RIDE 3 REVIEW

من از زمانی که عاشق بازی های ویدیویی شدم باید اعتراف کنم هیچ وقت از سبک موتور سواری لذت نبردم . به غیر از زمانی که RIDE 2 را تجربه کردم . هیچ وقت فکر نمیکردم از بازی لذت ببرم ولی وقتی کار عالی کمپانی مایلستون رو دیدم دیگه نتونستم جلوی خودم رو بگیرم و به بازی کردن ادامه دادم طوری که ساعت ها از شروع بازی من میگذشت.
بعد از ان تمام بازی های این سبک را بازی کردم چون از هیجان اون لذت میبردم

 RIDE 3  اینجاست

در تمام این مدت منتظر نسخه۳ RIDE بودم که سرانجام بازی ساخته شد قبل از هر چیزی به این فکر میکردم که امیدوارم این بازی تمام خاطرات من رو از راید ۲ زنده کند . باید بگم تا حدودی موفق بود ولی نه به اندازه ی زیاد البته من تمام لذت بازی رو بردم ان هم به خاطر اینکه از کنسول میان نسلی استفاده کردم چون بازی فقط در این کنسول ها بسیار زیبا دیده میشود و در کنسول های اول نسل هشتم زیاد چنگی به دل نمیزند .

قبل از اینکه طرف داران این سری با من دعوا کنند باید بگویم که من هم تغییرات بسیار مثبت بازی را دیده ام . از شخصی سازی منحصر به فرد تا فرمان و واقع گرایانه بودن بازی . مایلستون به تمام سخنان طرفدارانش گوش داده و بازی ساخته که آنها می خواستند . ولی من انتظار بیشتری داشتم .

از نظر گرافیکی باید بگویم هر آنچه مربوط به موتور میشود درجه یک است در بالاترین حد کیفیت قرار دارد ولی وقتی از موتور دور می شوید و به پیست و بعد به تماشاگر ها نگاه می کنید نا امید می شوید چون سکو ها واقعا خالی است و انگار اصلا مایلستون هیچ فکری به حال تماشاگران و سکو ها نکرده .وقتی بیشتر توجه می کنید احساس اماتور بودن به شما دست میدهد حتی در مسابقات اماتور هم تماشاچی وجود دارد ولی در مسابقات RIDE 3 وجود ندارد .

از لحاظ فیزیک بازی باید بگویم مایلستون سنگ تمام گذاشته و همه چی به واقعیت شباهت دارد گاز دادن ترمز گرفتن تک چرخ زدن افتادن از این واقعی تر نمی شود من از لحاظ فیزیک به بازی نمره ۱۰ میدهم چون واقعا حس یک موتور سواری واقعی را به شما تلقین میکند.

البته مود های بازی و قسمت کریر بازی که اوج لذت بازی است که شما را ساعت ها سرگرم میکند . با بازی کردن شما پول درون بازی به دست میاورید و با ان میتوانید با ان موتور خریداری کنید و صد البته موتور خود را به هر شکلی در آورید میتوانید آن را قوی تر کنید موتور سیستم سوخت را تغیر دهید یا شاید دلتان بخواهد ترمز قوی تری داشته باشید یا شاید اصلا بخواهیم کلاس موتور خود را تغیر داده و در رده بالا با ان مسابقه دهید همه چیز دست خودتان است

باید بگویم انقدر شخصی سازی بازی کامل است که شما هیچ موتور یک شکلی را نمی بینید حتی در قسمت انلاین چون سلیقه ها با هم فرق دارد من مطمین هستم همه شما از قسمت شخصی سازی بازی لذت خواهید برد و هیجان زده میشوید

بعد از لذت بردن از شخصی سازی جایی دیگر برای لذت بردن است انهم . است که شما به فروشگاه موتور بازی سر میزنید . در آنجا همه موتور های رویایی خود را پیدا میکنید بیشتر از ۷۵ موتور داخل بازی است که همه آنها را به سادگی میتوانید خریداری کنید چون فکر نکنم شما هیچ وقت نگران پول درون بازی شوید . مایلستون خیلی دستو دل بازی انجام داده در این مورد .

بخش آنلاین بازی هم بدون هیچ مشکلی با سرور ها اجرا می شود حتی با این اینترنت خراب ما که می توانید از ان لذت ببرید مخصوصا یکی دیگر از دوستان شما هم بازی را خریداری کرده باشد

در تمامی دیگر نقاط بازی همه چی در سطح بالایی قرار دارد موسیقی صدای متن لودینگ نسبتا مناسب (در برابر بازی های دیگر مایلستون) گرافیک بسیار خود در کنسول های فورکا و گرافیک معمولی برای دیگر کنسول ها.

اگر شما هم طرفدار این سبک هستید در خرید آن شک نکنید چون این بازی بیشتر از من شما را راضی میکند ولی اگر این سبک تجربه اول شماست به خودتان بستگی دارد من فقط میتوانم بگویم اگز کنسول میان نسلی دارید از خرید خود راضی می شوید وگرنه صبر کنید و یا شاید دوست داشته باشید ماشین سواری را امتحان کنید و یا حتی سبک های هیجانی تر باز هم به خودتان برمیگردد.

نکات مثبت :

بخش کریر عالی
گرافیک و جزئیات موتور ها
فیزیک و گیم پلی عالی

نکات منفی:

گرافیک نه چندان خوب کنسول های اولیه
افکت های کم و متوسط

امتیاز گیم تاکس به RIDE 3

۷.۵/۱۰

 

 

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *