آپدیت جدید Watch Dogs 2, بخش Coop چهار نفره را اضافه خواهد کرد + تریلر

بازی Watch Dogs 2 از بخش چند نفره کم ندارد. هم در بخش های رقابتی و هم در بخش های Coop. اما قرار است باز هم بخش چند نفره این بازی گسترش پیدا کند و شاهد بخش Coop چهار نفره باشیم.

از زمانی که این بازی منتشر شد شما میتوانستید در حالت Party Mode , با دوستان خود به گشت و گذار در دنیای بازی بپردازید و یا ماموریت های مختلفی انجام دهید.

تهیه کننده بازی به نام Kris Young (کریس یانگ) توضیح میدهد که این آپدیت برای گسترش Coop و همکاری در بازی است و کاری به بخش رقابتی ندارد. حالت‌های چهار نفره زیادی در دنیای این بازی گنجانده شده است. همچنین سازندگان اشاره‌ای به حضور پلیس‌ها در این بخش داشتند و اعلام کردند که کاربران می‌توانند حتی محدوده‌های Red Zone را نیز اشغال کنند. پس از آن، بازیکنان می‌توانند در شهر سان‌فرانسیسکو به بازی بپردازند و حالت‌های مختلف چهارنفره را که شامل Bounties ،Invasions ،Loot Trucks و غیره می‌شود، به همراه رویداد‌های دیگر تجربه کنند.

همچنین این آپدیت شامل بهبود هایی می شود. به عنوان مثال قابلیت رد کردن صحنه سینمایی که در هنگام کار کردن با پرینتر ۳ بعدی در بازی مشاهده می کردید. و یا بهبود هایی در انیمیشن ها و پوسته های بازی.

تریلر بازی:

این آپدیت در ۴ July یعنی ۱۳ تیر ماه منتشر خواهد شد. همچنین Ubisoft(یوبی سافت) به مناسبت تعطیلات (روز استقلال) تغییراتی را در ظاهر شهر ایجاد کرده است که شامل آتش‌بازی نیز می‌شود. همین‌طور رنگ گلوله‌های پینت‌بال به رنگ‌های قرمز، سفید و آبی تغییر کرده است.

منبع:Gamespot

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *