نقدوبرسی Rad RodGers

بازی در ابتدا هنری ( Henry ) که شخصیت اصلی بازی است را معرفی می کند. هنری یک نفس تازه است میان هزاران شخصیت اصلی بازی هاست که سرشار از قدرت و توانایی های خارق العاده اند. هنری هیچ کدام این ها را ندارد، او پسر یک آهنگر است با کلی آرزو و رویا. گیمر ها چند ساعت اول در کنار انجام ماموریت های ساده، به خوبی با هنری و سرزمین زیبای بازی که Bohemia نام دارد، آشنا خواهند شد.

دقت و توجهی که در این بازی بایستی به هنری، سایر NPC ها و دنیای اطراف کنید، واقعا زیاد است و شاید واقعیت های این بازی گیمر ها را به یاد سبک Survival ها بیندازد. گرسنگی، تمیز بودن، خسته بودن و حتی بوی بدن می تواند روش روند بازی تاثیر مستقیم بگذارد و اگر می خواهید روی بازی مسلط باشید، بایستی همیشه توجه به تمام المان ها را داشته باشید. انگار این بازی همیشه روی درجه سختی بسیار بالا است، اما هر چه جلوتر بروید لذت
پیشرفت در یک بازی را احساس خواهید کرد و بطور کامل از پیچیده بودن شرایط راضی خواهید بود.

تنها بدی این توجه به واقعیت، زمان های زیادی است که بایستی در منو های بازی باشید یا در حال آماده کردن خودتان برای انجام ماموریت بعدی باشید. پس از هر مبارزه، سفر یا پایان ماموریت، نمی توانید همین طوری فوری بپرید به سمت ماموریت بعدی، بلکه بایستی اول خودتان را سیر کنید، بشویید، بخوابید و… تا شانش بیشتری در موفقعیت داشته باشید. تا این حد که اگر سر و وضع نا مرتب داشته باشید، سایر مردم شهر اصلا شما را شاید تحویل نگیرند و مجبور شوید از راه های خیلی سختر به اهداف خود برسید. رسیدگی به تمام این موضوعات گاه اوقات اعصاب خراب کن است اما هزینه ای است که باید در قبال واقعی بودن بازی پرداخت کرد.

ماموریت های بازی نیز سیر واقعی بودن بازی را حفظ می کند. این هیجان و جذابیت را به بازی می بخشد. دیگر از نقشه های دقیق و علامت های نشانگر هدف خبری نیست. بلکه بازی شما را به موقعیت های عمومی هدایت می کند و یافتن اهداف را بر عهده خودتان می گذارد. گاهی اوقات اما این تاکید بر واقعیت، مانند تیغ دو لبه به ضرر بازی می شود و درگیر ماموریت هایی می شوید که زمان های بیش از حد شما را اشغال می کند و یکدفعه می بینید شاید ۱۰ دقیقه است که فقط دارید در بازی راه می روید تا به مقصد برسید. این نکته از بازی می تواند برای برخی از گیمر ها کسل کننده باشد و آنها خود مجبور شوند بازی را برای مدتی کنار بگذارند و استراحت کنند تا دوباره به دنیای بوهمیا برگردند.

امتیاز کلی بازی ۸.۵

اطلاعات بازی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *