Xbox One

آپدیت جدید برای کنسول Xbox One

بروزرسان جدید Xbox One هم‌ اکنون در دسترس تمام کاربران قرار گرفته است.

بروزرسان جدید قابلیت عکس پروفایل دلخواه و Co-Stream را در میکسر(Mixer) اضافه می‌کند.

یکی از دیگر مواردی که با این بروزرسان اضافه شده، قابلیت تنظیم تصویر دلخواه برای پروفایل کلاب (Club) و هم‌چنین تصویر پس زمینه‌ی آن می‌باشد.

کاربران می‌توانند با استفاده از کنسول ایکس باکس وان، رایانه‌ی شخصی و تلفن همراه تقریبا هر تصویری را برای حساب کاربری خود تنظیم کنند. به شرطی که با قوانین سرویس ایکس باکس لایو مغایرت نداشته باشد.

هم‌چنین قابلیت Co-Stream در این بروزرسان اضافه می‌شود که به کاربران اجازه می‌دهد به همراه حداکثر سه دوست خود، همزمان در برنامه میکسر از بازی خود ویدیو بگذارند (Broadcast). تنها کاری که لازم است رفتن به حساب کاربری وی و انتخاب گزینه‌ Invite to Co-Stream و دعوت او می‌باشد.

یکی دیگر از قابلیت‌های جدید، وارد شدن به حساب کاربری را از همیشه آسان‌تر کرده است. اگر شما از کسانی می‌باشید که کنسول خود را با چند نفر به اشتراک می‌گذارید که هر نفر با کنترلر مخصوص خود بازی می‌کند، این قابلیت برای شما بسیار سودمند است. با این قابلیت شما می‌توانید حساب کاربریتان را به کنترلر خود متصل (Link) کنید. هروقت که کنترلر را روشن کنید، کنسول به صورت خودکار وارد حساب کاربری شما می‌شود. در قسمت Sign-in, security & passkey در تنظیمات می‌توانید این قابلیت را برای حساب کاربری خود تنظیم کنید.

برای نرم افزار Xbox App بر روی اندروید و IOS نیز بروزرسان‌هایی منتشر شده است و قابلیت‌هایی مانند گزینه‌ی Looking For Group، Game Pass، و تغییراتی در قسمت زبان و مکان نیز به وجود آمده است.

این آپدیت قبل ها برای اعضای Insider منتشر شده بود و هم اکنون در اختیار عموم قرار گرفته است.

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *