TEAM SONIC RACING Xbox One REVIEW

انتظار می رود که Sumo Digital پس از آخرین مسابقات Sonic-Centric مسابقه ای Sonic & All Stars Racing Transformed قرار گرفته باشد، موفق به کسب موفقیت و رقابت شدید در میان طرفداران مسابقه ای شده است که می خواهند فراتر از مسابقات قهرمان مسابقات هواپیما مسوتچیو شوند. تیم Sonic Racing (TSR) سبک پیشروی فنی فنی لغزنده از پیشینیانش را در هنگام معرفی عناصر تیم جدید حفظ می کند، اما هزینه طراحی آهنگ پویا ترانسفورمنت را تغییر داده است.

اکثر رکوردهای پرنده با داشتن برخی از ویژگی های منحصر به فرد آنها را به تفاوت آنها از بقیه بسته موفقیت – تیم Sonic Racing ‘ثانیه مکانیک تیم جدید است. در حالی که شما فقط به طور مستقیم در یک مسابقه یک شخصیت را کنترل می کنید، موقعیت کلی شما نه تنها نقطه ی خود در جدول رده بندی بلکه هم تیمی های شماست. شما می توانید برای اولین بار در سراسر خط، اما اگر بقیه تیم شما عقب عقب بماند، مکان تمام تیم را خواهد کشید. اگر به برنامه های جدید تیمی که می توانید انجام دهید، به نظر می رسد غیرمنصفانه است. مسابقه سربازان خدمه مسیر پشت سر آنها را ترک خواهد کرد که هم تیمی ها می توانند برای افزایش سرعت حرکت به سبک تیرکمان بچه گانه (که اگر به اندازه کافی هماهنگ می شوند) می توانند با هم زنجیر شوند. اگر بخواهید موردی را که نمیتوانید خیلی از آن استفاده کنید، می توانید از جعبه مورد نظر به دیگران در تیم بفرستید، امیدوار باشید که آنها مفید باشند. اگر یک هم تیمی را که پیشتر از شما سرازیر شده است، می بینید، می توانید از آنها پیشی بگیرید و آنها را به سرعت افزایش دهید. این یک سیستم منحصر به فرد است و به شما اجازه می دهد تا تاثیر مستقیم خود را بر چگونگی عملکرد تیم خود در یک مسابقه بگذارید.

موفقیت شخصی شما بستگی دارد به اینکه چگونه می توانید سبک خاصی از بازی ها را از دست بدهید، کاملا متفاوت با بازی هایی مانند Mario Kart. همانطور که اکثر شما می توانید حرکت را در اطراف گوشه ها انجام دهید و رانندگی های طولانی تر، شما را در سرعت بخشیدن به سرعت افزایش می دهد، اما بر خلاف اکثر افراد دیگر این ران ها می توانند به راحتی به هم متصل شوند – تقریبا نامحدود. رانندگی و به دست آوردن افزایش به عنوان اغلب ممکن است می تواند تمام تفاوت در یک مسابقه را تشکیل می دهند و بنابراین طرح بندی مسیر یادگیری و قادر به واکنش به وقایع اتفاق می افتد در اطراف شما مهم خواهد بود.

چیزهایی که با سلاح های گوناگون ارائه می شود، بسیار مضطرب می شوند. هر سلاح یک عنصر (از رنگ های صوتی) است که به شکل پرتابه، افزایش سرعت و مانند آن. من متوجه شدم که من طولانی تر از آنچه انتظار داشتم یاد می گیرم که هر کدام از آنها چگونه انجام می شود، در حالی که شکل آنها اغلب به اهدافشان اشاره می کند، ممکن است زمان بگذرد تا کارها را انجام دهد. بعضی از ریزه ها (یا بهتر یا بدتر) نوآورانه هستند، مانند یک مجموعه ای از ستون های سنگی در جلوی بسته، و آنها را مجبور می کند که در یک لحظه متوجه شوند. من این موضوع را به ویژه ناامید کننده تشخیص دادم، زیرا اگر در بخش های خاصی از آنها ظاهر شود، آنها می توانند برای جلوگیری از آن غیرممکن باشند، و در عین حال می توان گفت برای پوسته های آبی Mario Kart در اکثر موارد، کمی برای بازی که سعی دارد تمرکز نزدیکتر به مهارت را از شانس به خود جلب می کند.

TSR شامل یک حالت تیم ماجراجویی تک نفره طولانی و متنوع است. این یک داستان است (که شما کاملا از دست خواهید گرفت اگر شما مراقب نیست و شروع به مسابقه با دکمه A … به عنوان من اذیت بسیاری از اراده) گفت: از طریق تصاویر ثابت و خطوط متن ابراز شده است. من می توانم شخصا آن را بگیرم و یا آن را ترک کنم، اما اگر این کار شما باشد، آن را به راحتی می توان از بین برد. این حالت مجموعه ای از چالش های مسابقه ای مانند مسابقات استاندارد و GP ها را همراه با مهارت های خاص در حلقه ها و چالش های رانش هدف قرار می دهد. بسیاری از مراحل اختیاری هستند و در مسیر بحرانی قرار دارند اما اگر چالش های اضافی و شانس بیشتری برای به دست آوردن ستاره ها و کلید ها برای باز کردن مسابقه های آینده در حالت ماجراجویی وجود داشته باشد، وجود دارد، یا اعتبار برای باز کردن وسایل افزایش یافته و استفاده از وسایل نقلیه از دستگاه کپسول تصادفی .

هر وسیله نقلیه دارای انواع قطعات قابل تعویض است که می تواند برای تغییر ظاهر وسیله نقلیه و تأثیر آن روی خودرو باشد. اکثر آنها ارتقاء مستقیم نیستند، زیرا شما برخی از تاثیرات را در یک منطقه از دست می دهید تا به دیگری برسید، و شما را مجبور می سازید که آنچه را که مهم ترین سبک خود را در مسابقه احساس می کنید را در نظر بگیرید. رنگ ها را می توان با هر قسمت از یک وسیله نقلیه وسیع تر سفارشی کرد و اجازه می دهد رنگ های انتخابی و طرح های رنگی اضافی با اعتبارات فوق الذکر باز شود.

سبک گرافیکی Team Sonic Racing به نظر می رسد کاملا سوئیچ است. آهنگ ها با اغلب جزئیات زیادی از پس زمینه و یک ظاهر جالب جالب متفاوت هستند. شخصیت ها و وسایل نقلیه حتی با استفاده از آنها به طور کلی خوب به نظر می رسد و با زیبایی شناسی بازی مناسب است. موسیقی از نسخه های جدید موسیقی از گذشته Sonic تشکیل شده است – از طریق مگا درایو به بازی های اخیر. من موسیقی را به طور کلی لذت بخش پیدا کردم، به خصوص اگر یک آهنگ صوتی قابل تشخیص وجود داشته باشد، اما اغلب موسیقی در یک ترکیب صدا غمگین بود. حرکت زیادی در بین حرکات پرنده / برخورد، شخصیت های بیش از حد سخیف، صداهای محیطی در مسیر و موسیقی پس زمینه وجود دارد – و من متوجه شدم که تمرکز بر روی هر یک از این عناصر در ترکیب صوتی مشکل است. این یک برش معامله نیست، اما این باعث شده من را در مورد اینکه چگونه سایر بازی های کلاسی یک ترکیب پیچیده صدا را پیگیری می کنند، بازتاب می دهند و همچنان توانایی شنیدن صدای ضروری لازم را دارند.

هرچند عملکرد باهوش، تیم Sonic Racing عمدتا سازگار است. حتی با برخی از آهنگ های پیچیده تر و با اقدامات زیادی بر روی صفحه نمایش، بازی موفق به نگه داشتن آنچه که به من احساس می کند به عنوان یک ۳۰ فریم در ثانیه در Switch سوئیچ. در حال حاضر ۶۰ فریم از Mario Kart 8 Deluxe نیست (و من احساس نمی کنم این بازی به نظر می رسد به مراتب دقیق تر است، بنابراین من حدس می زنم این جادو ساده است که MK8D در حال اجرا است به طرز به سادگی) و در حالی که که قطعا برای مسابقه سریع گرا ترجیح داده شود بازی، حداقل عملکرد کاملا سازگار است. همان را نمی توان برای چند نفره دو نفره ای صحبت کرد. این بازی به هیچ وجه نمی تواند به شکست برسد، اما من متوجه سوئیچ در تلاش برای نگه داشتن و بصری chugging به عنوان یک نتیجه. بازی با چند کنسول سوئیچ احتمالا بهترین راه برای رفتن به سر در TSR است، اما من قدردانی که صفحه نمایش تقسیم یک گزینه حتی با آن مسائل است.

تیم Sonic Racing یک مسابقه بزرگ پرنده است، اما من احساس می کنم تجدید جهانی از ماریو کارت نیست. بازیگران شخصیت ها کمتر قابل تشخیص هستند، نیاز به مهارت بالاتری برای برخی از آنها فراهم می کند و با یک عنصر سفارشی سازی سنگین و حالت مهاجم طولانی به نظر می رسد در بازیکنان انفرادی بیشتر از نیمه شب چند نفره به نظر می رسد. این یک چیز بد نیست لزوما – من می گویم این چیزها بسیار جذاب تر از انجام ماریو کارت برای یک بازیکن انفرادی است. اما من احساس نمیکنم که درخواست تجدید نظر در مورد آن را داشته باشد. بسیاری از چیزهای یکپارچه را در اختیار شما قرار می دهد، تنظیمات سفارشی سازی شده و حالت های سخت افزاری افزایش می یابد، اما با یک داستان من متوجه شدم که هیچ چیز به یاد ماندنی یا جالب توجهی در مورد محتوای بازی وجود ندارد، چیزی بیش از یک لیست از چالش های در حال افزایش است. تیم Sonic Racing یک قهرمان مسابقات قهرمانی است که به واسطه ی حق خود، اما بدون تجدید نظر کلی از معاصران آن، من خودم را نمی بینم که پس از پایان دادن به اعتبارات نهایی شود.

امتیاز کلی بازی ۷ از ۱۰

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *