red dead

واکنش ubisoft به تاخیر بازی red dead redemption2

مشخص است که تاخیر بازی red dead redemption 2 یک نکته مثبت برای ما محسوب می شود.جابجایی تاریخ انتشار red dead از سال ۲۰۱۷ به ۲۰۱۸ خبر های خوبی را برای یوبیسافت به همراه داشته است.

طبق گفته های اقای Alain martinez

تاخیر بازی شرکت rockstar به ما کمک خواهد کرد تا بتوانیم بازی ها را به طور بهتری به نمایش بگذاریم.این حقیقت واضح است که غیبت بازی Red Dead redemption 2 یک نکته مثبت برای ما تا سال ۲۰۱۸ می باشد.این چیزی است که ما ان را حدس می زدیم پس نبود این بازی این امکان را به ما می دهد تا فرصت های بهتری برای به عرضه گذاشتن بازی ها داشته باشیم.

بر اساس گزارشات یوبیسافت این کمپانی انتظار دارد تا فروش انها در این سال ۳۴ درصد افزایش پیدا کند.با معرفی بازی هایی همچون Mario+rabbids kingdom battleو سومین دی ال سی بازی محبوب For Honor و اکسپنشن جدید بازی Rainbow six siege برخی فکر میکنند که چه دلیلی دارد تا این کمپانی نگران افزایش فروش بازی هایش است و این خبر که لانچ red dead 2 به سال ۲۰۱۸ جابجا شده جزیی از این خبر های خوش برای شرکت یوبیسافت است.

در همین حین martinez اعلام کرد:

خیلی زود است که بخواهیم از الان نتیجه ی تاخیر این بازی را در سیر بازی های شرکت یوبیسافت بدانیم به طور کل ما فکر میکنیم که به زمان بیشتری نیاز داریم تا همه چیز را بر مبنا ی این تفکرات تغییر دهیم هم اکنون ما اعتماد بیشتری به فروش این سال داریم اما خیلی زود است که تصمیم گیری کنیم.

یوبیسافت در اینجا تنها نیست و red dead redmption 2 قرار است که غوغا برانگیر باشد و این حقیقت که این بازی تاخیر خورده است به خیلی از بازی ها که قرار است امسال عرضه شوند فرصتی می دهد تا نفسی بکشند.

و در اخر مدیریت شرکت مادر Rockstar یعنیtake two اعلام کرده است که:

ما فکر نمی کنیم تاریخ انتشار زیاد مهم باشد اگر بازی به اندازه کافی با کیفیت و خوب باشد در هر زمانی که وارد بازار شود مردم انرا خواهند خرید.

همچنین بازی محبوب شرکت یوبیسافت AC:ORIGINS نیز امسال در تاریخ ۲۷ اکتبر(۵ ابان) و بازی دوست داشتنی South Park: the fractured but hole در تاریخ ۱۷ اکتبر(۲۵ مهر) عرضه خواهند شد.

منبع:GameSpot

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *