Ghost Recon Wildlands

Ghost Recon Wildlands پر فروش ترین بازی امسال Ubisoft

در گزارش سالانه Ubisoft ، بازی Ghost Recon Wildlands پر فروش ترین بازی Ubisoft شد.

کمپانی Ubisoft ، امروز لیست فروش خود را منتشر کرد که آن یکی از بهترین لیست فروش برای Ubisoft بود. چرا که با وجود عرضه نشدن بازی بزرگی در این بازه زمانی، فروش کمپانی افزایش یافته است.

در گزارش آمده است که فروش سه‌ماهه ابتدایی سال ۲۰۲.۱ میلیون یورو بوده که در مقایسه با بازه زمانی مشابه در سال گذشته، رشد ۴۵.۲ درصدی داشته و نسبت به پیش‌بینی اولیه یوبی‌سافت بیشتر بوده است. آمار چشمگیر ۸۰.۴ درصد از این رقم به واسطه درآمد دیجیتالی کمپانی به دست آمده که در مقایسه با آمار ۷۵.۳ درصدی سال گذشته پیشرفت داشته است. ۹۴.۳ درصد از کل فروش متعلق به بازی‌هایی است که در این بازه زمانی منتشر نشده‌اند که در مقایسه با آمار ۹۱.۱ درصدی سال گذشته پیشرفت اندکی را تجربه کرده است.

خیلی جالب است که به جای بازی های جدید، بازی Ghost Recon Wildlands مقام اول را در فروش کسب کرده است.

این گزارش از فروش بازی در تمامی پلتفرم‌ها در مناطق آمریکای شمالی، اروپا، استرالیا و ژاپن در جریان نیمه ابتدایی سال به دست آمده است.

فروش بازی‌ها در پلی‌استیشن ۴ بخش بسیار بزرگ‌تری را در مقایسه با فروش کلی سال گذشته به خود اختصاص داده است. در سه‌ماهه ابتدایی امسال، ۴۴ درصد فروش بازی‌ها متعلق به پلی‌استیشن ۴ بوده و ایکس‌باکس وان ۲۲ درصد از فروش را در اختیار دارد.

حال با این رشد چشمگیر فروش Ubisoft ، تهدیدات ویوندی برای تصاحب یوبی‌سافت کمی بعید به نظر میرسد.

منبع: GameSpot

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *