Witcher3

تریلر ماد گرافیکی witcher3 تغییرات زیادی را در بازی نشان می دهد

اپدیت جدیدی برای بازی Witcher3 منتشر شده کخ جلوه های تصویری را برروی PC بهبود می بخشد.همانطور که در تریلری که در قسمت پایین قرار دارد مشخص است که این کار به بهترین شکل ممکن در بهبود جلوه های گرافیکی محیط بازی صورت گرفته است.

ناشر این ماد ها Halk Hogan اعلام کرده است که:

بازسازی های گرافیکی بازی به نسخه ۴.۶ ارتقا پیدا کرده است این ماد یکی از بزرگترین بروزرسانی ها در تاریخ این بازی است که در ان پیشرفت های گرفیکی اب های درون بازی, بیشتر سنگ ها,دیوار ها و سقف ها واضح است و این تغییرات گرافیکی شامل پوب های درون بازی نیز می شود(چوب هایی که در ساختار درها و لوازم چوبی استفاده شده).همچنین در این آپدیت مشکل تغییر سقف‌های Novigrad هم حل شده است.

در این ویدیو ۱۰ دقیقه ای مقایسه کامل از گرافیک قدیم و جدید بازی را می بینیم اگر دقت کرده باشید بزرگترین تغییرات برروی دیوار های سنگی اعمال شده است و به طور کلی شما با دریافت این ماد از زیبا تر شدن گرافیک بازی لذت خواهید برد.

برای دیدن کلیه تغییرات این ماد و همچنین دانلود این ماد میتوانید به وبسایت Nexus mods مراجعه کنید, halk اضافه کرد که این ماد در روند اصلی بازی تاثیر خاصی نمی گذارد و اگر PC شما قدرت کافی برای اجرای این ماد را دارد می توانید انرا دانلود کنید و از گرافیک چشم نواز محیط لذت ببرید.

در همین حال به روز رسانی های جدیدی نیز برای کنسول های نسل هشتمی PS4,Xbox One در راه است.

منبع:GameSpot

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *