Devil May Cry 5 Review

ده سال پس از آنکه ما در Devil May Cry 4 تحت کنترل آنها بودیم، دانته و نرو برگشت و آشنایی را به ارمغان آوردند. در این شیطان May Cry 5 بررسی شیائل های لازم را می توان به عقب افتادن به عالم اموات! اما ما قبلا همه این هک ها را چند بار خشونت بار کرده ایم، درست است؟

پس از آنکه دانته و نرو چهار عکس کوتاه با “سفارش شمشیر” در شیطان می کشیدند، صلح سالها به شهر قله سرخ رسید. تا همین اواخر به این دلیل که ناگهان زمین باز شد، پس از آن یک درخت شیطانی بزرگ تغییر مکان شهر. اکثر ساکنان از طریق ریشه های درخت از خون خود جدا شده اند و در وسط خیابان مجسمه های فاسد ایستاده اند، در حالی که موجودات وحشتناک تر بقیه را تعقیب می کنند و از هم جدا می کنند. زمان آن است که نرو و شریک جدیدش نیکو را ترک کنند، زیرا شیاطین واضح هستند که نیاز به ضربه دارند.

زمان برای شیاطین گریه کن
نرو نه تنها با شیاطین مشکل دارد، زیرا آنها سرزنش می شوند. او در ماموریت است برای شروع، او به دنبال کسی است که او را از دست خود سالها پیش از سرقت برده است، اما او همچنین به دنبال دانته است که در حال مبارزه در دروازه شیر است. دانته یک سفارش از یک مشتری مرموز به نام V دریافت کرد. این مرد مأموریت ویژه ای برای دانته داشت.

یکی از آن دانته ها می توانست ماه ها اجاره اش را پرداخت کند و شخصا به عنوان یخ زده در کیک رضایت بخش است. اما زمانی که نرو وارد مبارزه می شود، به نظر می رسد که دانته او را برتر می داند. آنچه در ادامه می آید، ماجراجویی است که شما به عنوان Devil May Cry 5 شناخته می شوید، که در آن شما می توانید حداقل شش ساعت به طور معمول انبوهی از شیاطین را به غاری تاریک که از آن می آیند ارسال کنید.

همچنین این احساس که Devil May Cry 5 به شما می دهد نیز بهتر است با این کلمات توضیح داده شود. آنچه که شما انجام می دهید، تقریبا دقیقا همان چیزی است که در Devil May Cry 4 (و قطعات قبل از آن) انجام می شود: رنج وسیع از شیاطین، که توسط یک موسیقی متنباز متشکل از درام و باس و موسیقی فلزی پشتیبانی می شود.

هر نبرد با رتبه ای است که می تواند به Style Smokin ‘Sexy Style برسد و علاوه بر امتیاز، به شما می دهد Orbs Red Orbs که شما می توانید از آن برای باز کردن حملات استفاده کنید. این البته فرمول حق رای است، اما Capcom هرگز موفق به ایجاد یک احساس جدید در این منطقه نیست. حداقل زمانی که شما با نرو یا دانته بازی می کنید.

هر دو شخصیت دارای تقریبا همان حرکت اساسی هستند که قبلا داشتند. نرو می تواند با بازوی خود دشمنان را به جلو ببرد تا آنها را با ملکه سرخ، شمشیرش، یا رولور او، آبی رز، به پایان برساند. دانته، به نوبه خود، می تواند با سلاح های بیشتر کار کند، یعنی اسلحه هایش Ebony & Ivory، شمشیر شمشیر و شلیک موشک او. این همه احساس فوق العاده آشنا

با شیطان می می گوید ۵ نوآوری واقعی در دانش جدید مرموز آقایان است: Q. این شخص است که کاملا ناشناخته است، اما او قطعا کسی با قدرت شیطانی بسیار قوی است. این از حیوانات خانگی خود که همه کارهای کثیف را برای او انجام می دهند، مشهود است. V می تواند یک پرنده و یک پنبه که به ترتیب حمله و حمله به دشمنان را احضار کند. همه اینها، در حالی که V خود خواندن یک کتاب شعر است و او را با دست و پا زدن دشمنان می کشد.

دومی لازم است، زیرا حیوانات خانگی خود نمی توانند خودشان دشمن را بکشند. V همچنین می تواند موجودی عظیم به نام “کابوس” که به نوبه خود می تواند دشمنان را کشت و این را در سرعت نسبتا سریع. کابوس شبیه حملات شیطان شیطان دانته است که در آن وی به نوعی شیطانی خود تبدیل می شود.

V فوق العاده جدید به حق رای دادن است، اما متاسفانه شما با این مرد مرموز بسیار بازی نکردید. Devil May Cry 5 جایگزین با کسی که در حال بازی است. گاهی اوقات Dante، سپس Nero و سپس V. یک بار دیگر، در برخی از ۲۱ ماموریت، شما می توانید انتخاب کنید که چه کسی باید از طریق سطح بازی کند، و این بلافاصله قسمت چند نفره بازی است که Capcom سیستم Cameo را فراخوانی می کند. شخصیت های دیگر توسط “ارواح” از بازیکنان دیگر که ظاهر می شوند در جایی در پس زمینه سطح خود را بازی. متاسفانه، بازی کردن با هم امکان پذیر نیست

به نوعی این از دست دادن است، زیرا حالت جامع همکاری می تواند باعث شود که Devil May Cry 5 احساس جدیدی کند. Capcom تصمیم گرفته است که همکاری های مختلف را با یکدیگر ترکیب کند و تجدید ساختاری را در قالب V و یک زرادخانه جدید از سلاح ها به ارمغان بیاورد.

برای دانته، در ابتدا که Balrog در میان دیگران است، با استفاده از آن می تواند combos رعد و برق سریع را با هر دو دست و پا انجام دهد. برای Nero، این پروتزهای بازو ساخته شده توسط نیکو است که در طول مبارزه اثرات متفاوتی ایجاد می کند. همانطور که شما از طریق بازی پیشرفت می کنید، سلاح های جدیدی را با دانته و نرو باز می کنید تا به دشمنان چند شیپور خفیف را به شیوه های دیگر به دشمنان بفرستید.

اگر چه اینها کاملا چند سلاح جدید هستند، شما کمی از این نوآوری در بازی را در هنگام جنگ مشاهده می کنید. در نهایت، Nico با استفاده از برخی از پروتزهای دستی نوئل برای Nero به کار می رود که تفاوت بیشتری را به وجود می آورد، مانند یک موشک که Nero می تواند در اطراف آن پرواز کند و یک بازو که می تواند پرتو لیزر ضخیم را بشکند. اسلحه های مختلف قدرتمند هستند، اما همچنین شکننده اند. آنها به طور مرتب تجزیه می شوند و زمانی که شما از لوازم خارج می شوید، دوباره با یک بازوی راه می روید. خوشبختانه، آنها همچنین می توانند در همه سطوح یافت شوند.

برای دانته، بعدا در این بازی، شما یک سلاح نسبتا جالب جدید را به دست می آورید، یعنی یک موتور شکسته که به عنوان یک اره دایره ای دوبار می شود. این دشوار است، اما هنگامی که شما دشمن را به قطعه می برید، همیشه لبخند می زند. سلاح های جدید بسیار خنک هستند و در طول ضرب و شتم دشمن، انواع مختلفی دارند.

اگر چه Devil May Cry 5 خیلی بیشتر شبیه آهنگ قدیمی است که در مورد لگد زدن است، این واقعا جالب است. ضرب و شتم از دشمنان مختلف که بازی ارائه می دهد در جالبترین راه ممکن (و در صورت امکان با چند سلاح در یک دسته کوچک موسیقی جاز) به طور اعتیاد آور خوشمزه است و باعث می شود که Devil May Cry 5 یک بازی سرگرم کننده است.

علاوه بر این، عمل در بازی به نظر می رسد بسیار لعنتی خوب است. DMC 5 در موتور RE (که همچنین Resident Evil 2 را اجرا می کند) ساخته شده است، پشتیبانی از رزولوشن ۴K با ۶۰ فریم در ثانیه ثبات و نشان می دهد. Devil May Cry 5 نمیتواند یک موتور بهتر داشته باشد؛ چرا که این بازی به لحاظ انیمیشن و رزولوشن فوق العاده است، هم در طول فیلم و هم در بازی.

متاسفانه، همه چیز که در قسمت گرافیکی Devil May Cry 5 تلنگر می شود، طلا نیست. شما از طریق ۲۱ ماموریت می روید، اما محیط هایی که بازدید می کنید واقعا متفاوت نیستند. هر سطح طراحی شده متفاوت است، اما شما همیشه از طریق یک شهر ویران شده یا در تاج درخت شیطانی می روید. علاوه بر این، هر یک از سطوح کاملا خطی است، همانطور که از حق رای دادن استفاده می شود و شما را از A به B راهنمایی می کند و به شما اجازه نمی دهد که از مسیر ضرب شده کنار بیایید.

این کاملا آسیب نیست و بخشی از حق رای دادن است، اما این به احساس شما کمک می کند که از طریق لحن آشنا باشید. جهان (نیمه) که به عنوان سونی به ما داده شد در آخرین جنگ خدا بود که اینجا جای نیست. علاوه بر این، باید گفت که سطح هایی که در محیط های شیطانی اجرا می کنید، هنوز بهترین هستند. خیابان های نابود شده از شهر قرمز قبر کمی احساس می شود و کاملا با بقیه بازی متناسب نیست.

به ویژه هنگامی که شما به طراحی شخصیت ها نگاه می کنید. این ها از سر به پا نگاه می کنند. دانته به طور معمول با قفل های خاکستری و چانه ی ناخن در صحنه ظاهر می شود. دانته از تئوری نینجا راه اندازی مجدد، عاقلانه کاپکوف را برای این بخش کنار گذاشته است. Nero در عین حال نگاه جدیدی به دست آورده و با عزم و احترام با یک موی کوتاه کوتاه که در همه جا به نظر نمی آید، حرکت می کند. با این حال باید گفت که با این سبک او کمی شبیه به دانته از DMC است: Devil May Cry.

Devil May Cry 5 عنوان جدیدی از پیش بینی شده در این سری است، اما متاسفانه آن را ارائه نمی کند که طرفداران منتظر تمام این زمان بوده اند. این بازی ظاهر جدیدی دارد، اگرچه بسیاری از سطوح کمی مشابه هستند. همین امر برای جنگ و سلاح هایی است که برخی از نوآوری ها را به ارمغان می آورند، اما هرگز به شما هیجان زده نمی شود زیرا این سریال برای این انقلابی است.

این می تواند V و سیستم Cameo باشد، اما با مرد مرموز شما فقط بخشی از بازی را بازی می کنید و واقعا همکاری بازی کردن با هم امکان پذیر نیست. Devil May Cry 5 یک فصل سرد جدید در حق رای دادن است و مطمئنا یک بازی Hack ‘n Slash به خوبی می آید، اما این بازی فاقد هوای تازه ای است.

V یک شخصیت عالی است
شخصیت ها فوق العاده هستند
ارتقاء هک و اسلش باقی می ماند خوب و وحشیانه است
سلاح های زیادی برای دانته و نرو

امتیاز بازی ۹۵

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *