گیم تاکس
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • اکس باکس
  • پلی استیشن
  • نینتندو
  • سوییچ
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • اکس باکس
  • پلی استیشن
  • نینتندو
  • سوییچ
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
گیم تاکس
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
صفحه اصلی اخبار

کارگردان Assassin’s Creed 3: این مجموعه پایانی ندارد!

معين زوار توسط معين زوار
یکشنبه ۱۱ آبان ۰۴
در اخبار, اکس باکس, پلی استیشن, رایانه شخصی
332 0
0
کارگردان Assassin’s Creed 3: این مجموعه پایانی ندارد!
0
اشتراک گذاری ها
1.1k
بازدیدها
اشتراک گذاری در فیسبوکاشتراک گذاری در توییتر

الکس هاتچینسون (Alex Hutchinson)، کارگردان بازی Assassin’s Creed 3، در گفت‌وگویی تازه درباره آینده این مجموعه صحبت کرده و گفته است که این فرنچایز به مرحله‌ای رسیده که می‌تواند تا ابد ادامه یابد. به باور او، ساختار خاص و انعطاف‌پذیر سری Assassin’s Creed باعث شده این برند هیچ‌گاه محدود به زمان یا مکان خاصی نباشد.


مجموعه‌ای که همیشه می‌تواند تغییر کند

هاتچینسون توضیح داده که رمز ماندگاری Assassin’s Creed در تنوع آن نهفته است. به گفته‌ی او، هر نسخه از بازی قهرمان، مکان و دوره زمانی جدیدی دارد و همین موضوع باعث می‌شود سری هیچ‌گاه تکراری به نظر نرسد.

او افزود:
«Assassin’s Creed برندی است که می‌تواند تا ابد ادامه پیدا کند. هر نسخه دنیایی تازه، شخصیت‌هایی جدید و موقعیت‌هایی متفاوت خلق می‌کند. این ساختار انعطاف‌پذیر باعث می‌شود بازیکن در هر دوره زمانی بتواند با این مجموعه ارتباط برقرار کند.»

به گفته‌ی او، Ubisoft با استفاده از این فرمول می‌تواند هرچند سال یک‌بار تجربه‌ای تازه در قالب Assassin’s Creed ارائه دهد؛ بدون آن‌که نیازی به وابستگی به یک قهرمان خاص یا خط داستانی ثابت داشته باشد.


از ریشه‌های تاریخی تا مسیرهای مدرن

سری Assassin’s Creed از زمان انتشار نخستین نسخه‌اش در سال ۲۰۰۷ تا امروز تغییرات بزرگی را تجربه کرده است. از ماجراهای قرون وسطایی و انقلاب آمریکا گرفته تا مصر باستان، یونان و دنیای وایکینگ‌ها، هر نسخه روایتی متفاوت از تاریخ و اسطوره را ارائه داده است.

هاتچینسون معتقد است که همین گستردگی تاریخی و آزادی در انتخاب دوران‌ها، باعث شده این مجموعه عملاً بدون محدودیت باشد. او گفت که در آینده، حتی می‌توان نسخه‌هایی را در دوره‌های مدرن، علمی یا کاملاً خیالی نیز دید، چرا که Assassin’s Creed به‌جای تمرکز صرف بر تاریخ، بر ایده «آزادی و مبارزه برای حقیقت» تکیه دارد.


انعطاف در ساختار داستانی و ژانر

یکی از دلایل ماندگاری Assassin’s Creed، توانایی آن در تغییر سبک و ساختار است. نسخه‌های اولیه بیشتر بر مخفی‌کاری تمرکز داشتند، اما در سال‌های اخیر بازی‌هایی چون Origins، Odyssey و Valhalla مسیر نقش‌آفرینی (RPG) را در پیش گرفتند.

هاتچینسون معتقد است این تغییرات مثبت بوده‌اند، زیرا باعث شدند مجموعه بتواند خود را با سلیقه نسل‌های مختلف بازیکنان وفق دهد. او باور دارد که در آینده نیز Assassin’s Creed می‌تواند میان سبک‌های مختلف جابه‌جا شود و همچنان جذاب باقی بماند.


برندی برای «داستان‌های بی‌پایان»

کارگردان Assassin’s Creed 3 گفته است که این مجموعه اکنون به مرحله‌ای رسیده که می‌توان آن را یک «برند جهانی و بی‌پایان» دانست.
به گفته‌ی او، Assassin’s Creed دیگر تنها یک بازی نیست، بلکه بستری برای روایت داستان‌های گوناگون است؛ از بازی‌های اصلی گرفته تا عناوین فرعی، سریال‌ها و کمیک‌بوک‌ها.

هاتچینسون در ادامه افزود:
«وقتی یک برند بتواند در هر نسخه داستان، شخصیت و زمان متفاوتی ارائه دهد، دیگر نیازی به پایان ندارد. Assassin’s Creed به نوعی شبیه به دنیایی نامحدود از روایت‌ها شده است.»


چالش حفظ تازگی در دنیایی قدیمی

با وجود این نگاه خوش‌بینانه، برخی از منتقدان نگران‌اند که تکرار بیش از حد فرمول Assassin’s Creed در درازمدت باعث خستگی بازیکنان شود.
هاتچینسون در پاسخ به این نگرانی گفت که تیم‌های سازنده در Ubisoft همیشه به دنبال نوآوری هستند؛ چه از نظر گیم‌پلی و چه از نظر روایت.

به گفته او، «کلید موفقیت این مجموعه در کشف دوباره خودش است». هر نسخه باید چیزی تازه برای ارائه داشته باشد — خواه یک دوره تاریخی ناشناخته باشد یا یک قهرمان با انگیزه‌های متفاوت.


آینده سری چه خواهد بود؟

با عرضه‌ی Assassin’s Creed Mirage در سال ۲۰۲۳ و برنامه‌های گسترده Ubisoft برای گسترش دنیای این فرنچایز، به نظر می‌رسد پیش‌بینی هاتچینسون چندان هم دور از ذهن نباشد. شرکت سازنده اعلام کرده قصد دارد نسخه‌های متعددی از این مجموعه را در سال‌های آینده تولید کند که هرکدام سبک، ساختار و دنیایی منحصربه‌فرد خواهند داشت.

اگرچه برخی از طرفداران منتظر پایانی برای داستان‌های این مجموعه هستند، اما به نظر می‌رسد Assassin’s Creed بیش از آنکه مسیری با پایان مشخص باشد، مسیری است بی‌انتها؛ جهانی که همیشه می‌تواند خود را بازآفرینی کند.


جمع‌بندی

اظهارات الکس هاتچینسون نشان می‌دهد که Assassin’s Creed دیگر تنها یک سری بازی نیست، بلکه مفهومی گسترده‌تر از یک فرنچایز معمولی است. این مجموعه توانسته در طول زمان، خود را با تغییر نسل‌ها، سلیقه‌ها و فناوری‌های جدید وفق دهد.

به نظر می‌رسد شعار نانوشته‌ی Ubisoft برای این برند می‌تواند چنین باشد:
«هیچ پایانی وجود ندارد، تنها آغازهای تازه.»

برچسب ها: Action AdventureAlex HutchinsonAssassins CreedUbisoft
پست قبلی

کارگردان Final Fantasy 7 Rebirth علاقه‌مند است بازی‌ای شبیه Expedition 33 بسازد

پست‌ بعدی

حالت Casual Breakthrough به Battlefield 6 اضافه شد؛ نبرد آسان‌تر با ۳۲ ربات

معين زوار

معين زوار

پست‌ بعدی
حالت Casual Breakthrough به Battlefield 6 اضافه شد؛ نبرد آسان‌تر با ۳۲ ربات

حالت Casual Breakthrough به Battlefield 6 اضافه شد؛ نبرد آسان‌تر با ۳۲ ربات

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • پرطرفدار
  • دیدگاه‌ها
  • اخیرا
Sub Zero

ساب زیرو (Sub Zero) به Injustice 2 آمد

چهارشنبه ۲۱ تیر ۹۶
نقد و بررسی تخصصی واچ داگر دو (Watch Dogs 2)

نگاهی به واچ داگز دو (Watch Dogs 2)

جمعه ۱۶ تیر ۹۶
قول اسا بزرگ ولی تکراری

قول اسا بزرگ ولی تکراری

پنجشنبه ۳۰ فروردین ۹۷
Attack On titan 2 Review

Attack On titan 2 Review

سه شنبه ۲۹ اسفند ۹۶

سایت خبری گیم تاکس افتتاح شد

2
Limbo وInside در یک پک

Limbo وInside در یک پک

2
PS5

پیشگویی مایکل پچر: PS5 سونی قدرت بیشتری از XBOX ONE X مایکروسافت دارد

2
بازی جدید استدیو سازنده Infamous در E3 نبود اما سونی آن را تایید کرد

بازی جدید استدیو سازنده Infamous در E3 نبود اما سونی آن را تایید کرد

1
فهرست کامل مأموریت‌های ARC Raiders منتشر شد؛ فعلاً ۶۳ مأموریت برای انجام دادن داری

فهرست کامل مأموریت‌های ARC Raiders منتشر شد؛ فعلاً ۶۳ مأموریت برای انجام دادن داری

پنجشنبه ۲۲ آبان ۰۴
• آپدیت تازه Battlefield 6 لگد اسلحه‌ها رو اصلاح می‌کنه؛ تیراندازی بالاخره دقیق می‌شه

• آپدیت تازه Battlefield 6 لگد اسلحه‌ها رو اصلاح می‌کنه؛ تیراندازی بالاخره دقیق می‌شه

پنجشنبه ۲۲ آبان ۰۴
بعد از سال‌ها انتظار، قابلیت خانه‌سازی برای بازیکنان World of Warcraft از ۲ دسامبر میاد

بعد از سال‌ها انتظار، قابلیت خانه‌سازی برای بازیکنان World of Warcraft از ۲ دسامبر میاد

پنجشنبه ۲۲ آبان ۰۴
رئیس پلی‌استیشن می‌گه «بزرگ‌ترین بازی PS5 هنوز نیومده»؛ و همه دارن حدس می‌زنن منظورش چیه

رئیس پلی‌استیشن می‌گه «بزرگ‌ترین بازی PS5 هنوز نیومده»؛ و همه دارن حدس می‌زنن منظورش چیه

پنجشنبه ۲۲ آبان ۰۴

توصیه شده

فهرست کامل مأموریت‌های ARC Raiders منتشر شد؛ فعلاً ۶۳ مأموریت برای انجام دادن داری

فهرست کامل مأموریت‌های ARC Raiders منتشر شد؛ فعلاً ۶۳ مأموریت برای انجام دادن داری

پنجشنبه ۲۲ آبان ۰۴
• آپدیت تازه Battlefield 6 لگد اسلحه‌ها رو اصلاح می‌کنه؛ تیراندازی بالاخره دقیق می‌شه

• آپدیت تازه Battlefield 6 لگد اسلحه‌ها رو اصلاح می‌کنه؛ تیراندازی بالاخره دقیق می‌شه

پنجشنبه ۲۲ آبان ۰۴
بعد از سال‌ها انتظار، قابلیت خانه‌سازی برای بازیکنان World of Warcraft از ۲ دسامبر میاد

بعد از سال‌ها انتظار، قابلیت خانه‌سازی برای بازیکنان World of Warcraft از ۲ دسامبر میاد

پنجشنبه ۲۲ آبان ۰۴
رئیس پلی‌استیشن می‌گه «بزرگ‌ترین بازی PS5 هنوز نیومده»؛ و همه دارن حدس می‌زنن منظورش چیه

رئیس پلی‌استیشن می‌گه «بزرگ‌ترین بازی PS5 هنوز نیومده»؛ و همه دارن حدس می‌زنن منظورش چیه

پنجشنبه ۲۲ آبان ۰۴
گیم تاکس

© 2017 <a href="#" title="تمامی اطلاعات محفوظ میباشد برای گیم تاکس تا 2025 معین زوار محفوظ می باشد.

Navigate Site

  • درباره ما
  • تماس با ما

Follow Us

خوش آمدید!

به حساب خود در زیر وارد شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • اکس باکس
  • پلی استیشن
  • نینتندو
  • سوییچ

© 2017 <a href="#" title="تمامی اطلاعات محفوظ میباشد برای گیم تاکس تا 2025 معین زوار محفوظ می باشد.