Life is Strange

ویدیو جدید بازی Life is Strange : Before the Storm با محوریت شخصیت Chloe Price

استدیو دک ناین با انتشار ویدیویی اطلاعات بیشتری از شخصیت Chloe Price در بازی Life is Strange : Before the Storm را در اختیار مخاطبان قرار داد.

بازی Life is Strange: Before the Storm، جدیدترین نسخه از بازی تحسین‌شده‌ی Life is Strange است که قرار است داستان Chloe Price را روایت کند. وقایع بازی سه سال قبل از نسخه‌ی اصلی رخ می‌دهد. استودیو دک ناین (Deck Nine)، سازنده‌ی بازی، با انتشار یک ویدیو اطلاعات بیشتری از شخصیت‌پردازی Chloe Price در این بازی را با کاربران به اشتراک گذاشته است.

در جریان این ویدیو که تشکیل شده از صحبت‌های عوامل تیم سازنده، ریانا دوریس، صداپیشه جدید شخصیت Chloe Price، گفته که محوریت داستان، نحوه‌ی کنار آمدن Chloe با مرگ پدرش و رابطه‌اش با Rachel است. او در این باره گفته است:

رنج و درد و صدمه‌ای که دیده است دقیقا موردی است که شخصیت Chloe را به یک شخصیت پویا و قوی تبدیل کرده است.

در گذشته اشلی برچ، صداپیشه‌ی پیشین شخصیت کلوی، اعلام کرده بود که نمی‌تواند صداپیشگی Chloe را در این نسخه بر عهده بگیرد و حال وی به عنوان مشاور نویسنده‌ی Life is Strange: Before the Storm، به تیم سازنده ملحق خواهد شد. او در این‌باره می‌گوید:

ما در گذشته و نسخه‌ی اول موارد بسیاری را در مورد رابطه‌ی Chloe و Rachel شنیدیم. حال، تجربه‌ی این احساسات و عواملی که باعث برانگیخته شدن احساسات کلوی شده است می‌تواند برای کاربران جالب باشد.

در ادامه میتوانید ویدیو منتشر شده از این عنوان را مشاهده نمایید:

منبع: GameSpot

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *