V-Rally 4 Review

هنگامی که شما بازگشت V-رالی آینده را دیدی دست ها را بالا گرفتی؟ هیچ کس؟ انتظار داشتیم ناشر Bigben و توسعه دهنده تعجب دوست و دشمن با آوردن این حق رای دادن به مدت طولانی فراموش شده به زندگی پس از ۱۵ سال. این که آیا این یک حرکت خوب بود، شما می توانید در این V-Rally 4 بررسی کنید.

شما نمی توانید این کار را بکنید، اما زمانی طولانی قبل از مسابقات کالین مکرو و مسابقات قهرمانی رالی جهانی وجود داشت که رقیب و راننده یک ارباب و استاد از ژانر تجمع بود. به خصوص قسمت اول ، با برخی از دوره های طراحی شده فوق العاده، بی نظیری را از دست داد و بنابراین پایه ای برای دو بازی بسیار قوی مسابقه ای گذاشت.

اما همانطور که اغلب موارد در صنعت بازی است، حتی بهترین حق رای دادن ها طول نمی کشد. آنها به دلیل تغییر بازار و به دلیل کاهش تقاضا به آرامی خون می کشند.

پس از ناپدید شدن پانزده سال، سازندگان فکر می کنند که آنها دوباره منتظر یک V-Rally جدید هستند. آنها با بازی کارگردان آیلین جارنیو، که به عنوان یک برنامه نویس در V-Rally 3 مشغول به کار بودند، همکاری کردند و سعی می کنند به آشنایان و تازه واردان تجدید نظر کنند.

گرافیک عالی

تنش و احساس!
داستان کوتاه کوتاه: V-Rally 4 یک تور آدرنالین را به عنوان بازی های قبلی ارائه می دهد، به سادگی با ارائه تعداد زیادی از مسابقات پرشور سریع و دیدنی و جذاب. V-Rally قطعا بسیار واقعی تر از قسمت های قبلی است، اما شما به وضوح می توانید ببینید که خون بازی هنوز در جریان رگ ها جریان دارد. واقعا لذت بردن از طریق خم شدن موی سر در بالای کوه و یا پریدن بر روی یک پل چوبی با سرعت کامل است.

ممکن است در DiRT خیلی عمیق نباشد، اما هنوز یک چالش برای تنظیم سریعترین زمان است. کلاهبرداری همواره برای حفظ حداکثر سرعت ممکن است بدون اینکه از گوشه خارج شود. شما باید همه چیز را برای پیروزی قرار دهید، یک اشتباه می تواند پایان مسابقه باشد. گاهی اوقات خسته کننده است، اما اوه خیلی خوب هنگامی که شما برنده شوید.

کسی چای؟
با توجه به تطبیق پذیری فوق العاده در دوره ها و موانع زیادی که در طول مسیر شما روبرو می شوند، هنوز هم کاملا شلوغ است که به پایان برسد بدون بقایای. مسیرهایی که دنبال میکنید بسیار زیبا هستند زیرا آنها کشنده هستند. یک لحظه از طریق میدان های چای سبز در مالزی می ریزید، از طریق تاندرا سیبری پاره می شوید و بعد از آن در یک بیابان خشک بسیار رانندگی می کنید و باید همه چیز را برای جلوگیری از سقوط آن سنگ انجام دهید.

V-Rally 4 مطمئنا زیباترین بازی مسابقه ای نیست، اما عمدتا نمایش زیبا و مناظر مختلف است که به صورت بازی خود را به نمایش می گذارد. اگر اتومبیل، اثرات آب و هوا، سیستم آسیب و تماشاگران در طول مسیر توجه کمی داشته باشد، بازی به راحتی می تواند به صورت گرافیکی با رقابت رقابت کند. متاسفانه، همین موضوع در مورد صداهای موتور ارزان و موسیقی منحصربهفرد منحصر به فرد (فقط یک آهنگ هیپ هاپ!) صدق میکند.

توقف کنید که هیپ هاپ
با توجه به دومی، انرژی و تلاش زیادی برای از بین بردن مبارزات انتخاباتی بدون سرخوردگی به دست می آید. در راه به عنوان عنوان جهان، منو اغلب در مدیریت تیم خود، خرید و ارتقاء اتومبیل ها، پذیرش قرارداد های حمایتی و انتخاب قهرمانی تمرکز دارد.

در V-Rally 4 اینها به زیر رشته های زیر تقسیم می شوند: تجمع (به همان سرعتی که ممکن است از A به B)، rallycross و buggies (هر دو نژاد در برابر دیگران)، صعود تپه (کوه بدون یک ناوبر) و کلاچانا (دوره ای دیوانه پر از موانع دور انداختن) رشته های برنده پولی را به وجود می آورند که می توانید اتومبیل ها و اجزای بهتر را خریداری کنید و کارکنان واجد شرایط را استخدام کنید.

این همه به نظر می رسد خوب و خوب است، اما کمپین بالاتر از همه بهانه ای است که شما را در بسیاری از قاره های جهان می برد. شما هرگز احساس نمی کنید که پیشرفت می کنید یا در جایی کار می کنید.

در زمان نوشتن، حالت آنلاین هنوز قابل پخش نبود، اما آنچه که ما می توانیم با شادی بزرگ ذکر کنیم این است که V-Rally 4 در واقع یک حالت صفحه نمایش تقسیم شده است. در زمانی که متاسفانه، دیگر خودآزمایی نمیشود، امدادرسانی میشود. متاسفانه، بازی از نظر حالت بسیار ناامید کننده است و از این لحاظ هنوز هم می تواند از ریشۀ خاکستری یاد بگیرد، که با وجود این تلاش شجاعانه، هنوز در تخت نشسته است.

V-Rally 4 بررسی – دوره های زیبا مهمان عالی است
به عنوان مثال، V-Rally 4 ممکن است بازگشت شگفت انگیزی که سازندگان به آن امید داشتند نیست، اما این یکی از بهترین بازی های تجمعی است که در سال های اخیر ظاهر شده است. یک دارایی بزرگ، تنوع بسیار زیادی از دوره ها است که در سراسر جهان پخش می شود. از قله های پوشیده شده برف در آمریکا تا مسیرهای شنی خاکی آفریقایی، همیشه یک چالش است که ماشین خود را تحت کنترل V-Rally 4 نگه دارید، و این دقیقا همان چیزی است که قلب تجمع ما را سریعتر می کند.

دوره های فوق العاده و بسیار متنوع
نژادها شدید و دیدنی و جذاب
صفحه نمایش تقسیم شده!

امتیاز گیم تاکس به بازی ۸۵ میباشد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *