sea of thieves

تریلر جدیدی از بازی Sea Of Thieves منتشر شد

امروز استدیو Rare تریلر جدیدی از عنوان جدید آنها یعنی Sea Of Thieves منتشر کرد.

تریلر منتشر شده از بازی Sea Of Thieves شامل صحبت‌های دو نفر از تیم سازنده‌ی بازی یعنی آندره پستون (طراح ارشد) و کریس مارلو (مهندس نرم‌افزار ارشد) است. آنها در این تریلر توضیحاتی راجع به یکی از امکانات بازی به نام ماموریت‌های پیچیده می‌دهند.

این ویژگی به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با همکاری یکدیگر به محیط‌های مشخصی برسند و نامه‌هایی را پیدا کنند که روی آن اشعاری نوشته شده است. اشعاری که از طریق آن‌ها می‌توان راه رسیدن به یک گنج  را پیدا کرد. هنگامی که شما یکی از معما‌های بازی را حل کردید، شعر جدیدی پدید می‌آید و شما را به سمت هدف جدیدتان هدایت می‌کند. طبق اعلام سازندگان ایده‌ی این مراحل از فیلم The Goonies برداشت شده است.

جالب است بدانید استفاده از چنین روش سنتی برای گنج‌یابی باعث می‌شود تا بازیکنان با احتیاط بیشتری به سمت مقصدشان حرکت کنند. به همین دلیل استودیو Rare مجبور بود یک مکانیک اختصاصی برای این بخش طراحی کند اما از آنجایی که بازی در حالت اول شخص است، بازیکنان می‌توانند راحت‌تر به سمت هدف خود حرکت کنند. وجود مکانیک‌های بیشتر در بازی باعث می‌شود تا بازیکنان بهتر با محیط تعامل کنند و این موضوع تاثیر مثبتی روی همه‌ی جنبه‌های بازی دارد.

در ادامه میتوانید شاهد این تریلر باشید:

 

منبع : dualshockers

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *