Final Fantasy XIV: Shadowbringers review

“Shadowbringers” چنین نام گوته است، تا جایی که من نمی توانم شگفت زده شوم اگر شما وارد آخرین فاینال فانتزی XIV در آخرین گسترش انتظار دیدن، آه، مظهر آنتی ژرم های انیمه در حال اجرا خدمات تحویل برای خون آشام ها. اما خیلی بیشتر از این است.

این یک داستان است که ما را به یاد ما می اندازد که زیبایی جهان به جای تعادل نور و تاریکی به جای غلبه بر یک یا چند نفر بستگی دارد، و شب های ستاره ای از قدرتی عظیم به عنوان بعد از ظهر آفتابی برخوردارند. این یک داستان عجیب و غریب است که در معرض نگرانی های معاصر در مورد سیاست های نادانسته در جهان دچار غم و اندوه می شود و قهرمانان آن علاقه بیشتری نسبت به سری های بسیاری در تلویزیون دارند. این نه تنها بهترین فاینال فانتزی XIV توسعه تاکنون است (حداقل از لحاظ حالت راه اندازی آن)، اما داستان آن با چنین نیرویی روبرو می شود که دیگر هیچ سؤال دیگری وجود ندارد که MMORPG Square Enix مستلزم حضور در بحث های بهترین بازی های Final Fantasy از همه زمان ها

این یک بیانیه بزرگ است، من می دانم، و من غم انگیز هستم که نمی توانم داستان را به تفصیل در مورد جزئیات صحبت کنم بدون آنکه بیش از حد دور باشم. بنابراین ببخشید که می گویند این داستان در مورد اینکه چگونه شما و بازیگران معمولی FFXIV از دوستان فوق العاده NPC – Scions of Dawn هفتم – به دنیایی که در معرض خطر قرار گرفته است، نه از ابدیت تاریکی است، بلکه به جای آن از یک منبع بسیار کم نور. به عبارت دیگر، نور، بد است که کاملا شوک فرهنگی برای گروهی از جنگجویان است که شخصیتی به نام “جنگجو نور” دارد. بنابراین، حقیقتا مؤثر است که این نور، در واقع آن است که جهان را به یک قاره ساکن تبدیل کرده است و افرادی که در آن زندگی می کنند، نسل ها را بدون دیدن جلال آسمان شب، رفته اند.

با این حال، قابل توجه است که این هنوز یک جهان است که به نظر می رسد مانند ایستاده های قدیمی خود را از Eorzea، درست قبل از نژادهای آشنا، سبک لباس، و این واقعیت است که این “بیگانگان” صفر مشکل درک آنچه شما می گویند. با این حال، بدون شگفتی آن، مانند یک نژاد از مرد گربه های پر سر و صدا نام Hrothgar و زنان با اسم حیوان دست اموز شناخته شده به عنوان Viera، که هر دو در حال حاضر در دسترس هستند به عنوان نژاد قابل پخش است. حتی دورف ها وجود دارد!

و شگفتی ها فراتر از مردم است. به سمت جنوب، یک سونامی از “نور” یخ زده در افق مانند قرمز خشک، و دور به شمال، شما یک پادشاهی پری است که در آن بومی ها زندگی می کنند جهنم برای بازدید کنندگان بیشتر از بدبختی از بدبختی پیدا کنید. به سوی غرب، یک شهر از افراد ثروتمند که خود را در نوعی عجیب و غریب مرگ قرمز دور می کنند، در حالی که برای نور به کار خود ادامه می دهند. این یک سیاره است که همه چیز است اما پایان جهان برای یک داده شده است.

و در عین حال زندگی همچنان ادامه دارد مردم با تلاش برای ادامه زندگی عادی زندگی خود را از سرنوشت اجتناب ناپذیر دور می کنند، و در مورد این استقامت بسیار ممنون است. در مورد تقریبا همه چیز تحسین برانگیز است. نوشتن در اینجا از ناتسوکو ایساکاوا Scions Dawn هفتم را با عمق که تا به حال به ندرت قبلا دیده اید، و در سنت بسیاری از داستان های بزرگ دیگر، حتی خائنانی همدردی را تضمین می کند. حتی زمانی که اهدافشان دوست نداشتند، حداقل قابل فهم هستند. زمانی که مبارزه نهایی در نهایت پس از یک عمل بسته شدن فراموش نشدنی رخ می دهد، پس از وقوع یک بعد از وخامت تراژدی، رخ می دهد.

مضامین پایه زمین آشنا هستند، اما امید، عشق و حس انسانیت در اینجا وجود دارد که به ندرت در MMO یافت می شود. من در مورد این شخصیت ها اهمیت دارم (همچنین یک شخص بدبین تکراری وجود دارد که در لگد زدن خیلی خوب است، اما او دارای خطوط خوب و لباس خوب است، بنابراین من او را پاس خواهم داد.) در نهایت داستان در مسیرهایی است که من به سختی می توانستم از زمانی که من برای اولین بار رویایی پا را در این دنیای جدید قرار دهید و نتیجه را به دست آورید که بهتر از هر لحظه ای از بازی تا کنون است. بیشترین شدت این لحظه قدرت خود را به نمره زرق و برق دار توسط Masayoshi Soken، که در هر نوبت از تجربه Shadowbringer ها، غنی می شود، به دست می آورد.

فراتر از آن هرچند، Final Fantasy XIV عمدتا بیشتر از طراحی اصلی توسعه های قبلی را حفظ می کند. هنوز هم تاکید زیادی بر Fates دارد – رویدادهای نیمه تصادفی و پویا که در سراسر چشم انداز ظاهر می شوند – و هنوز هم شما نیاز دارید که به سیاه چال ها و حادثه هشت نفره گاه به گاه به عنوان بخشی از روند تسطیح قرار گیرید. اما Shadowbringers یک تغییر کلیدی در سیستم جدید (و کاملا اختیاری) “Trust” را معرفی می کند که به شما اجازه می دهد تا سه NPC را از داستان اصلی در سیاه چال ها بردارید، نه اینکه با بازیکنان انسانی که از طریق Duty Finder مطابقت دارند، برخورد کنید. .

فکر نمیکنم این ویژگی کاملا ضروری باشد، با این حال، با توجه به اینکه جامعه FFXIV نزدیک به اندازه سمی نیست، همانطور که در برخی از MMORPG های دیگر پیدا می شود. سیاه چال های اعتماد نیز جایزه XP به عنوان همتایان خود را با مردم واقعی نیست، و من متوجه شدم که مفید بودن آنها را منفی پس از من بارها و بارها یافت که من به اندازه کافی XP برای اندازه گیری و باز کردن دسته بعدی از مسائل اصلی داستان. برای این موضوع، آنها بسیار کندتر از سیاه چال هستند که با افراد واقعی کار می کنند.

با این حال، چشماندازهای اعتباری، یک روش فوق العاده برای یادگیری مکانیک سیاه چال ها و مبارزه رئیس های آنها بدون فشار است، اگر نگران این هستید که در اولین حضور خود در شرکت واقعی افراد نگران باشید. NPC ها زمانی که قرار است در نقاط سمت راست قرار بگیرند، این کار را برای اجرای آسان انجام می دهد، تا زمانی که بخشی از آن را انجام دهید. اگر شما می میرید، باید قبل از مبارزه با رئیس، مجددا شروع کنید، حتی اگر گروه خنده دار NPC شما خوب کار کند. Square Enix به عنوان یک جایزه شامل خطوط شخصیتی برای هر یک از اعضای حزب خود بود، بنابراین در نظر گرفتن دوستان مانند Alphinaud یا Y’thtola احساس می کنید که شما یک مقدار کمی از داستان را دریافت می کنید. آنها همچنین یک راه خوب برای رسیدن به سیاه چال ها هستند و بدون نیاز به انتظار صف های طولانی وظیفه یاب برای کلاس های خرید خسارت، اگر چه خوشبختانه این صف ها به ندرت بیش از پنج دقیقه طول می کشد تا این زودتر به گسترش برسد.

هنوز تغییرات دیگری همچون توانایی انتخاب منطقه ای که می خواهید شروع کنید، یک بار داستان اصلی را به حرکت درآورید و دشمنان به سطح خود همگام خواهند شد. World of Warcraft شروع به انجام این کار با لژیون کرد، و The Scrolls Online Elder آنلاین اساسا این نوع طراحی را به کل بازی گسترش می دهد. این یک بازخور خوش بینانه از خط مشی سرسخت داستان نهایی فانتزی XIV است که ما تا به حال آن را شناخته ایم و این همه قابل توجه است و هماهنگی و تاثیر داستان در نتیجه رنج نمی برند. هنوز کشتن و تکان خوردن وجود دارد، اما Square Enix به راحتی آن را با استفاده از مروارید ها با گزینه های گفتگو چندگانه ترکیب می کند که بعضی اوقات اثرات کمی بر نتیجه ی تلاش دارد. در نقاط دیگر، شما ممکن است مجبور شوید از طریق یک رابط کاربری که زمینه نمایش شما را به یک بازی شیء پنهان تبدیل می کند، نگاه کنید.

Square Enix همراه با مسابقات جدید نیز دو شغل جدید را معرفی کرد، نام فانتزی Final Fantasy XIV برای کلاس های رزمی خود استفاده می کند (که در مقایسه با اکثر MMORPG ها کاملا متفاوت است). Gunbreaker یک تانک است که دارای یک شمشیر است که به عنوان یک اسلحه دو برابر می شود – این همان چیزی است که شما می دانید که قطعا بازی Final Fantasy را انجام می دهید – در حالی که رقصنده در سراسر میدان جنگ با چرخیدن چاکراپ های مرگ در حالی که غرق شدن و خندیدن می شود خسته می شود.

آنها هر دو به خوبی طراحی شده و ضربات قدرتمند بسته، و Dancer حتی با buffs حزب گسترده به جای کسانی که از Bards خالی شده است. بیش از آن، آنها سرگرم کننده هستند. این یک معامله بزرگ است، با توجه به اینکه چگونه بسیاری از کلاسهای FFXIV در هنگام راه اندازی احساس راحتی می کنند. شما باید یک شاگرد جنگ یا شاگرد کلاس سحر و جادو داشته باشید تا ۶۰ به یک بازی بپردازید، اما از آن جا می توانید Gunbreaker یا Dancer خود را به سطوح جدید سطح Shadowbringers از ۸۰ برسانید.

داستانگرایان
بنابراین در اینجا گرفتن است. برای تمام نقاط قوت آن، Final Fantasy XIV یکی از سنتی ترین MMORPG ها باقی مانده است، که در این صورت شما باید قبل از اینکه بتوانید به Shadowbringers هاپ بپردازید، از محتوای شش ساله داستان استفاده کنید. و این مانند World of Warcraft نیست که شما می توانید به محض رسیدن به سطح مناسب برای محتوا به محتوا گسترش بپردازید، به جای آن شما باید تمام تلاش اصلی داستان را تجربه کنید و شامل بخشی از داستان هایی است که در تکه های محتوا پس از گسترش. اگر شما از طریق داستان “راه راست” را در سطح داستان قرار دهید و به یک تعهد عظیم بیش از ۱۰۰ ساعت نگاه کنید.

خوشبختانه، Square Enix به شما امکان می دهد با استفاده از خرید پستی از سایت Mog Station برای هر داستان گسترش به منظور جلوگیری از Shadowbringers، اطراف این کار را انجام دهید. آنها بستگی به اینکه تا چه حد دیری در داستان شما می خواهید شروع کنید، هزینه بیشتری دارند. برای احیای قلمرو، شما فقط باید ۱۱ دلار بپردازید، اما باید ۱۸ دلار و ۲۵ دلار هزینه کنید که به ترتیب از Heavensward و Stormblood گذشته باشد. این کار شخصیت شما را به اندازه شما انجام نمی دهد، بنابراین شما همچنین می توانید ۲۵ دلار به منظور ارتقاء هر یک از کلاس های مبارزه با بازی به سطح ۷۰، که در آن سطح شروع داستان Shadowbringers است. به این ترتیب: اگر شما یک بازیکن جدید هستید و می خواهید بلافاصله به Shadowbringers بروید، باید مبلغ ۵۰ دلار را در بالای ۴۰ دلار که برای خود Shadowbringer ها پرداخت می کنید، بپردازید. اما توصیه می کنم که Heavensward و Stormblood را پر نکنید تا بتوانید شخصیت های Shadowbringers را بهتر بدانید.

امتیاز کلی ۸

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *