MXGP PRO Review

حالت های بازی محدود به یک حالت باریک آنلاین، چند حالت تک بازیکن مانند حمله زمان و نژادهای فردی، و حالت حرفه ای barebones. و پس از آن یک حالت آموزشی، اما ما آن را کمی در اختیار داریم. رفته رفته ویرایشگر آهنگ از Monster Energy Supercross است. جهنم، حتی حالت حرفه ای احساس راحتی می کند. گزینه های یکنواخت، گزینه های دوچرخه و غیره وجود دارد، اما تعداد واقعی گزینه ها کمتر می شود. همه چیز فقط در مقیاس کوچکتر نسبت به نوشته های گذشته احساس می شود. با این حال، یک حالت “شدید” وجود دارد که تلاش های واقع گرایانه ای را برای مدیریت موتور سیکلت ارائه می دهد، با فیزیک سخت تر و گزینه های دوچرخه ای، نیاز به یک ریزه کاری بسیار بیشتر دارد و این علاوه بر قدردانی است.

MXGP PRO_20180709120146

با این حال، ما هنوز در مورد گیم پلی واقعی صحبت نکرده ایم، بنابراین ممکن است بدانید که چطور است. و متاسفانه آن مانند بازی های قبلی در سری است که گفته می شود، وحشتناک است. ما چندین بار از گیم پلی این مجموعه گرفته ایم و این استثنا نیست. در حالی که در بعضی مناطق پیشرفت می کند، در نهایت به چرخ دنده چرخان بیشتر می رسد. انتخاب خط چیزی است که ما در این سریال مشکل بزرگی داشته ایم، زیرا مساله دوچرخه خاکی بسیار مهم است. به طور شگفت انگیز، انتخاب خطا در واقع ممکن است این بار، گاهی اوقات.

MXGP PRO_20180710175857
Milestone تعداد زیادی از بازی های مسابقه ای را هر ساله منتشر می کند. بعضی از آنها نیمه بد نیستند، مانند گرید، در حالی که دیگران، به ویژه بازی های موتور سیکلت، چیزهایی را که مایل هستند را ترک می کنند. متاسفانه، MXGP Pro یکی از بازی های موتور سیکلت است و در حالی که این مساله به هیچ وجه به اندازه بدبختی مطلق MXGP 3 نیست، این یک گام قطعی از سوی عنوان Monster Energy Supercross است.
MXGP PRO_20180709221244
MXGP Pro جدیدترین بازی مسابقه با تمرکز بر مسابقات جهانی Motocross می باشد و این مجموعه ای از ویژگی های مورد انتظار را شامل می شود، مانند همه آهنگ های سال گذشته و تعدادی از حالت هایی که انتظار می رود در یک بازی پیدا کنید مانند این. اما این مشکل است. در حالی که Monster Energy Supercross در واقع انتظارات را فراتر گذاشت و ایده های جدید را در چندین نقاط کلیدی معرفی کرد، MXGP Pro نشان می دهد که بازگشت به حالت عادی است، در حالی که هیچ کمتری از حد انتظار از انتظارات وجود ندارد.
اما برای بازگشت به “آموزش”، که ممکن است در واقع بدترین جنبه بازی باشد. آموزش شامل یک لبه کوتاه از یک مسیر متقاطع با روایت در مورد نحوه بازی کردن بازی است. این مدت حدود دو دقیقه طول می کشد و پس از آن یک دنباله ای از مأموریت های آموزشی وجود دارد تا توانایی های خود را افزایش دهد. عجیب و غریب، این ماموریت های آموزشی به پاداش های درون بازی، مانند سرعت واکنش سریع تر به دروازه یا زوایای بهتر، کمک می کند. این به خودی خود خوب است، اما هنگامی که شما با این واقعیت که این ماموریت های آموزشی هر چیزی را به هیچ وجه کمک نمی کند، جفت می شود، خسته کننده می شود. شما باید یک دنباله ای از چیزها، مانند سوار شدن از طریق تعدادی از پرچم ها در یک مقدار مشخصی از زمان، اما هیچ یک از پیشرفته تر حرکت می کند، مانند تمیز کردن، برای شما گذاشته شده است. مأموریت های آموزشی به معنای “خوب، این کار را انجام می دهند” بدون هیچ گونه حسادت، به شما کمک می کند تا چگونگی انجام آن را بیاموزید. نتیجه نهایی ما را مجبور کرد تا از طریق هر سطح بارها اجرا شود، از جمله چندین ده ها تلاش در برخی موارد. اگر ما یک توپ استرس با ما نداشتیم، موارد متعددی وجود داشت که DualShock در معرض خطر واقعی پرواز از طریق نزدیکترین پنجره بود. این آموزشها به همان اندازه سرگرم کننده است که سر خود را به دیوار بچرخانید، بنابراین اگر به آن ها بروید، مراقب باشید.
اگر چه چیزی خوب است که باید گفت، این است که مدل های دوچرخه خوب نگاه می کنند. همه تولید کنندگان مختلف در نمایش هستند، و هر دو صدا و ظاهر دوچرخه استثنایی است. علاوه بر این، گزینه های آب و هوایی، در حالی که محدود هستند، رضایت بخش هستند. مسابقه در طول باران به طور خاص، به نظر می رسد واقعا فوق العاده است. درخشش گل و باران بسیار خوب است. این فقط شرمنده طراحی صدا در مناطق دیگر بازی نیست و به خوبی اجرا نمی شود. جمعیتی که برای تماشای این مسابقات بیرون می آیند، ساکت هستند. هر بار یکبار یک بار تشویق می کنید، اما هرگز برق نمی گیرد. و تعداد افرادی که در واقع نشان داده شده است در مسابقات هستند بسیار کم Arizona Coyotes می تواند به راحتی آنها را برای حضور در مسابقه. همچنین توصیه می شود که موسیقی متن خود را برای بازی به ارمغان بیاورید؛ چه موسیقی کوچکی در نهایت فراموش می شود.
گفته می شود که Milestone باید با بازی های دوچرخه خاک خود به عقب برگردد و همه چیز را مجددا کار می کند. بیانیه ای گفته می شود که Telltale نیاز به استفاده از یک موتور جدید دارد. اما هنوز هم با MXGP Pro درست است. یک پیشرفت بسیار کمی نسبت به MXGP 3، اما یک گام قابل توجه از Monster Energy Supercross، MXGP Pro به طور عمده یک فاجعه چشمگیر است. این چیزهای زنانه درست می شود و یک ردیف جدید از آهنگ ها را برای رقابت در اختیار شما قرار می دهد، اما شما بیش از حد مشغول خواهید شد تا سر خود را به دیوار بچرخانید تا متوجه شوید.
با این حال، ما هنوز در مورد گیم پلی واقعی صحبت نکرده ایم، بنابراین ممکن است بدانید که چطور است. و متاسفانه آن مانند بازی های قبلی در سری است که گفته می شود، وحشتناک است. ما چندین بار از گیم پلی این مجموعه گرفته ایم و این استثنا نیست. در حالی که در بعضی مناطق پیشرفت می کند، در نهایت به چرخ دنده چرخان بیشتر می رسد. انتخاب خط چیزی است که ما در این سریال مشکل بزرگی داشته ایم، زیرا مساله دوچرخه خاکی بسیار مهم است. به طور شگفت انگیز، انتخاب خطا در واقع ممکن است این بار، گاهی اوقات.

امتیاز کلی بازی ۷.۵

اطلاعات بازی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *