکی خط شروع به کار می روند، من می توانستم متعهد به توسعه دهندگان Codemasters دست خود را در توقف حرکت کرده ام. تماشاگران یک توده چند ضلعی کاغذی بودند و به نظر می رسید که با سرعت ۲۰ فریم در ثانیه حرکت می کردند – تقریبا همانطور که شما می توانید یک کتاب تلنگر را تشویق کنید. این، البته، اخبار مهیج بود؛ به عنوان یک قاعده، بدتر گرافیک در کنار افراد، رانندگی بهتر است.

به اندازه کافی درست است، واضح است که Codemasters تمرکز خود را بر حس تجمع قرار داده است. در ابتدا، احساس تجمع، به من مربوط بود، به صورت غرق شدن، سورتمه در کنار سقف اتومبیل من مانند یک درب عقب بالا برود. اما پس از چند ساعت، دستها، لگاموها و یادداشت های سرعت – با هماهنگی با صدای بلند، با صدای بلند بیان می شود – همه زمان های جدیدی را در مغز می گذرانند. مکانیک رانندگی بی رحمانه اما متعادل است و با یک سپر خرد برای کمک به مطالعه، منحنی یادگیری، در حالی که چیزی از یک قلم مو، غالبا پاداش است.

هرچند خارج از کابین خلبان مشکل است. من از طریق اولین مسابقات قهرمانانه، به لطف AI، از طریق AI شگفت زده شدم که اجازه داد تا با استفاده از سنگ ها و درختان به سمت بالای قهرمانی برسم تا بتوانم صعود به سمت قدم زدن را انجام دهم. این نیز درست است، به عنوان چالش حاد ترین نهفته در پشت چرخ، ترین مخالف شیطانی خود غرایز خود را.

می گویند، Forza Horizon 4 تازه شروع شده است. این به معنای یادگیری یک زبان جدید است. چرخش ماشین خود را به عقب در مسیر با جلو و جلو و جلو و جلو و در کنار کلبه صخره احساس سعادت و اشتباه – مانند بودن از گرانش unloosed. پس از گذشت زمان، آن را به نوع جدیدی از حق تبدیل می شود، بیشتر شبیه به گشت و گذار از رانندگی، و یک موج ضعیف از Ridge Racer در شادی احمقانه رانندگی – ساخته شده همه شیرین تر برای تلاش های بی شماری شکست خورده است که در پی آن است.

شاید ناسپاسی، با توجه به تثبیت اسپارتان بر روی فرم، بسیاری از Drip Rally 2.0 را در بر دارد. حالت حرفه ای شامل حوادث می شود، آیا آنها آهنگ های تک یا مسابقات، در هر دو تظاهرات و rallycross – کوتاه تر، سبک باتلاق پسر عموی خود را. در بالای آن، چالش های روزانه و هفتگی و رویدادهای تاریخی است که شما را به گذشته ورزشی سوق می دهد. با هر پیروزی، شما اعتباراتی را که برای خرید و تعمیر خودروها استفاده می کنید، اختصاص می دهید. شما همچنین استخدام پرسنل – رانندگان، مکانیک، مهندسین – که همه آنها به سه چیز مربوط می شود: جمع آوری، جمع آوری و جمع آوری.

اما، واقعا، کسی که نیاز به فعالیت های دقیق و انحرافات پمپاژ می کند، زمانی که سیب دارید؟ و نه فقط شن و ماسه متوسط، و سنگین سنگین؛ بفرمایید آسفالت، آسفالت خشن و آسفالت صاف و این است که قبل از اینکه ما حتی به خاکستری عادی برسیم. شرایط آب و هوایی، تغییرات ارتفاع و زمان روز در نظر گرفته شده است. مدل رانندگی چنین است که هر نیشگون گرفتن، بدون توجه به اینکه چقدر کوچک است، تبدیل می شود.

دارت کار شما از کلاچ مکان های پر جنب و جوش – Hawkes Bay، آرژانتین، لهستان، استرالیا، اسپانیا و ایالات متحده است. اما با وجود خوشبخت بودن پالت رنگ، این تغییرات کوچکتر است که به تنوع معناداری اضافه می شود. آهنگها طولانی هستند، اما به آرامی نیستند، و از توجه شما برای شدت های شدید درخواست می کنند؛ کوچکترین غلظت غلظت می تواند مایل به رانندگی ناگهانی را از بین ببرد، با یک مکانیک عقب، که به شدت به زمان خود متصل است، بیشتر مجازات را به جز تسکین می دهد.

شما می توانید این بازی را متهم به بودن در معرض دشمنی کنید. در یک دایره گفتگو، منوها MOT خود را به حال خود رها نکردند، در حالی که آنها را حرکت می دادید، تکان می خوردید و خاموش می شدید. و اگر به دقت گوش کنید، می توانید از برنامه های توسعه دهنده در Codemasters بشنوید، و بدانید که چرا شما در مسیر نیستید. و چرا نمی خواهید؟ برای همه ی منحرف های غیرقابل پیش بینی، هیچ چیز مانند ناخن نزدیکی نزدیکی به نوبت، نزدیک شدن ابر خاردار نیست و از طرف دیگر با چرخش یونیورسال شما از بین می رود. این نوع تقلید در پایین ترین حاشیه به دست آمده است. نمره زیر ممکن است ۷ باشد، اما مطمئن باشید، این ۷.۰ است.

دشواری شدید و لبه های خشن از خلال رالی ۲.۰ جای خود را به یک مدل مسابقه ای باارزش می دهد، که دارای گزینه های معنی دار برای وسواس است.

چالش برانگیز، رضایت بخش بودن
تعداد زیادی از تنظیمات با انواع معنی دار
ثروت از گزینه های برای tinkerers

آمتیاز بازی ۸۵

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *