state of mind

نقد و بررسی بازی State of mind

باز هم بازی ای در آینده یعنی State of Mind آیا این بازی نیز مانند بازی های خوب دیگر که در آینده اتفاق میافتند میتواند موفق باشد؟ با ما همراه باشید.

بازی جدید State of mind پتانسیل بسیار بالایی دارد تا به یک بازی یا حتی سری فوق العاده محبوب و درجه یک تبدیل شود اما یا در دنیای بازی های رایانه ای امروزی که این همه بازی فوق العاده قوی تولید شده اند امری غیر ممکن است؟

بازی State of mind را به شدت به کسانی که به بازی هایی در سبک های Life is strange علاقه مندند توصیه میکنیم، این بازی دارای داستانی قوی ، گرافیکی بسیار جالب و عجیب و البته هنری و گیم پلی ای سادی ولی جالب میباشد. 

در داستان این نوع بازی ها چیزی که بازی را بسیار جذاب و جالب میکند این است که شما دو وظیفه دارید یک این که با دشمن بازی بجنگید و دو اینکه درباره ی دنیای عجیب و غریب خود که در آینده است به دنبال آیتم های محتلف بگردید و این دنیا را به نوعی کشف کنید

بازی واقعا محیط آرامش بخشی دارد و شما میتوانید با انجام این بازی تمام خستگی خود را در کنید و به آرامشی زیباگونه برسید و در دنیای عجیب و غریب این بازی گم و گور شوید.

در بازی تعداد زیادی کاراکتر وجود دارد که باید به نوبت به جای آنها بازی کنید. شخصیتی که در ابتدا جای آن بازی میکنید فردی است با نام Richard Nolan ، او در آلمان زندگی میکند و داستان زندگی او این است که خانواده او گم شده اند (پس از یک تصادف) و او حالا به دنبال خانواده ی گم شده ی خود میگردد. او هر روز به عنوان روزنامه نگار سخت مشغول کار است و از وقایع روز مینویسد خیلی جالب است بدانید صدا پیشه ی این شخصیت کسی نیست جز Doug Cockle ، کسی که صدا پیشه ی بازی Witcher 3 به عنوان شخصیت Gralt بود.

و اما بخش اصلی بازی مینی گیم ها میباشد و همچنین پازل ها، آنها هستند که بازی را بسیار جالب میکنند حتی جالب تر از خود بازی، البته مینی گیم ها همه خوب نیستند اما پازل ها هم همه خوب نیستند و بد هم بینشان میباشد و شما باید جدا کنید و خوب هاشو بازی کنید ولی در کل مینی گیم ها و پازل ها همین که وجود دارن خودش خیلیه واسه یه هنچیم دولوپری که تازه شروع به بازیسازی کرده است.

نتیجه کلی

نتیجه ای که در نهایت از این بازی عاید ما شد این است که شما در صورت علاقه مند بودن به این سبک میتوانید این بازی را بخرید و ریلکس کنید و بازی کنید و در غیر اینصورت باز هم میتوانید تریلر ها را تماشا کنید و تصمیم بگیرید خوشتان میآید یا نمیآید، گرافیک بازی خوب است و بد نیست و هنری نیز هست و گیم پلی میتوانست کمی بهتر باشد و همچنین موسیقی ها اگر بهتر بود خیلی بهتر بود.

Verdict

In this generation most of games are about future but all of them are good? no, of course not. what about this game? this game has a lots of potential to be better but right now this game is not a bad game it can entertain you and if you like this type of games , then go ahead and buy it

سازندگان

توسعه دهنده : Daedalic Entertainment

ناشر : Daedalic Entertainment

Developers and Publishers

Developer : Daedalic Entertainment

Publisher : Daedalic Entertainment

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *