Xbox One

جزییات باندل جدید Xbox One + پیشنهاد فوق العاده مایکروسافت

کنسول های بازی دارای باندل های متعددی میباشند که کنسول را در طرح آن بازی و همراه با یک نسخه از آن بازی و حتی شاید مزایای بیشتر به کاربران عرضه میکنند ، در نسل هشتم این باندل ها بسیار زیاد شدند به طوری که برای اکثر بازی ها باندل های جداگانه ای از کنسول ها یعنی Xbox One و PS4 داریم

بازی های ورزشی طرفداران بسیار زیادی دارند و این دلیل خیلی خوبی برای تولید باندل کنسول ها از بازی های ورزشی است.

یکی از بازی های ورزشی مورد انتظار امسال ، بازی Madden NFL 18 میباشد. این بازی که فوتبال آمریکایی را شبیه سازی میکند ، یکی از پرطرفدار ترین بازی های ورزشی در کشور آمریکا میباشد.

مایکروسافت باندل جدید Xbox One را معرفی کرد ، این باندل حاوی یک نسخه دیجیتالی از بازی Madden 18 می باشد. کنسول Xbox One درون این باندل نیز از ۵۰۰ گیگابایت فضای ذخیره سازی بهره میبرد.

اما کار به اینجا ختم نمیشود

مایکروسافت اعلام کرده است که علاوه بر کنسول Xbox One و نسخه دیجیتالی بازی Madden NFL 18 ، آیتم های دیگری درون این باندل قرار دارند که به شرح زیر میباشند:

  • یک ماه اشتراک سرویس XBox Game Pass
  • ۱۴ روز اشتراک سرویس Xbox Live Gold
  • یک کد  که با فعالسازی آن در وب‌سایت NFLShop.com می‌توانید یک محصول با ۲۰ درصد تخفیف سفارش دهید

و اما نکته جالب

نکته جالب این است که نسخه معمولی Xbox One ، با قیمت ۳۰۰ دلار به فروش میرسد ، این در حالیست که این باندل جدید ، یعنی باندل Madden NFL 18 با قیمت ۲۷۹ دلار به فروش میرسد. پس اگر تا به حال Xbox One نخریده اید و قصد خرید این کنسول را دارید، این باندل یک باندل فوق العاده مناسب میباشد. یک کنسول و یک بازی به ارزش ۶۰ دلار به همراه آیتم های دیگر ، کمتر از قیمت کنسول معمولی!

و اما پیشنهاد فوق العاده مایکروسافت

مایکروسافت در پیشنهاد جدید خود برای خریداران Xbox One ، یک بازی ۶۰ دلاری رایگان به انتخاب کاربر را پیشنهاد داده است. شما میتوانید با خرید نسخه معمولی این کنسول و یا حتی باندل های این کنسول از این پیشنهاد استفاده کنید و یک بازی ۶۰ دلاری رایگان به انتخاب خودتان هدیه بگیرید. این پیشنهاد از طریق فروشگاه‌های آمازون، Best Buy، Walmart، Target، GameStop و فروشگاه مایکروسافت در دسترس خواهد بود.

منبع : GameSpot

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *