نقد و بررسی بازی NBA 2K19

بدون شک یکی از پرطرفدارترین ورزش ها NBA میباشد و سازندگان بازی های رایانه ای نیز فرصت را غنیمت شمارده اند و ورزش های پرطرفدار را شبیه سازی کرده اند، یکی از بهترین شبیه سازی های ورزش NBA ، بازی NBA 2K میباشد که امروز نسخه جدید آن یعنی ۲۰۱۹ منتشر شده و شما میتوانید با ما، تیم گیم تاکس با نقد و بررسی نسخه جدید این بازی محبوب همراه باشید.

نسخه جدید بازی NBA 2K یک پیشرفت بزرگ در این سری میباشد که با تغییرات اساسی و بزرگ در بازی، این مجموعه را با شکوه تر از قبل کرده است، حالا بخش داستانی بازی بهتر شده و بیشتر قابل باور میباشد، در کل با این تغییرات بزرگ در بازی شاهد این میباشیم که بازی طبیعی تر شده و قابل باور تر شده و این کار را برای رقیبان این مجموعه بسیار سخت خواهد کرد.

گیمپلی بازی بسیار طبیعی تر شده و حالا بیشتر به واقعیت نزدیک شده ، هر بازیکن استایل مخصوص خود را دارد و حالتی که در این نسخه به گیمپلی اضافه شده و بسیار مورد توجه کاربران و همچنین تیم ما قرار گرفته است این است که اگر به صورت متوالی ضربات موفقی بزنید ، قدرتی به شما داده میشود تا شانس شما در ضربات بعدی نیز بالاتر برود.

حتما از شنیدن وجود چنین قابلیتی بسیار خوشحال شدید اما باید به شما بگوییم که ماجرا به همینجا ختم نمیشود و این قابلیت فقط در زدن ضربات نیست بلکه در تمام گیمپلی مانند دفاع کردن و غیره … نیز وجود دارد و این یکی از تغییرات بزرگ در گیمپلی این مجموعه است که ما به عنوان یک نکته مثبت به آن نگاه خواهیم کرد.

یکی از تغییرات بزرگ دیگر در گیمپلی Shoot Meter میباشد که شما میتوانید مقدار شدت ضربه خود را در نوار  Shoot Meter مشاهده نمایید و تصمیم بگیرید که با چه شدتی توپ را پرتاب کنید و به صورت دقیق نوار را پر نمایید و باز هم ماجرا به همینجا ختم نمیشود !

شما میتوانید این نوار را در چند موقعیت مختلف در صفحه قرار دهید و این هم از یکی دیگر از نکات مثبت این نسخه از مجموعه پرطرفدار NBA 2K.

یکی دیگر از تغییرات اساسی گیمپلی بازی، سخت شدن و بهتر است بگوییم طبیعی تر شدن بازی در دفاع کردن چه در برابر بازیکنان واقعی و چه در برابر هوش مصنوعی بازی میباشد که حالا دیگر تنها با زدن چند دکمه به سادگی نمیتوانید توپ را به دست بیاورید و این قضیه باعث افزایش هیجان بازی نیز میشود علاوه بر اینکه بازی را طبیعی تر میکند.

نسخه جدید این بازی را باید ساعت ها بازی کرد تا متوجه تمام تغییرات بزرگ ایجاد شده در این سری شد، تغییراتی که در گیمپلی ایجاد شدند تا آن را به واقعیت نزدیکتر کنند، تغییراتی که در بخش بصری بازی ایجاد شده اند و گیمپلی بازی که حالا کاملا Balance و عادلانه شده.

بخش داستانی بازی نیز حالا قابل باور تر شده و با تغییراتی که در داستان بازی به وجود آمده حالا شاهد زیبا تر شدن و همچنین طبیعی تر شدن است هستیم.

و اما تغییرات گرافیکی…

تغییرات گرافیکی همیشه یکی از اصول توسعه و منتشر کردن نسخه جدید از هر بازی بوده است و خواهد بود، اما این تغییرات تا چه حد در این نسخه موفق بوده اند و آیا واقعا شاهد تغییرات گرافیکی محسوسی میباشیم؟

پاسخی که این سوال داده می شود این است که گرافیک بازی نسبت به نسخه قبل بیشتر شده است ولی با توجه به اینکه نسخه قبل همین سال پیش منتشر شده است نباید انتظار بسیار زیادی در بالا رفتن گرافیک در طی فقط یک سال داشته باشید.

حرف آخر

تغییرات مثبت در این نسخه از سری بازی NBA 2K بسیار زیاد است و باعث شده است تا این بازی تقریبا بهترین بازی در سبک بازی های NBA باشد، تغییراتی که گیمپلی را تا حد بسیار زیادی به واقعیت نزدیک کرده است و همچنین بخش داستانی بازی را به واقعیت نزدیک تر کرده است، تغییراتی که بهترین تجربه NBA را برای شما به ارمغان می آورد.

Verdict

Some great changes in this version of NBA 2K made this version of game the best place for NBA lovers and it’s almost the best simulation for the NBA that ever made, some great changes in gameplay that made it more realistic and some great changes in story mode that made it more believable and great graphic improvements, if you like NBA or even love NBA , then there’s no place like NBA 2K19 for you

نکات مثبت :

اضافه شدن Takeover Meter

بهبود های گیمپلی فوق العاده است

داستان بازی بسیار بهتر شده

نکات منفی‌ :

بهبود های گرافیکی میتوانست بهتر باشد

نمره گیم تاکس به NBA 2K19 :

۹/۱۰

سازندگان :

توسعه دهنده : Visual Concepts

ناشر : ۲K Sports

Who Made

Developer : Visual Concepts

Publisher : 2K Sports

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *