The LEGO Movie 2 The Videogame Review

در عین حال همه ما با بازی LEGO آشنا هستیم. اگر شما یک بازی LEGO بازی کرده اید، یک بازی جدید در آن زمان منتشر خواهد شد. این بار دوباره، LEGO به فیلم با The LEGO Movie 2 Videogame دست پیدا می کند، پس زمان برای بررسی است! از چطوری چیزی که قبلا از LEGO استفاده میکنید چطوری تایید میکنید؟

هر بار که سازندگان این بازی ها با یک آی دی آشنا به ما خدمت می کنند، قبل از آن که کاملا در کت LEGO پوشیده شود. حلقه LEGO به منظور حکمرانی بر همه چیز، اسباب بازی های پلاستیکی کوچک که زمانی که لعنت مرگ روی آنها انجام می شود، پشت سر هم می گذارد. کل دریا از آجر LEGO برای کشف همراه با تفسیر LEGO از شخصیت جانی دانپس. اسباب بازی های کودکانه بسیاری از قلب ها را گرفت. در حال حاضر LEGO تلاش می کند تا با یک فیلم (The LEGO Movie 2) و یک بازی ویدئویی به دست آورد.

با این حال همیشه در مورد این بازی ها چیزی وجود داشت: هر بازی به شما یک چیز مشابه را داد. شما از طریق برخی سطوح از بین رفته، صحنه های دیوانه وار را تماشا می کنید، پازل های حل شده را، به قلب خود ساخته اید، و جمع آوری انواع عروسک ها و سنگ ها. فقط از طریق این پیش بینی پذیری، درخشان سری ها شروع به کم شدن می کنند. آنها برای پیچ و تاب های جدید در ماجراهای مشتاق بودند. LEGO Movie 2 بازی ویدئویی وعده داده می شود نفس هوای تازه را از طریق سری.

این بار ما با یک دنیای بازی نیمه باز جالب ارائه شده، به طور کامل در LEGO طراحی شده، که در آن همیشه ماموریت های جدید را مشاهده می کنید. این سیستم ماموریت تا حدی یادآور LEGO City Undercover و Worlds LEGO است، زیرا در طی این مأموریت ها شما بلوک های بنفش را جمع آوری می کنید. مأموریت ها شامل، به عنوان مثال، نژادها، کمک به dinos به ثبات و ساخت بر روی آن. پازل ها را با ساختن طرح ها به یک ساختمان زیبا، حل می کنید. در داستان شش ساعته، شما تبدیل به یک سازنده واقعی می شوید، و شما ترامپولین، ژنراتورهای انرژی، ساختمان های بزرگ و وسایل نقلیه را ساختید.

در میان این ماموریت ها شما گاهی اوقات با توپ قلم، اشیاء رنگی با کارکنان جادویی شلیک کنید و از هیولاهای غول پیکر DUPLO در جنگ های جالبی بهره بگیرید. شما ریش کاپیتان ریش فلزی را با لبخندی بر روی صورت خود می گذارید، زیرا به این ترتیب می توانید به او اجازه دهید یک پلتفرم را کنترل کند. خنده شما همچنین می توانید تجربه کنید که چطور شبیه شکل DUPLO است. به معنای واقعی کلمه، به این دلیل که پاها از آن عروسک ها به یکدیگر متصل می شوند، به طوری که آنها در واقع همه زمان ها بالا و پایین می روند. همکار معمولی دوباره حضور دارد. اگر چه هیچ صفحه نمایش پویا پویا وجود ندارد، ساختن ساختمان ها بسیار عالی است (و آنها را تخریب می کنند!).

شما همچنین می توانید از یک دوست برای جمع آوری تمام صدها آجر LEGO با هم استفاده کنید. هیچ سوال از قهرمان واقعی، مینی کیت ها و بلوک های طلایی وجود ندارد. این نیز به نظر می رسد لازم نیست اگر شما فکر می کنید که جمع آوری تمام آن بلوک ها ده ها ساعت طول می کشد. این بلوک ها بر روی انواع بازی های مختلف پخش می شوند. علاوه بر سطوح استانداردی که در طول داستان شما کشف می کنید، دنیای بازی های اضافی در دسترس هستند که بر اساس مکان های فیلم اول هستند. محتوا در این آخرین فرزندان در بازی های LEGO فاقد است.

اما چیز دیگری از دست رفته است: پایان دادن به. پر از شور و شوق شما را با Emmeth در جهان آغاز می شود که فریاد می زند که “همه چیز عالی است”، اما پس از آن همه چیز کمی کمتر می شود. ما در حال حاضر با استفاده از اشکالات LEGO معمولی عقب می مانیم، اما نقطه درد زمانی اتفاق می افتد که قلب LEGO شروع به ضرب و شتم برای یک مفهوم نسبتا مشابه به عنوان LEGO City Undercover می کند. این بازی دوست داشتنی Grand Theft Auto به یک دنیای بزرگ تبدیل شده است که دنیای بازی The LEGO Movie 2 را به نمایش می گذارد.

در حقیقت، آنها سطوح کمی بیشتری دارند که از ماموریت به مأموریت می روند. این باعث می شود این بازی سرگرم کننده برای در میان، اما شما نمی خواهد بازی برای ساعت ها در پایان. مطمئنا نه به این دلیل که دنیای بازی همیشه احساس پر جنب و جوش نمی کند. در LEGO City Undercover، این موفقیت، از جمله چیزهای دیگر، باعث می شود اتومبیل ها از طریق خیابان ها رانندگی کنند، عروسک ها را بکشند و محیط را با اشیاء بسازند. اینجا متفاوت است اگرچه دنیای بازی به اندازه کافی وجود دارد، اما تمام دنیای بازی ها به همان اندازه زنده نیستند. گاهی اوقات متفاوت بود

LEGO Movie 2 بازی ویدئویی تا به حال در مورد جزئیات ارائه شده است که قبلا بازی های LEGO بازی های جذاب آنها را ارائه می دهد. نه تنها دنیای بازی بسیار پر جنب و جوش است، شما همچنین از دست دادن طنز معمولی که صحنه های بریده شده به دست آورده اید را از دست می دهید. جایی که LEGO توانست صحنه های مشهور از فیلم ها را به شیوه ای خنده دار (که به یاد Boromir از پروردگار حلقه ها که توسط موز به جای فلش به ضرب گلوله کشیده شده بود)، ما اکنون فقط یک روایت را دریافت می کنیم. این نیمی از آن چیزی است که ما از LEGO استفاده می کنیم.

در نهایت، این بازی در زمانی که به داستان قصه گویی می آید، عادلانه به فیلم نمی پردازد. این داستان از آغاز تا پایان به نحوی غلطی گفته شده است. در جایی که فیلم هنوز موفق به کشف یک پیچ و تاب سرگرم کننده، بازی تلاش می کند به طور خلاصه خلاصه آن پیچ و تاب در پایان. این برای افرادی که این فیلم را دیده اند، بسیار خجالت آور است و واقعا گیج کننده است. این تغییر داستان بسیار بی منطق و بدون زمینه است. مطمئنا به این دلیل است که کل بخش وسط داستان فیلم تقریبا به طور کامل پرش می کند. به وضوح تنها فکر به سر و دم از داستان داده شده است.

او LEGO Movie 2 بررسی بازی ویدئویی – می تواند بهتر باشد
به نوعی احساس می کنید این بازی خیلی سریع به بازار رسیده است. فوق العاده است که ببینید چگونه این بازی در همان جهت به عنوان LEGO City Undercover و Worlds LEGO حرکت می کند. همچنین محتوای زیادی وجود دارد و مجددا مقدار زیادی از پازل های طنزآمیز برای کشف کردن به تنهایی یا همکاری با هم وجود دارد. از سوی دیگر، چیزی که بازی نداشت، کمی عاشقانه است. در نهایت، The LEGO Movie 2 احساس می کند که Videogame یک بازی است که به سرعت به استفاده از موفقیت فیلم کمک می کند. شما آن را بازی می کنید، از آن لذت می برید و سپس شما اجازه بازی دوباره. بازی بعدی LEGO احتمالا آماده است.

با LEGO و DUPLO شروع کنید
بسیاری از پازل های سرد
رئیس مبارزه در برابر DUPLO هیولا
تجربه همکاری مشترک
ده ها ساعت گیم پلی

امتیاز بازی ۷۵

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *