Dead or Alive 6 Review

بازی های مرگبار یا زنده برای سیستم مبارزه ای قابل دسترسی و بیش از جنبش های بالا شناخته شده اند. اما در سال های اخیر، حق رای دادن نوآوری ها نداشت و با تصویر خود در حال مبارزه است. در این بررسی مرده یا زنده ۶ ما همه نوع از نوآوری ها مانند یک حالت داستان را می بینیم، اما همچنین بازی هنوز نقاط توجه دارد.

Dead یا Alive الهام بخش برخی از بازی های مبارزه ای برای تنظیم موارد در سطح است. تیم نینجا با سطوح چند بخشه همراه با دیوارهای شکننده و مناطق خطر در همه جا یافت شد و یکی از اولین توسعه دهندگان بود که نشان می دهد که بازی های مبارزه ای سه بعدی می توانند به طور باور نکردنی سرد و عملکرد خوبی داشته باشند. تمام عناصر که ما در حال حاضر در عناوین مانند SoulCalibur، Mortal Kombat و Street Fighter را می بینیم.

برخی از عمق بیشتر قبل از مبارزه واقعا شروع می شود
در سال های اخیر دقیقا این عناوین بود که سیستم مبارزه خود را دوباره ارتقا دادند و شروع به جستجو کردند. علاوه بر این، بازی های مبارزه به خودی خود مجددا به نوبه خود، با افزودن یک داستان که عمق زیادی را در هر دو شخصیت و پس زمینه بازی به وجود می آورد. Dead یا Alive بی سر و صدا در حاشیه تماشا بدون عناصر جدید و یا به روز رسانی عمده گرافیک.

تیم نینجا متوجه شد که زمان تغییر است و تصمیم گرفت ببیند چه چیزی در مرده یا زنده از دست رفته است. ششمین عضو رسمی در حق رای دادن دارای حالت داستان گسترده ای است که داستان بازی را شرح می دهد. این را از طریق فصل های مختلف انجام می شود، که در آن به دلیل اینکه شخصیت های مختلف در بازی هستند، یاد می گیرید.

اساسا این بدان معنی است که یک سازمان وجود دارد که برنامه های بدی دارد، درست قبل از اینکه مسابقات مرده یا زنده برای ششمین بار آغاز شود. این داستان شما را در حدود چهار ساعت مشغول نگه داری می کند، همانطور که همه چیز را می گذرانید و شخصیت ها و زمینه های حق رای را بررسی می کنید. در نهایت شما واقعا احساس می کنید که قصد دارید با کسی مبارزه کنید بدون اینکه کسی انتخاب کند.

به اندازه کافی عجیب و غریب، تیم نینجا تصمیم می گیرد به طور عمده شما فیلم ها را در این حالت داستان و جنگ هایی که ساده هستند نشان می دهد. حتی رئیس نهایی، که همیشه در بازی های Dead یا Alive مشهور بود برای سختی های دردناک بالا، در چند ضرب و شتم شدید شد. حق رای دادن به وضوح از یک مسیر متفاوت نسبت به بخش های قبلی پیروی می کند و خود را با این موضوع کمی جدی تر می کند.

با توجه به سمت گرافیکی، Dead یا Alive نیز کمی رشد کرده است، هرچند که حق رای دادن همیشه با گرافیک قوی آن شناخته شده است. برای انجام این بازی، عناصر سکسی این بازی که در این دوران قرار نگرفته است، بسیار سخت است. تیم نینجا قول بهبود در بخش جدید را داد. متأسفانه، توسعه دهنده تنها تا حدی کلمه خود را حفظ کرده است، زیرا هنوز عبارات واضح این عناصر وجود دارد.

به عنوان مثال، شخصیت های بسیار جوان به عنوان جنگجویان ساده و بی تکلف به نظر می رسند و بیشتر خانم ها هنوز هم لباس های افسانه ای دارند، هرچند تا حدی کمتر. علاوه بر این، تاکید تا حدودی از جنبش غلط سینه خانم ها حذف شده است، اما هنوز این چیزی نیست که باید باشد. این بار این بازی گزینه ای برای خاموش کردن “نرمی” و همچنین خون در بازی را دارد.

به جز این همه، DOA 6 یک بازی با گرافیک عالی است که در مقایسه با سلف خود یک قدم جلوتر را برداشته است. مو برخی از شخصیت ها به نظر می رسد تنها نقطه انتقاد است به طوری که اگر آن را برای یک هفته شسته نشده بود، اما این نباید سرگرم کننده باشد. شخصیت های عرق واقعی و یک مدل آسیب دیده اضافه شده است، ایجاد خراش، کبودی و شکاف. تیم نینجا، ما بیشتر از این می خواهیم! این بازی در ۱۰۸۰ پیکسل (۴K HDR در Xbox One) اجرا می شود و ۶۰ فریم در ثانیه را پشتیبانی می کند، جایی که شما می توانید گیم پلی را به صورت صاف و یا تاکید بر گرافیک و کاهش برخی فریم ها بگیرید.

به غیر از گرافیک، بازی های مبارزه ای در این حق رای دادن Ninja تیم همیشه برای شخصیت قابل دسترسی آنها شناخته شده بود. این بار هم بازیگران، متشکل از ۲۶ کاراکتر، شامل یک رئیس جنگنده مناسب برای هر کس که شما می توانید تمایل خود را در دوازده سطح را جشن بگیرید. نینجاها کاسومی و ریو هیابوزا، درست مانند عضله چاقو بام و باس هستند. ما همچنین چهره های آشنا مانند Hitomi، Helena و Christie را می بینیم و بازیگران دارای دو چهره جدید هستند: دیگو و NiCO.

یک جنگنده سریعتر است و دیگری می تواند ضربه هایی را که بر کل مبارزه تاثیر می گذارد، اعمال کند. هر کدام از جنگنده هایی که انتخاب می کنید، همه یک کنترل پایه ساده دارند. Dead یا Alive 6 هنوز هم بازی مبارزه ای است که هر کسی، دانش پیشین جنگ های دیجیتال یا بدون آن، بدون هیچ مشکلی میتواند به مبارزه با یک بازی دشوار برسد.

کنترل از قبل از آخرین قسمت، DOA 5، عملا بدون تغییر بوده و دکمه خاصی برای ضربه زدن، ضربه زدن، پرتاب و دفع به شما ارائه می دهد. این آخرین دکمه همچنین به عنوان یک ضد حمله سنتی عمل می کند. این شکل پایه اعتماد است که در آن یک کل شبکه حرکت برای هر شخصیت وجود دارد. باز هم، زیر اعمال می شود: همه چیز شده است حتی در دسترس بزرگترین عمیق.

بسیاری از حرکات آسان برای پیاده سازی و combos اساسی هر شخصیت آسان برای کنترل (و به یاد داشته باشید). انگشت شست در حالی که مبارزه است بازی قدیمی سنگ قیچی کاغذ، که در آن یکی از دیگر ضربه. به عنوان مثال، یک شمارنده مشت یا مشت زدن دریافت می کند و یک پرتاب به نوبه خود به ضد حمله حمله می کند.

این پایگاه در بخش ۶ با برخی از ویژگی های جدید گیم پلی که همه در Meter Break شناخته می شود گسترش یافته است. این متر در مقایسه با سوپر متر از جمله، Street Fighter بهتر است. متر هنگامی که شما مقابله (یا دریافت) بازدید می کند، هنگامی که شما نیمی از کامل یا کامل است، شما می توانید حملات خاص و مبارزه به نفع خود را تبدیل کنید.

بنابراین شما می توانید دسته کوچک موسیقی جاز مرگ و میر استفاده کنید که با چهار بار بازدید از یک نیش زدگی از طول عمر حریف. تنها چیزی که برای جلوگیری از این دسته کوچک موسیقی جاز کاملا از بین رفته است، Break Hold است که به نوبه خود نیز از بخشی از Meter Break استفاده می کند.

به عنوان آخرین عنصر جدید در زمینه گیم پلی، هر شخصیت دارای Break Blow می باشد که تنها می تواند مورد استفاده قرار گیرد اگر متر برقی شما کاملا پر شود. این یک نوع سوپر حمله است که اغلب همراه با حرکت آهسته نزدیک مشت خود است که به فک حریف در سرعت کامل می رسد. اگر شما در انتهای دریافتی نیستید، این حمله لذت بخش است.

برای تسلط بر حرکات بسیاری از Dead Or Alive 6 با حالت آموزش مجهز شده است. این به شما اصول اولیه را نشان می دهد که پس از آن شما می توانید با اطمینان به کوه محتویاتی که Dead یا Alive 6 به شما ارائه می دهد، کار کنید. به اندازه کافی قابل توجه است، این عمدتا محتوای تک بازیکن است.

علاوه بر داستان، امکان تکمیل بیش از صد چالش در DOA Quest برای کسب ستاره وجود دارد. این ماموریت ها از ضرب و شتم ده دشمن تا پیروزی با یک حمله خاص محسوب می شود. ستاره هایی که شما با این (و در حالت های دیگر) استفاده می کنید می توان در حالت DOA Central استفاده کرد تا بسته های زیادی را که بازی ارائه می دهد یا برای ساخت یک موسیقی متن متفاوت خریداری نماید. به طرز عجیب و غریب، شما نمیتوانید برای خودتان تصمیم بگیرید که چه چیزی را باز کنید، اما به طور کامل تصادفی نیست که بسته یا موسیقی متن شما ستارگان را جمع آوری کنید.

به غیر از ماموریت هایی که شامل Dead یا Alive می باشند می توانم با حالت های کلاسیک مانند بقا، زمان حمله و بازی ها کار کنم. در این زمینه اخبار در افق وجود ندارد. شما همچنین می توانید با شخصیت های مورد علاقه خود در حالت های مختلف آموزش و چالش هایی که بازی به شما ارائه می دهد، ادامه دهید.

سرگرمی بسیار مناسب برای یک بازیکن، اما در چند نفره متفاوت است. تیم نینجا تنها دو حالت چند نفره را به Dead یا Alive اضافه کرده است. اولین حالت آفلاین در حالت است که شما می توانید با یک دوست مبارزه کنید و دومین حالت آنلاین است که هر بازیکن برای نقاط با مشت های مخفی به نظر می رسد.

از سوی دیگر، تیم نینجا یک نقطه ی جامد را ایجاد می کند و دیگر تمایز بین جنگ های آنلاین مختلفی را ندارد و بنابراین مسائل گاه به گاه را حذف می کند، چرا که چرا این نیز در صورتی ضروری است که بتوانید از یک سیستم رتبه بندی جامع استفاده کنید؟ مرده یا زنده چنین سیستمی دارد و باید گفت که این کار خوب است. فقط زمانی که شما به اندازه کافی خوب هستید، اکنون در رتبه بالا قرار می گیرید تا در برابر بازیکنان قوی تر رقابت کنید. شما همیشه در سراسر افرادی که هنرهای رزمی شما در سطح مشابه شما هستند و هر مبارزه جدی است، همانطور که واقعا در مورد نقاط است.

با این وجود شما یک گزینه اضافی برای خنک کردن بخار را از دست می دهید بدون اینکه تنظیم نوار بسیار بالا باشد. حالت هایی مانند تیم تگ، برنده جایزه یا حالت مسابقات باید در اینجا نبوده است. مرگ و میر یا زنده ۶ هنگامی که به اینترنت می آید خیلی کم است. نه تنها گزینه های گوناگونی برای مبارزه کم است، منو آنلاین نیز عالی نیست. به محض این که شما برای مبارزه با آنلاین انتخاب می کنید، بازی یک بازی برای شما پیدا خواهد کرد.

تا زمانی که یک مبارزه پیدا نکنید، روی یک صفحه نمایش خیره می شوید. هنگامی که شما در نظر می گیرید که Dead یا Alive 4 در حال حاضر یک لابی تعاملی گسترده ای مانند Dragon Ball FighterZ داشته است، این کمی ناامید کننده است. امیدوارم تیم نینجا با پسوند در زمینه حالت های آنلاین همراه باشد، اما اولین بسته محتوا هنوز این را نشان نمی دهد. منتخب فصل Dead یا Alive 6 تا آنجا که شناخته شده است، مجموعا ۳۹ لباس و دو شخصیت جدید است. این نیز هزینه ۹۰ یورو است.

تیم نینجا نشان می دهد که Dead یا Alive خیلی بیشتر از عناصر جنس گرا ارائه می دهد. علاوه بر به روز رسانی منطقی گرافیکی با تمام ویژگی های اصلی یک مدل آسیب، این بازی علاوه بر قابل توجهی نیز دریافت کرده است. Breakmeter دقیقا همان چیزی است که بازی در مورد نوآوری مورد نیاز است، اگر چه این مفهوم چیزی جدید نیست.

اگر چه شما واقعا می توانید از حالت های تک بازیکن لذت ببرید که بازی به شما پیشنهاد می دهد، بازی واقعا پر از آن است، آن دارای محتوای چند نفره نیست. با تنها دو حالت باید این کار را انجام دهید و آن را به سرعت تجزیه کنید. Dead یا Alive 6 باعث می شود این یک بازی مبارزه ای عالی باشد، اما در حال حاضر این بازی فقط شما را آماده می کند (امیدوارم در حالت های بیشتر در آینده) چندین چند نفره بازی کند.

مدل خسارت خنک است
بازی به نظر می رسد آشنا و در دسترس است
سیستم شکستن رطوبت را فراهم می کند

امتیاز گیم تاکس ۸۵ میباشد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *