Battlefiled 1

نقشه Prise de Tahure برای بازی Battlefield 1 منتشر شد

نقشه جدیدی برای بازی Battlefield 1 با نام Prise de Tahure منتشر شده است. همچنین به مدت محدودی، تمامی کاربران بازی به تمام نقشه‌ها دسترسی دارند.

در حال حاضر یک نقشه جدید برای Battlefield 1 منتشر شده است، اما ممکن است برای تجربه‌ی آن، مجبور به پرداخت مبلغی شوید. نقشه Prise de Tahure، منحصراً برای کاربرانی که Premium Pass داشته یا بسته‌ی الحاقی They Shall Not Pass را خریداری کرده‌اند، در دسترس خواهد بود. دیگر روش بازی کردن این نقشه، بازی کردن با دوستانی که Premium Pass دارند میباشد؛ به این ویژگی سرویس Premium Friends گفته می‌شود.

همچنین، در حال حاضر ، رویداد Premium آزمایشی بازی Battlefield 1 در حال اجرا است. این رویداد، برای تمام کاربرانی که تنها نسخه‌ی Standard بازیBattlefield 1 را در اختیار دارند، امکان تجربه‌ی تمام نقشه‌های Premium بازی را بدون هزینه‌ی اضافی، فراهم می‌کند که شامل ۶ نقشه از بسته‌ی الحاقی They Shall Not Pass، حالت Frontline، و موارد دیگر است. شما همچنین می‌توانید نقشه Prise de Tahure را تجربه کنید. البته در صورتی که شما Premium پس یا They Shall Not Pass را خریداری نکرده باشید، از بازی در نقشه‌های الحاقی، هیچ XP دریافت نخواهید کرد.

نقشه Prise de Tahure از روی منطقه‌ی شانقشهانی-آردن فرانسه ساخته شده و شما می‌توانید به عنوان یک فرانسوی یا یک آلمانی، به رقابت بپردازید. تمام حالت‌های بازی (به جز Operation)، به همراه تمامی اسلحه‌ها و وسائل نقلیه در این نقشه قابل بازی هستند.

منبع: Gamespot

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *