Attack On titan 2 Review

برای آنهایی که نمی دانند، Attack on Titan یکی از معروف ترین و پر طرفدار ترین انیمه ( Anime ) هاست که داستان مبارزات انسان ها در برابر گروهی از غول های آدم خوار بنام تایتان ها ( Titans ) است که به دنبال نابود کردن جهان و از بین بردن نسل بشریت است. اولین نسخه از Attack on Titan در سال ۲۰۱۶ میلادی منتشر شد و اکنون شرکت Koei Tecmo با دنباله این قصه، Attack on Titan 2 را روانه بازار کرده است.
کسانی که نسخه اول این بازی را تجربه کرده بودند لذت خاصی نبردند و شاید با کمی نا امیدی به Attack on Titan 2 نگاه می کنند. اما خبر خوب این است که Koei Tecmo موفق شده تا بازی بسیار سرگرم کننده و جذابی را ارائه دهد و تغییرات زیادی نسبت به نسخه اول بازی را جای دهد.
یکی از تغییرات عمده که فورا به چشم می خورد، امکان ساخت شخصیت دلخواه خود است و پیش بردن داستان او. در نسخه اول مجبور بودید از شخصیت های اصلی انمیه انتخاب کنید و این سبک بازی را به خصوص برای کسانی که با داستان Attack on Titan آشنا بودند، کمی کسل کننده کرده بود. این سری گیمر ها می توانند شخصیت خود را بسازند و چهره و ویژگی های فیزیکی او را آنطور که می خواهند طراحی کنند البته کاش بازی کمی آزادی بیشتری را در هنگام ساخت شخصیت می داد.
Attack on Titan 2 از نظر گیم پلی تا حدودی شبیه به نسخه اول آن است که بزرگترین قدرت آن بازی بود. این سری حتی کمی پیشرفت هایی هم داشته و حرکات ها به خصوص با تجهیزات Omni-Directional بسیار روان و حتی لذت بخش است. ODM ها از مهمترین بخش های بازی است و بسیار عالی پیاده سازی شده است. علاوه بر این سایر انیمیشن ها چه شخصیت های اصلی بازی و چه تایتان ها به خوبی طراحی شده اند. عادت کردن به سبک بازی کمی زمان بر است اما به محض عادی شدن آن، از روان بودن آن بی انتها خوشحال خواهید بود.
مبارزات با تایتان ها آسان شروع می شود اما با پیش رفتن بازی، از پای در آوردن آن غول ها می تواند بسیار سخت باشد و گیمر ها مجبور اند از مجموعه ای از توانایی ها و ابزار خود استفاده کنند تا نقاط ضعف تایتان ها را هدف قرار دهند و سپس آنها را شکست دهند. بازی به دو بخش تقسیم می شود، ماموریت های اصلی بازی و ماموریت ها جانبی که در این بازی Daily Life نام دارد که تمرکز این بخش بر قوی کردن روابط با سایر شخصیت های بازی و جمع کردن تجهیزات اختصاص دارد. با تقویت روابط خود با شخصیت های دیگر آنها به شما توانایی های جدید خواهند آموخت و به شخصیت امکان افزایش لول خود را خواهد داد.
از ضعف های بازی که خیلی تجربه بازی را خراب نمی کند، اول می توان به باگ های ریزی است که به دفعات و به خصوص در فصل اول بازی به وفور دیده می شود و سپس به مراحل بازی که می تواند کمی خسته کننده و تکراری شوند. شاید اگر بخش های Daily Life با تناوب بیشتری در بازی اتفاق می افتاد و تنوع بیشتری از مراحل جانبی بود، این موضوع کمتر به چشم می خورد.
گرافیک و صدا گزاری بازی بسیار خوب پیاده سازی شده است و گیمر ها را به درون حال و هوای انیمه ها می اندازد که این برای علاقه مندان به این سبک خبر خیلی خوشحال کننده ای است. پیش روی در Attack on Titan 2 باعث باز شدن سایر شخصیت های بازی می شود که می توان در بخش Another Mode که ترکیبی از المان های آنلاین و آفلاین دارد، استفاده کنید. در این بخش می توان با چند نفر از دوستان خود برخی از ماموریت ها را به پایان برسانید و یا به کمک هم بروید. همچنین می توان با هم نیز مسابقه دهید تا در یک زمان تعیین شده بیشترین تایتان ها را نابود کنید.
Attack on Titan 2 دنباله بسیار خوبی برای سری Attack on Titan است و بسیار بازی گسترده ای است که می توان ساعت ها در آن سرگرم بشوید. علاقه مندان به سبک داستان های انیمه از قصه بازی و شخصیت پردازی آن در کنار سیستم مبارزات خوب آن، لذت خواهند برد.
امتیاز کلی ما به بازی ۸.۵ یعنی عالی میباشد

اطلاعات بازی

Thanks To Koei Techmo For Providing Us a Review Copy

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *