Titanfall 2

بسته الحاقی بعدی Titanfall 2 + تریلر منتشر شده

بسته الحاقی بعدی بازی titanfall 2 رونمایی شد.

طبق روال همیشه این بازی و قولی که شرکت سازنده داده است ، بسته های الحاقی این بازی به صورت کاملاً رایگان در دسترس قرار خواهند گرفت.

این بسته الحاقی شامل ۲ نقشه جدید و حالت همکاری ۴ نفره (Frontier Defense) میباشد و این بسته الحاقی نیز مانند بسته های الحاقی پیشین به صورت رایگان در دسترس قرار خواهد گرفت.

Frontier Defense چیست

این بسته الحاقی حالت جدیدی به نام Frontier Defense  را به بازی اضافه خواهد کرد, حالتی که در نسخه ۱ بازی وجود داشت. این حالت شبیه به حالت Horde خواهد بود با این تفاوت که اینبار تایتان ها نیز حضور خواهند داشت. کاربران میتوانند این حالت را در ۵ نقشه بازی , انجام دهند.

توضیحات بیشتر راجع به Frontier Defense

حملات دشمنان در حالت امواج(Waves) مختلف خواهد بود , دشمنان در ۵ موج(Wave) به شما حمله میکنند. که یکی پس از دیگری سخت تر شده و شما را به چالش خواهد کشید. همچنین انتخاب درجه سختی نیز در این حالت جدید وجود دارد، پس شما میتوانید با توجه به سطح خود و مهارت خود ، در درجه سختی مورد علاقه خود به انجام بازی بپردازید.

در Frontier Defense پول جمع کنید و آیتم بخرید

در حالت جدید Frontier Defense شما میتوانید به جمع کردن پول بپردازید و از آنها برای خرید آیتم های جدید و یا ارتقا تایتان های خود استفاده کنید.

و اما نقشه های جدید

دو نقشه جدید به بازی اضافه خواهند شد ، اولی که Rise نام دارد، نسخه بازسازی شده از نقشه نسخه اول میباشد، سازندگان در توضیح این نقشه گفته اند که:

ساختمان‌ها و دیوار‌های بلند به پایلت‌های اجازه می‌دهد که با استفاده از زیپ‌لاین‌های خود به نقاط مختلف نقشه دست پیدا کنند؛ در حالی که تایتان‌ها نبرد خود را در راهرو‌ها ادامه می‌دهند. پایلت‌ها می‌توانند در محیط‌های این نقشه که از ساختار پیچیده‌ای برخوردار است، کمین کنند و در این حین تایتان‌ها می‌توانند در میدان نبرد به مبارزه با یکدیگر بپردازند.

و نقشه دوم که یک نقشه جدید است Township نام دارد و به پایلت ها اجازه میدهد تا در مقابل یکدیگر به مبارزه بپردازند، سازندگان درباره این نقشه گفته اند:

محیطی که از ساختمان‌های آتش‌نشانی تشکیل شده است؛ جایی که پایلت‌ها در پشت‌بام‌های آن نبرد را در دست خود می‌گیرند، اما در پشت قاب پنجره‌ها نیز همیشه هوشیار هستند و از نبرد‌های داخل ساختمان‌ها نیز هراس دارند.

هنوز تمام نشده! آیتم ها!

همچنین این بسته الحاقی آیتم‌هایی ظاهری را نیز در کنار محتوای دیگر در خود جای داده است که شامل دسته رنگ‌های Elite Warprints برای تایتان‌ها و سلاح‌ها می‌شود. با در دست داشتن سلاحی با Warprints می‌توانید شانس خود را ۱۰ درصد در دریافت دو برابر XP افزایش دهید که در انتهای هر راند به شما نشان داده می‌شود. همچنین این آیتم به فرآیند دریافت XP هم‌تیمی‌هایتان نیز کمک می‌کند. آیتم‌های جدید تا تاریخ ۶ شهریور در قالب باندل قابل خرید است که پس از آن به صورت جداگانه قابل تهیه خواهد بود. البته گفتنی است که آیتم‌ Titan Warprint می‌تواند در حالت جدید Frontier Defense دوبرابر XP به شما دهد. آیتم‌های Warprints فقط تا ۶ شهریور قابل دسترس است که می‌توانید در انتهای مطلب تصاویر آنها را مشاهد کنید.

در ادامه شما را به دیدن تریلر این بسته الحاقی دعوت میکنیم.


منبع: GameSpot

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *