DLC جدید بازی crash bandicoot مرحله ای مخفی به بازی اضافه می کند.

یک مرحله بسیار سخت که از نسخه اصلی بازی crash bandicoot حذف شده بود قرار است امروز بعد از ۲۰ سال در دسترس کاربران قرار بگیرد.بالاخره همه این فرصت را خواهند داشت تا هر چند بار که می خواهند در گودال های تاریک بپرند یا توسط موجودات بین راه جان های خودشان را از دست بدهند و بدون هیچ محدودیت جانی به گذراندن این مرحله که Stormy ascent نام دارد بپردازند.

این خبر امروز در جریان یک پنل کامیک کان در سن دیگو معرفی شد جای که اعضای تیم استودیو Vicarious Visions (ناشر این بازی)و ناتی داگ(خالق مجموعه کرش) به بحث درباره داستان بازی و همینطور گسترش ان می پرداختند.Stormy Ascent مرحله ای است که در دیسک نسخه PS1 و نسخه اصلی این بازی وجود داشت اما بدون کد های گیم شارک یا بعد های شبیه ساز دسترسی به ان امکان ناپذیر بود.

crash bandicoot

بر اساس مصاحبات اخیر کارگردان این بازی Dan Tanguay علت حذف شدن این مرحله مخفی سخت بودن بیش از اندازه ان بود.

ما این مرحله را در اختیار داشتیم و اعضای تیم می خواستند این مرحله را در اختیار کاربران قرار دهند زیرا تعدادی از طرفداران موفق به تجربه آن شده بودند، اما تعدادی هم موفق نشده بودند. این مرحله یکی از آن محتوای تشویقی بود که  اعضای تیم در موردش می‌گفتند:  برای انجام اینکار زمان داریم و سپس نشستند و مرحله را ساخته و آمده انتشار کردند.

Stormy Ascent هم اکنون در Playstation store موجود می باشد و کاربران می توانند این بسته الحاقی را تا مدت یک ماه به صورت رایگان از استور دریافت کنند و پس از ان این بسته الحاقی با قیمت ۳$ به فروش می رسد.

Tanguay اعلام کرده است هنگامی که کاربران به روش های مختلف موفق به دستیابی به این مرحله شده بودند این مرحله از لحاظ فنی ناقص بوده و هیچکس موفق به اتمام ان نشده است.سختی بیش از اندازه این مرحله انچنان زیاد است که یکی از بهترین بازیکنان Vicarious برای اتمام این مرحله ۶۰ بار جان خودش را از دست داد و از این مرحله به عنوان یک چالش کامل یاد کرده است.

به همین دلیل است که قصد منتشر کردن این مرحله را داریم من فکر می کنم که این مرحله برای دوستانی که هر سه نسخه بازی به طور کامل تمام کرده اند و همه تروفی ها را گرفته اند چالش بزرگی برای محک زدن مهارت هایشان خواهد بود

crash bandicoot

همانند سه نسخه دیگر ریمستر شده ی این بازی Stormy Ascent هم از ابتدای مرحله درست مانند نسخه اصلی اش بازسازی شده همچنین Vicarious به طراحی اصلی و هندسه داخلی بازی دسترسی داشتند که Tanguay در این باره می گوید

این یکی از بهترین قطعات اطلاعاتی است که بر روی ان کار کرده ایم و به لطف ان توانستیم بازی را گسترش دهیم و روند ساخت ان همانند نسخه اصلی بود بیشتر در این مرحه سختی بازی است که مورد توجه قرار می گیرد صادقانه بگویم چالش کلیدی این مرحله سختی ان است و فکر می کنم چالش بر انگیز ترین چیز در این مرحله زمان بندی می باشد این که چطور همه چیز را همانند نسخه اصلی طراحی کنیم تا بازی از روند خودش خارج نشود که همین کار زمان خیلی زیادی برد این یک چالش تکنیکی نبود و بیشتر یک چالش انسانی بود.

crash bandicoot

سختی N. Sane Trilogy موجب انتقاد برخی بازیکنان شده بود و استودیو Vicarious هم اخیرا گفته بود که متوجه شده نسخه‌های بازسازی شده از بازی‌های اصلی سخت‌تر هستند. گیم‌اسپات از Tanguay پرسیده بود آیا استودیو قصد دارد درجه سختی Stormy Ascent را به دلیل انتقادات مذکور کاهش دهد و Tanguayگفته بود که آن‌ها تصمیم گرفته‌اند به مرحله اصلی وفادار باشند.

با این مرحله خاص، ما تصمیم گرفتیم که دقیقا حال و هوای و روح چالش طلب نسخه اصلی را حفظ کنیم. این مرحله را با درجه سختی فراوان منتشر می کنیم و به همین علت است که قصد داریم آن را از نسخه اصلی بازی جدا نگه داریم تا کاملا مشخص باشد که با یک چالش بسیار بزرگ روبرو هستیم. قطعا هر بهبودی که در نسخه اصلی اعمال کرده بودیم در این مرحله هم وجود خواهد داشت. بنابراین تمامی بازسازی های پیاده‌سازی شده برای دشمنان، رابط کاربری و اضافه شدن امکان کنترل بازی با آنالوگ نیز در این مرحله وجود دارد.

همچنین تروفی هایی جدید با Stormy Ascent به لیست تروفی های این بازی اضافی می شوند اما شکارچیان تروفی های پلاتینیوم می توانند استراحت کنند زیرا برای دریافت این گونه تروفی ها نیازی به تجربه این مرحله ندارید و فقط شامل محتوای قابل بازی جدید این مرحله مخفی stormy ascent می شود.

crash bandicoot

در ادامه Vicarious امروز اعلام کرد که سند طراحی نسخه اصلی بازی توسط شرکت dark horse comic منتشر می شود این کتاب ۱۵۰ صفحه ای در اسفند ماه منتشر می شود و اسم طولانی Crash Bandicoot Files: How Willy the Wombat Sparked Marsupial Mania.را با خود به همراه دارد .

شما عزیزان می توانید تریلر این مرحله مخفی را در قسمت پایین مشاهده کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *