Mortal Kombat 11 Review

جهان مورتال کمبت ناپدید می شود و این به لطف یک عجایب شگفت انگیز به نظر می رسد.


از زمان نگهداری او در دره غم انگیز، “کرونیکا” تصمیم گرفته است تا زمان را تقویت کند و مبارزات مورتال کمبت ۱۱ را با گذشته خود روبرو کند. این یک لمس هوشمندانه است که اجازه می دهد جنگجویان بتوانند در طول سال ها به چگونگی بالغ شدن خود نگاه کنند – درست قبل از اینکه کسی را که با تاندون آخیلل خود در معرض دود قرار می گیرد، تحریک کند. چند کاراکتر جدید وجود دارد که منطقی به نظر می رسند، هرچند که فهرست شامل بسیاری از موارد مورد علاقه سری است، اما مطمئن نیستم که چقدر از آنها استفاده می کنم.

داستان متوقف کننده زمان (داستان که از هر یک از فیلمهای مورتال کامبت) را به نمایش می گذارد، این کار به طور معمول برای مورتال کمبت ۱۱ است. به رهبری گروه سازنده اد بوون، توسعه دهنده استودیو Netherrealm تبدیل به یک استاد کرافت – متاسفم، صنایع دستی . Mortal Kombat 11 هرگز به عنوان پیشگویی خود سرگرم کننده نیست و در نقاط ضعف قرار دارد.

اما اگر شما با هیچ یک از بازی های قبلی مورتال کمبت ناسزا نباشید، نگران نباشید؛ بخش آموزش گسترده ای (و اختیاری) آن را برای تازه واردین فراهم می کند و همچنین اجازه می دهد بازیکنان موجود برای بازی با سطح بالاتری بازی کنند. علاوه بر این، Netherrealm سیستم مبارزه را در چندین راهکار، به طور عمده، خوش آمدید.

حرکت X-Ray، جایی که شما اثرات دردناک داخلی خود را برای حملات خود نشان داده اید، اکنون به صورت یکپارچه به گیم پلی معمولی متصل شده است. علاوه بر این که به طور آهسته با شارژ کردن دستگاه های تهاجمی و دفاعی به شما فرصتی برای افزایش حملات شما و یا فرار از combos nastier بازی – اگر چه من هنوز به طور صحیح توسط حداقل نیمی از مخالفان آنلاین من به چالش کشیدم.

من به عقل سلیم حرکت “پایان دادن به ضربه” می اندیشم که به شما امکان می دهد تا زمانی که سلامت شما کم است نزدیک به مرگ باشد. بر روی کاغذ، این یک راه برای حفظ مبارزه جالب است، دادن به بازیکنان فرصت اضافی برای مبارزه با. اما به پایان رساندن ضعف ها بسیار آسان است برای اجرای، و نه نیاز به زمان خاصی، که آنها به نظر می رسد کمی نامتعادل (و این از کسی است که آنها را در هر فرصتی استفاده می شود).

مرگ و میر مرگ کمپانی مورتال کامبت ۱۱ ساله از اعدام ها بسیار شگفت انگیز و غم انگیز است، حتی بیشتر از بازی های قبلی. Netherrealm تا حدودی توانست نوار خونین را بالا ببرد، هرچند هنوز بین روشی که شخصیت ها در حالت داستان نشان داده اند و نحوه عمل آنها وقتی که مخالفان خود را به طور جدی تفکیک می کنند، قطع رابطه وجود دارد. بنابراین، جانی کیج، ستاره فیلم و قهرمان دو حمله قبلی بعدی، فریاد بزرگی در پاره کردن تنه حریف خود و استفاده از آنها به عنوان یک ساختار ventriloquist است.

اما همانطور که جوش و لذتبخش به عنوان Mortal Kombat 11 شناخته می شود، این دور از بی عدالتی است. به نظر می رسد که یک سیستم microtransaction بی دست و پا در طول بازی رشته است، اگر چه شما فقط می توانید در مورد موارد محدود صرف صرفا. با این حال، من نمی توانم سوء ظاهرا وحشتناک و غم انگیز را که ناشر Warner Bros منتظر است تا دکمه قرمز بزرگ را فشار دهید که بخش عمده ای از معاملات کوچک بازی را تبدیل به microtransactions واقعی سوخت کار می کند لرزش. به غیر از اینکه قادر به ساخت آیتم های زره ​​ای برای ارتقاء توانایی های شخصیت شما باشد، هر یک از جنگنده ها تقریبا شصت پوسته دارد که بسیاری از آنها نسخه های نازک تر از صحنه های لباس است.

ساخت برخی از قطعات زره نیاز به جمع آوری منابع، اغلب توسط باز کردن قفسه سینه در Krypt بازی است که – چیزی دیگری که من را مشکوک ساخته – نیاز به یک اتصال آنلاین (بر خلاف مقالات قبلی MK). جمع آوری نشانه هایی که این سواالت را باز می کنند، به شما این امکان را می دهد تا دشمنان را از بین ببرید که، با وجود اینکه بازی به طور کلی سرگرم کننده است، احساس کار می کند. به سختی تجربه Mortal Kombat 11 را خراب می کند، اما مزاحم این است که چگونه بازی به طور مداوم به سیستم شما یادآوری می کند، به شما فرصتی می دهد تا راه خود را برای پیروزی در رقابت های تک نفره و غیره خریداری کنید.

مورتال کمبت ۱۱ به رغم آسیب جدی از لحاظ داخلی ساخته شده، به خوبی به زمان شما اهمیت دارد. حالت های مختلف بازی وجود دارد که به شما اجازه می دهد در اوقات فراغت خود و برخی از ویژگی های واقعا شگفت انگیز از جمله برخی از قرض گرفته شده از بی عدالتی ۲ مانند توانایی به میدان های تیم از مبارزان AI وجود دارد. مبارزه مورتال کمبت ۱۱ مایع و بصری است، و حتی زمانی که شما از دست دادن آن لذت بازی است. این یک بازی است که سرگرم کننده است فقط به ظروف سرباز یا مسافر در مورد، اما هنگامی که شما استعداد های خود را استادانه آن را حتی بیشتر پاداش می دهد. هنگامی که یک شوخی خنده دار، مورتال کمبت پیشرفت کرده است تا یکی از مبارزان بسیار موفق به دست بیاورد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *