the evil within 2

تریلر جدیدی از گیم پلی بازی The Evil Within 2 منتشر شد

کمپانی Bethesda تریلری جدید از بازی The Evil Within 2 منتشر کرده است که بیشتر بر روی داستان و گیم پلی این بازی ترسناک و سبک Survival می پردازد.داستان قسمت دوم درست چند سال پس از به اتمام رسیدن قسمت اول و ادامه ی ان است و دوباره قرار است که با Sebastian Castellanos و ماجراهای او همانند نسخه اول بازی به پیش برود.

اما این بار داستان فرق می کند و سباستین به دنیای STEM باز میگردد تا بتواند دختر کوچک خودش را نجات دهد و او زمان زیادی را برای این کار ندارد زیرا دنیای STEM در حال از هم پاشیدن است و اگر او موفق به نجات دخترش نشود برای همیشه او را از دست خواهد داد.

همانطور که در تریلر دیدیم سباستین در طی این راه با جانوران ترسناک و به نوعی هیولا های بسیاری مبارزه می کند از جانوانی گرفته که همانند کابوس های شبانه در مغز او نفوذ و جنونی بدون توقف را به او می دهند تا هیولا هایی که قصد تکه تکه کردن او را دارند.

همانند سابق سباستین نیز اسلحه های بسیاری را برای از پای دراوردن این جانوران ترسناک به همراه خود دارد اسلحه های سرد چاقو ها تا مین هایی که در محیط بازی جایگذاری میکند او را در راه رسیدن به دخترش همیاری می کنند.

کمپانی Bethesda نیز جزییات اخرین پک های شانسی بازی را مشخص کرد این پک ها به ان دسته از افرادی که بازی را پیش خرید کرده اند لوازم و اسلحه های مشخصی را می دهد که میتوانید بعضی از انها را در قسمت پایین مشاهده کنید.

The Burst Handgun:این اسلحه انحصاری تنها در اخرین پک شانسی موجود است و از گلوله های hangun هایی استفاده می کند که قابل کرفت هستند یا اینکه در گوشه و کنار محیط بازی می توان انها را پیدا کرد.

Crafting Supplies(لوازم کرفت کردن):اسلحه هایتان را ارتقا دهید یا گلوله های اضافی برای اسلحه هایتان کرفت کنید یا اینکه تله هایی برای به دام اندختن دشمنانتان بسازید این ها همه جزیی از قابلیت های کرفتی است که شما در بازی با انها روبرو می شوید.

Medical Supplies(لوازم بهداشتی و دارویی):شما باید زنده بمانید تا لی لی دختر کوچکتان را نجات دهید و این لوزام دارویی این امکان را به شما می دهند.

تاریخ انتشار بازی the evil within 2 نیز مشخص شده است و در تاریخ ۱۳ اکتبر ۲۰۱۷ برای پلتفرم های XBOXONE,PS4 و PC به بازار می اید این بازی توسط Bethesda صاحب TANGO Network و در ژاپن به کارگردانی Shinji Mikami سازنده رزیدنت اویل در دست ساخت است می توانید تریلر این بازی را در قسمت پایین در وبسایت گیم تاکس مشاهده کنید

منبع:Gamespot

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *