TEAM SONIC RACING Xbox One REVIEW

انتظار می رود که Sumo Digital پس از آخرین مسابقات Sonic-Centric مسابقه ای Sonic & All Stars Racing Transformed قرار گرفته باشد، موفق به کسب موفقیت و رقابت شدید در میان طرفداران مسابقه ای شده است که می خواهند فراتر از مسابقات قهرمان مسابقات هواپیما مسوتچیو شوند. تیم Sonic Racing (TSR) سبک پیشروی فنی فنی لغزنده از پیشینیانش را در هنگام معرفی عناصر تیم جدید حفظ می کند، اما هزینه طراحی آهنگ پویا ترانسفورمنت را تغییر داده است.

اکثر رکوردهای پرنده با داشتن برخی از ویژگی های منحصر به فرد آنها را به تفاوت آنها از بقیه بسته موفقیت – تیم Sonic Racing ‘ثانیه مکانیک تیم جدید است. در حالی که شما فقط به طور مستقیم در یک مسابقه یک شخصیت را کنترل می کنید، موقعیت کلی شما نه تنها نقطه ی خود در جدول رده بندی بلکه هم تیمی های شماست. شما می توانید برای اولین بار در سراسر خط، اما اگر بقیه تیم شما عقب عقب بماند، مکان تمام تیم را خواهد کشید. اگر به برنامه های جدید تیمی که می توانید انجام دهید، به نظر می رسد غیرمنصفانه است. مسابقه سربازان خدمه مسیر پشت سر آنها را ترک خواهد کرد که هم تیمی ها می توانند برای افزایش سرعت حرکت به سبک تیرکمان بچه گانه (که اگر به اندازه کافی هماهنگ می شوند) می توانند با هم زنجیر شوند. اگر بخواهید موردی را که نمیتوانید خیلی از آن استفاده کنید، می توانید از جعبه مورد نظر به دیگران در تیم بفرستید، امیدوار باشید که آنها مفید باشند. اگر یک هم تیمی را که پیشتر از شما سرازیر شده است، می بینید، می توانید از آنها پیشی بگیرید و آنها را به سرعت افزایش دهید. این یک سیستم منحصر به فرد است و به شما اجازه می دهد تا تاثیر مستقیم خود را بر چگونگی عملکرد تیم خود در یک مسابقه بگذارید.

موفقیت شخصی شما بستگی دارد به اینکه چگونه می توانید سبک خاصی از بازی ها را از دست بدهید، کاملا متفاوت با بازی هایی مانند Mario Kart. همانطور که اکثر شما می توانید حرکت را در اطراف گوشه ها انجام دهید و رانندگی های طولانی تر، شما را در سرعت بخشیدن به سرعت افزایش می دهد، اما بر خلاف اکثر افراد دیگر این ران ها می توانند به راحتی به هم متصل شوند – تقریبا نامحدود. رانندگی و به دست آوردن افزایش به عنوان اغلب ممکن است می تواند تمام تفاوت در یک مسابقه را تشکیل می دهند و بنابراین طرح بندی مسیر یادگیری و قادر به واکنش به وقایع اتفاق می افتد در اطراف شما مهم خواهد بود.

چیزهایی که با سلاح های گوناگون ارائه می شود، بسیار مضطرب می شوند. هر سلاح یک عنصر (از رنگ های صوتی) است که به شکل پرتابه، افزایش سرعت و مانند آن. من متوجه شدم که من طولانی تر از آنچه انتظار داشتم یاد می گیرم که هر کدام از آنها چگونه انجام می شود، در حالی که شکل آنها اغلب به اهدافشان اشاره می کند، ممکن است زمان بگذرد تا کارها را انجام دهد. بعضی از ریزه ها (یا بهتر یا بدتر) نوآورانه هستند، مانند یک مجموعه ای از ستون های سنگی در جلوی بسته، و آنها را مجبور می کند که در یک لحظه متوجه شوند. من این موضوع را به ویژه ناامید کننده تشخیص دادم، زیرا اگر در بخش های خاصی از آنها ظاهر شود، آنها می توانند برای جلوگیری از آن غیرممکن باشند، و در عین حال می توان گفت برای پوسته های آبی Mario Kart در اکثر موارد، کمی برای بازی که سعی دارد تمرکز نزدیکتر به مهارت را از شانس به خود جلب می کند.

TSR شامل یک حالت تیم ماجراجویی تک نفره طولانی و متنوع است. این یک داستان است (که شما کاملا از دست خواهید گرفت اگر شما مراقب نیست و شروع به مسابقه با دکمه A … به عنوان من اذیت بسیاری از اراده) گفت: از طریق تصاویر ثابت و خطوط متن ابراز شده است. من می توانم شخصا آن را بگیرم و یا آن را ترک کنم، اما اگر این کار شما باشد، آن را به راحتی می توان از بین برد. این حالت مجموعه ای از چالش های مسابقه ای مانند مسابقات استاندارد و GP ها را همراه با مهارت های خاص در حلقه ها و چالش های رانش هدف قرار می دهد. بسیاری از مراحل اختیاری هستند و در مسیر بحرانی قرار دارند اما اگر چالش های اضافی و شانس بیشتری برای به دست آوردن ستاره ها و کلید ها برای باز کردن مسابقه های آینده در حالت ماجراجویی وجود داشته باشد، وجود دارد، یا اعتبار برای باز کردن وسایل افزایش یافته و استفاده از وسایل نقلیه از دستگاه کپسول تصادفی .

هر وسیله نقلیه دارای انواع قطعات قابل تعویض است که می تواند برای تغییر ظاهر وسیله نقلیه و تأثیر آن روی خودرو باشد. اکثر آنها ارتقاء مستقیم نیستند، زیرا شما برخی از تاثیرات را در یک منطقه از دست می دهید تا به دیگری برسید، و شما را مجبور می سازید که آنچه را که مهم ترین سبک خود را در مسابقه احساس می کنید را در نظر بگیرید. رنگ ها را می توان با هر قسمت از یک وسیله نقلیه وسیع تر سفارشی کرد و اجازه می دهد رنگ های انتخابی و طرح های رنگی اضافی با اعتبارات فوق الذکر باز شود.

سبک گرافیکی Team Sonic Racing به نظر می رسد کاملا سوئیچ است. آهنگ ها با اغلب جزئیات زیادی از پس زمینه و یک ظاهر جالب جالب متفاوت هستند. شخصیت ها و وسایل نقلیه حتی با استفاده از آنها به طور کلی خوب به نظر می رسد و با زیبایی شناسی بازی مناسب است. موسیقی از نسخه های جدید موسیقی از گذشته Sonic تشکیل شده است – از طریق مگا درایو به بازی های اخیر. من موسیقی را به طور کلی لذت بخش پیدا کردم، به خصوص اگر یک آهنگ صوتی قابل تشخیص وجود داشته باشد، اما اغلب موسیقی در یک ترکیب صدا غمگین بود. حرکت زیادی در بین حرکات پرنده / برخورد، شخصیت های بیش از حد سخیف، صداهای محیطی در مسیر و موسیقی پس زمینه وجود دارد – و من متوجه شدم که تمرکز بر روی هر یک از این عناصر در ترکیب صوتی مشکل است. این یک برش معامله نیست، اما این باعث شده من را در مورد اینکه چگونه سایر بازی های کلاسی یک ترکیب پیچیده صدا را پیگیری می کنند، بازتاب می دهند و همچنان توانایی شنیدن صدای ضروری لازم را دارند.

هرچند عملکرد باهوش، تیم Sonic Racing عمدتا سازگار است. حتی با برخی از آهنگ های پیچیده تر و با اقدامات زیادی بر روی صفحه نمایش، بازی موفق به نگه داشتن آنچه که به من احساس می کند به عنوان یک ۳۰ فریم در ثانیه در Switch سوئیچ. در حال حاضر ۶۰ فریم از Mario Kart 8 Deluxe نیست (و من احساس نمی کنم این بازی به نظر می رسد به مراتب دقیق تر است، بنابراین من حدس می زنم این جادو ساده است که MK8D در حال اجرا است به طرز به سادگی) و در حالی که که قطعا برای مسابقه سریع گرا ترجیح داده شود بازی، حداقل عملکرد کاملا سازگار است. همان را نمی توان برای چند نفره دو نفره ای صحبت کرد. این بازی به هیچ وجه نمی تواند به شکست برسد، اما من متوجه سوئیچ در تلاش برای نگه داشتن و بصری chugging به عنوان یک نتیجه. بازی با چند کنسول سوئیچ احتمالا بهترین راه برای رفتن به سر در TSR است، اما من قدردانی که صفحه نمایش تقسیم یک گزینه حتی با آن مسائل است.

تیم Sonic Racing یک مسابقه بزرگ پرنده است، اما من احساس می کنم تجدید جهانی از ماریو کارت نیست. بازیگران شخصیت ها کمتر قابل تشخیص هستند، نیاز به مهارت بالاتری برای برخی از آنها فراهم می کند و با یک عنصر سفارشی سازی سنگین و حالت مهاجم طولانی به نظر می رسد در بازیکنان انفرادی بیشتر از نیمه شب چند نفره به نظر می رسد. این یک چیز بد نیست لزوما – من می گویم این چیزها بسیار جذاب تر از انجام ماریو کارت برای یک بازیکن انفرادی است. اما من احساس نمیکنم که درخواست تجدید نظر در مورد آن را داشته باشد. بسیاری از چیزهای یکپارچه را در اختیار شما قرار می دهد، تنظیمات سفارشی سازی شده و حالت های سخت افزاری افزایش می یابد، اما با یک داستان من متوجه شدم که هیچ چیز به یاد ماندنی یا جالب توجهی در مورد محتوای بازی وجود ندارد، چیزی بیش از یک لیست از چالش های در حال افزایش است. تیم Sonic Racing یک قهرمان مسابقات قهرمانی است که به واسطه ی حق خود، اما بدون تجدید نظر کلی از معاصران آن، من خودم را نمی بینم که پس از پایان دادن به اعتبارات نهایی شود.

امتیاز کلی بازی ۷ از ۱۰

Mortal Kombat 11 Review

جهان مورتال کمبت ناپدید می شود و این به لطف یک عجایب شگفت انگیز به نظر می رسد.


از زمان نگهداری او در دره غم انگیز، “کرونیکا” تصمیم گرفته است تا زمان را تقویت کند و مبارزات مورتال کمبت ۱۱ را با گذشته خود روبرو کند. این یک لمس هوشمندانه است که اجازه می دهد جنگجویان بتوانند در طول سال ها به چگونگی بالغ شدن خود نگاه کنند – درست قبل از اینکه کسی را که با تاندون آخیلل خود در معرض دود قرار می گیرد، تحریک کند. چند کاراکتر جدید وجود دارد که منطقی به نظر می رسند، هرچند که فهرست شامل بسیاری از موارد مورد علاقه سری است، اما مطمئن نیستم که چقدر از آنها استفاده می کنم.

داستان متوقف کننده زمان (داستان که از هر یک از فیلمهای مورتال کامبت) را به نمایش می گذارد، این کار به طور معمول برای مورتال کمبت ۱۱ است. به رهبری گروه سازنده اد بوون، توسعه دهنده استودیو Netherrealm تبدیل به یک استاد کرافت – متاسفم، صنایع دستی . Mortal Kombat 11 هرگز به عنوان پیشگویی خود سرگرم کننده نیست و در نقاط ضعف قرار دارد.

اما اگر شما با هیچ یک از بازی های قبلی مورتال کمبت ناسزا نباشید، نگران نباشید؛ بخش آموزش گسترده ای (و اختیاری) آن را برای تازه واردین فراهم می کند و همچنین اجازه می دهد بازیکنان موجود برای بازی با سطح بالاتری بازی کنند. علاوه بر این، Netherrealm سیستم مبارزه را در چندین راهکار، به طور عمده، خوش آمدید.

حرکت X-Ray، جایی که شما اثرات دردناک داخلی خود را برای حملات خود نشان داده اید، اکنون به صورت یکپارچه به گیم پلی معمولی متصل شده است. علاوه بر این که به طور آهسته با شارژ کردن دستگاه های تهاجمی و دفاعی به شما فرصتی برای افزایش حملات شما و یا فرار از combos nastier بازی – اگر چه من هنوز به طور صحیح توسط حداقل نیمی از مخالفان آنلاین من به چالش کشیدم.

من به عقل سلیم حرکت “پایان دادن به ضربه” می اندیشم که به شما امکان می دهد تا زمانی که سلامت شما کم است نزدیک به مرگ باشد. بر روی کاغذ، این یک راه برای حفظ مبارزه جالب است، دادن به بازیکنان فرصت اضافی برای مبارزه با. اما به پایان رساندن ضعف ها بسیار آسان است برای اجرای، و نه نیاز به زمان خاصی، که آنها به نظر می رسد کمی نامتعادل (و این از کسی است که آنها را در هر فرصتی استفاده می شود).

مرگ و میر مرگ کمپانی مورتال کامبت ۱۱ ساله از اعدام ها بسیار شگفت انگیز و غم انگیز است، حتی بیشتر از بازی های قبلی. Netherrealm تا حدودی توانست نوار خونین را بالا ببرد، هرچند هنوز بین روشی که شخصیت ها در حالت داستان نشان داده اند و نحوه عمل آنها وقتی که مخالفان خود را به طور جدی تفکیک می کنند، قطع رابطه وجود دارد. بنابراین، جانی کیج، ستاره فیلم و قهرمان دو حمله قبلی بعدی، فریاد بزرگی در پاره کردن تنه حریف خود و استفاده از آنها به عنوان یک ساختار ventriloquist است.

اما همانطور که جوش و لذتبخش به عنوان Mortal Kombat 11 شناخته می شود، این دور از بی عدالتی است. به نظر می رسد که یک سیستم microtransaction بی دست و پا در طول بازی رشته است، اگر چه شما فقط می توانید در مورد موارد محدود صرف صرفا. با این حال، من نمی توانم سوء ظاهرا وحشتناک و غم انگیز را که ناشر Warner Bros منتظر است تا دکمه قرمز بزرگ را فشار دهید که بخش عمده ای از معاملات کوچک بازی را تبدیل به microtransactions واقعی سوخت کار می کند لرزش. به غیر از اینکه قادر به ساخت آیتم های زره ​​ای برای ارتقاء توانایی های شخصیت شما باشد، هر یک از جنگنده ها تقریبا شصت پوسته دارد که بسیاری از آنها نسخه های نازک تر از صحنه های لباس است.

ساخت برخی از قطعات زره نیاز به جمع آوری منابع، اغلب توسط باز کردن قفسه سینه در Krypt بازی است که – چیزی دیگری که من را مشکوک ساخته – نیاز به یک اتصال آنلاین (بر خلاف مقالات قبلی MK). جمع آوری نشانه هایی که این سواالت را باز می کنند، به شما این امکان را می دهد تا دشمنان را از بین ببرید که، با وجود اینکه بازی به طور کلی سرگرم کننده است، احساس کار می کند. به سختی تجربه Mortal Kombat 11 را خراب می کند، اما مزاحم این است که چگونه بازی به طور مداوم به سیستم شما یادآوری می کند، به شما فرصتی می دهد تا راه خود را برای پیروزی در رقابت های تک نفره و غیره خریداری کنید.

مورتال کمبت ۱۱ به رغم آسیب جدی از لحاظ داخلی ساخته شده، به خوبی به زمان شما اهمیت دارد. حالت های مختلف بازی وجود دارد که به شما اجازه می دهد در اوقات فراغت خود و برخی از ویژگی های واقعا شگفت انگیز از جمله برخی از قرض گرفته شده از بی عدالتی ۲ مانند توانایی به میدان های تیم از مبارزان AI وجود دارد. مبارزه مورتال کمبت ۱۱ مایع و بصری است، و حتی زمانی که شما از دست دادن آن لذت بازی است. این یک بازی است که سرگرم کننده است فقط به ظروف سرباز یا مسافر در مورد، اما هنگامی که شما استعداد های خود را استادانه آن را حتی بیشتر پاداش می دهد. هنگامی که یک شوخی خنده دار، مورتال کمبت پیشرفت کرده است تا یکی از مبارزان بسیار موفق به دست بیاورد.

Final Fantasy XII: The Zodiac Age Review

چند هفته پس از انتشار Final Fantasy X | X-2 HD Remaster در سوئیچ نینتندو، ما دوباره در جهان فاینال فانتزی هستیم، این بار با Final Fantasy XII: عصر زودیاک، که در حال حاضر به پایان می رسد، حداقل برای لحظه ای، چرخه فصل داستان های بازی نقش تاریخی منتشر شده در سوئیچ نینتندو . یک چرخه ای که به پایان می رسد بدون شک فصل جدایی ناپذیر از میان کسانی که به ترکیبی از نینتندو می آیند: Final Fantasy XII در واقع یک بازی است که همچنان به طرفداران مجموعه های طولانی مدت تقسیم می شود، حتی بیش از یک دهه پس از آن انتشار اصلی آن. پس از گذراندن ساعت ها در محیط های رویا زانکرند غوطه ور می شوید، آماده هستی وارد دنیای پرخاشگر Ivalice شوید؟

یک فصل تقسیم شده


با Final Fantasy X، روند نهایی فانتزی، که در حال حاضر به عنوان “کلاسیک” در نظر گرفته شده، به معنای خاصی به پایان رسید. در واقع، با Final Fantasy XII، ما با یک انقلاب واقعی مواجه هستیم. با کنار گذاشتن خطری که توسط Final Fantasy X معرفی شد و حداکثر بیان آن در آینده فاینال فانتزی XIII، Final Fantasy XII یک مسیر کاملا متفاوت را دنبال کرد و بازیکنان را در مقابل دنیای باز از ابعاد چشمگیر برای آن زمان قرار داد ، به سمت مرز با آن فعالیت های ثانویه که در سلف خود کمیاب بود، پر شده بود. در طول سالها، بسیاری از آنها به عنوان Final Fantasy XII به عنوان تقریبا یک MMORPG یک نفره اشاره کرده اند: اگر چه این شاید تعاریف خیلی قوی باشد، این ایده خوبی از انقلاب انجام شده توسط این فصل است.



یک انقلاب نیز به سیستم جنگی گسترش می یابد: برخورد های گاه به گاه با دشمنان غیر قابل مشاهده بر روی نقشه رها می شود، همانطور که سیستم مبتنی بر نوبت کلاسیک است. در جای خود، ما یک سیستم نبرد پویا بسیار پویا پیدا می کنیم، جایی که کنترل مستقیم بازیکن بیشتر به یک شخصیت محدود می شود. بقیه قسمت ها توسط یکی از مشهورترین ویژگی های Final Fantasy XII، Gambits مدیریت می شود. آنها به شما اجازه می دهند رفتار شخصیت های خود را همانطور که دوست دارید در پاسخ به تغییر شرایط در میدان جنگ، به نحوی که به عنوان دقیق تر تصحیح شده است، تنظیم کنید. بدون توجه به مقالات متعدد که ما در گذشته به قمار اختصاص داده ایم، با توجه به مقادیر زیاد، می توانیم بگوییم این یکی از بهترین سیستم های نبرد است که تا به حال توسط سری ارائه شده است که هنوز هم به وسیله متخصص آن توانسته است سرگرم کننده باشد ترکیبی از پیچیدگی و فوری

اگر گیم پلی فاینال فانتزی XII نفس هوای تازه ای را برای این مجموعه نشان می دهد، ما نمی توانیم در مورد داستان او چنین بگوییم، که مطمئنا در میان بهترین ها در سری قرار نمی گیرد. با این وجود، این بدان معنا نیست که بخش روایت باید برداشته شود، برعکس. اگر چه از بازیابی مشکل، که Yasumi Matsuno را ترک کرد، رها شده بود، Final Fantasy XII همچنان موفق به ارائه یک داستان جذاب و هیجان انگیز، مخصوصا برای کسانی که عاشق قطعه های سیاسی می شوند.

سن زودیاک در سوئیچ نینتندو


ما می خواستیم به شما یک قضاوت بسیار کوتاه در مورد Final Fantasy XII بدهیم، یک بازی که، همانطور که شما ممکن است درک کرده باشید، دهه زندگی خود را به خوبی به ارمغان می آورد و هنوز هم نسل های جدیدی از بازیکنان از سراسر جهان بازی می کنند. پس از ایجاد این فرض ضروری، ما می خواهیم در مورد نسخه سن عصر زودیاک در سوئیچ نینتندو صحبت کنید. این اسطوره ها محتوای موجودی که در نسخه Playstation 4 دیده می شوند را با اضافه کردن برخی از ویژگی های اضافی مانند امکان تغییر کلاس شخصیت های خود، اضافه کردن مجموعه های دیگر Gambit و یک بازی جدید جدید + که به شما اجازه می دهد شروع کنید یک بازی جدید با شخصیت های سطح ۹۰، همچنین سلاح، جادوها و پول را از دوران گذشته گرفته است. مطمئنا اینها جزء حاشیه نویسی نیستند، اما لازم است که حضور آنها را مشخص کنیم.

از لحاظ فنی، کار بر روی این نسخه برای نینتندو سوئیچ واقعا عالی است: واقعا تفاوت در مقایسه با نسخه Playstation 4 بسیار دشوار است، در حالی که تصاویر دو نسخه در کنار آن قرار می گیرند. این بدون شک یک کار بهتر از آنچه در Final Fantasy X | انجام شده است Final Fantasy X-2 HD Remaster، که حتی در حالت قابل حمل هم بد نیست، جایی که بازی مایع و بدون ماندگاری باقی می ماند. نقصی که به جای آن او را به بازاریاب که چند هفته پیش منتشر شد، قیمت راه اندازی است: هزینه های مورد نیاز، با این حال بیش از دو برابر در مقایسه با نسخه Playstation 4، در حال حاضر در بازار برای تقریبا دو سال است. البته، نسخه سوئیچ نینتندو دارای قابلیت حمل و نقل خود است، که می تواند بهترین انتخاب را برای کسانی که تصمیم به خرید آن ندارند، انتخاب کند. با این حال، مطمئنا قیمت رقابتی بیشتری به دست آورد

خوب

  • پورت عالی
  • Ivalice در حالت قابل حمل خوب نیست

بد

  • قیمت مقدماتی بیش از حد

خلاصه

Final Fantasy XII: عصر زودیاک در سوئیچ نینتندو یک فرصت عالی برای کشف یکی از فصل های بحث برانگیز در تاریخ فاینال فانتزی، به لطف یک کار خوب بازسازی است که به خوبی در کنار نسخه Playstation 4 خوب نیست. باقی مانده است، اما اگر ایده عکاسی از Ivalice در جیب شما جذب شما می شود، ما فقط می توانیم با چشمان بسته خود را خریداری کنیم.

امتیاز کلی بازی ۸۵

Final Fantasy X-X2 HD Remaster Switch Review

Final Fantasy X و X-2 به سوئیچ می رسند و در واقع تبدیل به بخش جدید جدیدی از سری Square Enix می شوند که برای اولین بار در پلتفرم غیر از سخت افزار PC یا PlayStation موجود می باشد. اگر در این لحظه شرکت تصمیم گرفت آنها را در iOS، Android و Dolce Forno Herbert بگذارند (ما این را در دو مورد درک می کنیم) می توان به کتاب رکوردهای جهانی گینس اشاره کرد. به طور جدی، حتی اگر ما مجبور بودیم برای زیبایی ۱۸ سال صبر کنیم، ورود این دو عنوان بر روی کنسول هیبرید یک نشانه بسیار خوبی است و به نوعی نیز بازگشت به ریشه ها است، زمانی که کنسول های نینتندو تنها که در آن اولین ماجراهای حماسه را می توان تجربه کرد.


به نظر می رسد دیروز نسخه های Remaster به PS4 وارد شده و از آن زمان چهار سال دیگر گذشت. همچنین در این نسخه ها سوئیچ ما تمام موارد موجود در نسخه های بین المللی منتشر شده در PlayStation 2 را پیدا می کنیم. ما درباره ده ها یا صدها ساعت محتوای صحبت می کنیم که به دو ماجراهای با روح بسیار متمایز تقسیم شده است. در حالی که Final Fantasy X یک JRPG مدرسه قدیمی است، در حالی که X-2 یکی از اولین آزمایشهای Square Enix با معروف ترین حق رای دادن بود. هر دو با بافت های جامد مشخص می شوند، حتی اگر بازی دوم برای فریبندگی بیشتری فضای بیشتری به وجود آورد. موضوع مشترک، در هر صورت، داستان عاشقانه و در عین حال پیچیده بین Tidus و Yuna در برابر مبارزه علیه شیطانی بد شناخته شده به عنوان گناه است.

Final Fantasy X اولین فصل از حماسه بود که هر دو کاراکتر و تنظیمات را به طور کامل در ۳D ارائه دادند.

در طی بیش از ۲۰۰ ساعت، برای تکمیل هر دو عناوین به اندازه کافی، با اسرار و چالش های ثانویه بسته بندی شده، ما شاهد تکاملی مترقی از شخصیت های متعدد این حماسه است که تبدیل به افسانه ای شده است. دوستداران بیچارگی در واقع یک پانتئون از قهرمانان در بین بهترین ساخته شده برای این مجموعه است، که از جمله Auron Tenebrous، Lulu حساس و محافظ و Rikku زنده است از نظر charisma، که به عنوان قهرمان اصلی نیز در فاینال فانتزی X-2.

کار بازسازی که برای نسخه قبلی Remaster انجام شده است، مسلما در Switch Switch نیز وجود دارد که از لحاظ فنی تقریبا یکسان است با آنچه تقریبا چهار سال پیش در PS4 مورد بررسی قرار گرفت. بافت با وضوح بالا، یک سیستم روشنایی تصفیه شده بیشتر، مدل های چند ضلعی به مراتب غنی تر از اصل و سیالیت است که در ۳۰ FPS پایدار است، این منو برای جدول نینتندو است. در حالت قابل حمل همه این چیزها در حالی که در حالت داکشن پخش می شوند، به دنبال خوبی می افتند، هر دو عنوان چندین چین و چروک را در یک پالت رنگ روشن نشان می دهد. صفحه نمایش لمسی سوئیچ به یک ویژگی کوچک که در PS Vita در حال حاضر حضور داشت و یا توانایی برقراری ارتباط با شخصیتهای خارج از جنگ برای درمان آنها پس از یک جنگ ویژه به خصوص خونین، به ارمغان می آورد. بدیهی است که این امکان وجود دارد که کنسول در حوض آن قرار گیرد.

Final Fantasy X علاوه بر Aeons و کارفرمای “منظم” شامل دشمنان متعدد اختیاری از جمله Rich Rich Derrer می باشد.

برای کسانی که از آن آگاه نیستند، این نسخه های مجدد، همانند کسانی که در PlayStation 4 منتشر می شوند، شامل محتوایی نیستند که در نسخه های اول انتشار منتشر شده اند. این شامل یک نسخه دوبعدی اسپرهراگرافی است که شما میتوانید در ابتدای ماجراجویی آن را انتخاب کنید، اما در هیچ فیلم و سریالی از داستان یا سطح دشواری در حضور فیلم اضافی Final Fantasy X: Calm of Eternal، که به عنوان “پل” بین دو داستان و در epilogue قابل پخش فاینال فانتزی X-2: آخرین ماموریت که بیشتر طول عمر طولانی این بسته باور نکردنی را افزایش می دهد.

با وجود تعدیلات متعدد که چندین خط پیشین را توصیف کرده است، برای مقایسه فاینال فانتزی X / 2 HD Remaster بی نظیر به محصولات زیباییشناسی مدرن بی فایده است. آنچه شما باید انجام دهید این است که خود را در کویل ها غوطه ور کنید (پانزده می خواهید) و شما را به جهان جادویی منتقل می کند که در آن بین بازی Blitzball، تحریک Aeon، تن از مواجهه های گاه به گاه و دور دیگری در Spherography از بین رفته است.

موسیقی متن فیلم Final Fantasy X هنوز هم یکی از بهترین های ساخته شده برای حماسه در حالی که در X-2 است، اگر چه قطعات هنوز هم جالب هستند، شما از دست دادن سبک دلتنگ Nobuo Uematsu. دومین ماجراجویی Yuna در آن زمان طرفدارانی نبود که از نظر طرفداران Square Enix متقاعد شده بود که بیش از آنچه که در گذشته دیده می شود، بسیار دور از انتظار بود. پس از سالها است که ما حق انتخاب شایستگی های خانه نرم افزاری را داریم که مشتاقانه پیشنهاد جدیدی را ارائه می دهد که بر اساس سیستم مبارزه بر اساس مشروط بر اساس یک سیستم کاری خاص مرتبط با لباس های سه شخصیت اصلی . با توجه به آنچه که در سال های بعد شاهد آن بودیم، می توان آن را نقطه عطفی در سریال مشاهده کرد. نقطه عطفی همیشه در مسیر درست ادامه نمی یابد، این بدون شک، اما هنوز شجاع و جالب است.

سخنرانی معمولی اگر هنوز هم دو فینال فانتزی X پس از مدتها ارزش بازی داشته باشد تقریبا بی فایده است. طرفداران هاردکور ماجراهای Tidus، Yuna و شرکت زیبا احتمالا قبلا نسخه Switch را خریداری کرده اند، خوشحالم که بتوانم در هر زمان به Spira بازگردم و قهرمانان آنها را (تقریبا) در جیب خود نگه دارم. برای همه دیگران، قانون طلایی این نوع تجدیدنظرها اعمال می شود: اگر در آنها هیچ نسخه ای از نسخه قبلی خود را ندیده اید، اکنون یک دلیل دیگر برای انجام آن دارید … اما هنوز هم واقعا کسی است که کمتر از ۲۰ سال موفق به نادیده گرفتن آنها شد؟

شاید تنها عامل که می تواند شما را از این بسته آبدار دور نگه دارد، قیمت است. حتی بدون تمایل به کاهش تخفیف های مختلف و فروش، Final Fantasy X / X-2 HD Remaster در PlayStation 4 برای ۲۹.۹۹ یورو در دسترس است، در عوض برای گرفتن نسخه PC لازم است که پنج مورد کمتر باشد. تنها چیزی که قادر به پخش حتی در حالت قابل حمل قیمت (تقریبا) کامل قیمت (که تقریبا تمام قیمت آن در Switch است) توجیه نمی شود، موقعیتی نزدیکتر به سایر نسخه ها توصیه می شود و نیز به طور واضحی بیشتر قابل قبول است.

امتیاز کلی بازی ۸.۵ / ۱۰

PixArk XBox One Review

با تمام بازی های ویدئویی خوب می آید تعدادی از کلون ها به دنبال سرمایه گذاری در آنچه که در حال حاضر محبوب در میان توده ها. Pokémon و Digimon تعدادی از بازی های RPG را با Catch ’em به ارمغان آورده اند. تمام سبک های مکانیک، Fortnite و Player The Battleground ناشناخته ها قبل از موج الهام گرفته از Battle Royale بود. یکی دیگر از لیستی از بازی ها با موجی از کلون های خود Minecraft بود، و یکی از آن عناوین که در موج منتشر شد Pixark بود، که در حال حاضر در Switch Switch Nintendo وجود دارد.

این بازی یک قهرمان جنگی است: Battle Evolved. همانطور که آن بازی واقعا برای شروع خوب نیست، و نسخه سوئیچ خود را تقریبا unplayable بود. این باید به اندازه کافی هشدار دهنده باشد تا از Pixark در خود دور بماند، بنابراین بررسی زیر اساسا دلایل متعددی برای جلوگیری از بازی و زمان خود را هدر نمی دهد.

اول از همه، این بازی بسیار شبیه Minecraft در این واقعیت است که داستان واقعی برای آن وجود ندارد و این همه در یک جهان به طور تصادفی تولید می شود. از همان ابتدا، بازیکن چیزهایی را آزمایش می کند تا ببینند چه چیزی کار می کند، زمین را کشف کرده و منابع را جمع آوری می کند تا در طول زمان به کارهای بزرگتر و بهتر برسد. Minecraft همه اینها را به یک هنر، با یک سیستم پیچیده اما آسان برای درک آن. جایی که Pixark به طور عمده در پایه ترین عناصر شکست خورده است، این است که هر منو و گزینه crafting یک گزاف گویی مطلق است تا بتواند از آن عبور کند.

نخستین چیزی که بار اول برای باز کردن منو برای اولین بار روشن است این است که در هنگام انتقال بازی به کامپیوتر از هیچ تلاشی برای بهینه سازی منوها برای سوئیچ استفاده نشده است. با استفاده از بازی های بسیاری که مانند پورت های مستقیم از کامپیوتر احساس می کنید، متن در بازی نیز بسیار کوچک است. بسیاری از گزینه ها در منو ها مشخص نیست که چه چیزی در واقع انجام می دهند و بعضی از گزینه ها حتی نمی توانند به دلیل طراحی دلخواه به آن دسترسی پیدا کنند. هنگامی که مردم در مورد مسائل دسترسی در بازی صحبت می کنند، آنها صحبت می کنند مانند موارد بسیار اساسی مانند این. بازدید اخیر من به متخصص اپتومیست نشان داده است که من دید ۲۰/۱۵ دارم و هنوز تلاش کردم تا برخی از مسائل روی صفحه را بخوانم، به ویژه در حالت دستی.

در یک بازی مانند Pixark، شما فقط باید منوها را درست کنید. اکثر بازی ها می توانند منوهای مورد نیاز را برای سفارشی کردن شخصیت خود، ساخت آیتم ها و سازماندهی موجودی انجام دهند. برای اینکه آن را به طوری طراحی شده بد طراحی شده است آن را به طور غیر ضروری بد است. استفاده از صفحه نمایش لمسی در حالت دستی یک لمس خوب است اما از بد بودن آن نجات نیافته است.

هنگامی که من موفق به حرکت در منو و ایجاد شخصیت خود من، من آماده بود به یک جهان با نام تجاری جدید پر از شرایط امیدوار کننده و مکان برای کشف افتاد. متأسفانه، من در بعضی از مناطق بیابان بیابان فرو ریختم، و یک پیاده روی کوتاه دو دقیقه ای دیدم که من با برخی از دایناسورهای سطح بالا دیدار می کردم. پیش از آنکه متوجه شدم، مرده بودم. من خودم را سیراب کردم و دوباره امتحان کردم و با همان سرنوشتی که قبلا داشتم دیدم. من یک ساعت جامد به آنجا رسیدم که در آن من به پایان ناپذیری رسیدم، احساس کردم که من بخشی از برخی از ماجراهای عجیب و غریب راسل کوهت است، اما نه، من فقط قربانی طراحی دنیای افتضاح شدم .

Minecraft یک بازی فوق العاده است، چرا که آنها به نحوی موفق به ایجاد یک جهان به طور تصادفی تولید شده برای کشف بدون احساس خطر بالا و منحنی یادگیری تدریجی به منظور کاهش سهم مردم در بازی. Pixark به نحوی مدیریت می کند که در هر زمان به طور کامل مخالفت کند، تازه واردان را مجبور می کند طناب را به سرعت یاد بگیرند یا فقط به طور مداوم بمیرند. من حتی مطمئن نیستم که کلمه “chore” به اندازه کافی برای توصیف ضربات مطلق است که در مغز من در تلاش برای زنده ماندن در یک بازی مثل این بود.

جنبه دیگری که به نفع Pixark نیست، این است که خود مکانیک فوق العاده است. نیمی از زمان یک شیء بود که من فکر میکردم که هدفم این است که به پایان برسد تا کاملا دست نخورده باقی بماند در حالیکه همه چیز در اطراف آن برداشت می شود. به طور مشابه، قرار دادن بلوک، ساده ترین چیزی که می توانید در یک بازی Sandsbatch از این طبیعت انجام دهید، یک کابوس است. قرار دادن و به طور مداوم چیدن چیزها دوباره به عقب دوباره فقط آنها را دوباره قرار داده است فقط نیاز به لذت بردن از در این نوع از بازی ها.

اعتبار که در آن اعتبار است، برخی از ایده های خوب در Pixark وجود دارد. نیاز به نگرانی بیش از سلامت، همچنین با سنجش درجه حرارت و گرسنگی نیز به چشم می خورد که بدان معنی است که شما برای انجام یک زندگی سالم بیشتر نیاز دارید. نگاه کردن به غذا و پناهگاه ایده خوبی برای یک بازی گودال ماسهبازی است، اما زمانی که مکانیک آن را برای لذت بردن از همه دردناکی، نقطه عطفی چیست؟ شما همچنین می توانید به سطح بالا، اما من توصیه می شود در برابر انجام هر کاری که تجربه شما را به دست آورده است، همانطور که در بازی من از بازی، سطح اول من بالا سمت چپ پیام سطح بالا در بالای صفحه نمایش من، به طور دائم. این به ذکر است که آن را در واقع پوشش اطلاعات در بالای صفحه نمایش. من حتی مطمئن نیستم که چطور این نوع آشکارا نادیده گرفته شده برای اصول اولیه، آن را فرایند تضمین کیفیت گذشته می کند.

چیز دیگری که گنجانده شده است چند نفره محلی و آنلاین است، بنابراین شما مجبور نیستید به تنهایی در بدبختی خود باشید! اگرچه، سخت است که به شما توصیه کنم که دوستانتان را متقاعد کنید که پول واقعی را در این بازی صرف کنید. هنگامی که به یک سرور آنلاین مراجعه کردم و هیچکدام در آن یافت نشد، وقتی که به یک سرور آنلاین دسترسی پیدا کردم، احساس گرسنگی نفس می کشیدم، با این واقعیت که مردم احتمالا چیزی بهتر از این زباله بازی می کنند، احساس راحتی می کنند.

من مطمئن هستم که بازی در طول زمان به روز رسانی دریافت خواهد شد و در نهایت ممکن است یک بازی خوب باشد. با این وجود، کارهای بزرگی نیاز است، و این واقعیت که بازی در کشور منتشر شده است، آن را مرتفع کرده است. این بازی تقریبا دو برابر Minecraft هزینه می کند و نیمی از سرگرم کننده را شامل نمی شود. من مطمئن نیستم که چرا این بازی خارج از این ایده است که ممکن است برخی از طرفداران Ark: Survival Evolved ممکن است از برخی از دلایل لذت بردن از این نیز باشد. هنگامی که سوئیچ در هر هفته تقریبا ۳۰ بازی بازی می کند، توصیه می شود تا پنجره اخیر در فروشگاه eShop را باز کنید، یک شماره بین ۱ تا ۱۰ را انتخاب کنید و احتمالا چیزی بهتر از Pixark پیدا خواهید کرد.

امتیاز کلی گیم تاک به بازی نمره ۸.۵ از ۱۰ میباشد

Dangerous Driving Xbox One Review

اعضای مؤسس سه مزرعه سرگرمی دارای تاریخ افتخار بازی های نقدی هستند.

اما استودیوی مستقل که در سال ۲۰۱۴ تاسیس شد، بلافاصله شروع به بازیابی مسابقات نکرد. رانندگی خطرناک اولین نوع خود برای استودیوی انگلیسی است و میراثی دارد که به عنوان یک معیار در سبک مسابقه ای بازی می کند: Burnout. اما ادعا نمی کند که سزاوار است.

۱۰۰٪ آرکید

در حال حاضر ذکر شده است، رانندگی خطرناک می خواهد وارث معنوی سوختگی شود. تعجب آور نیست که ما در یک سبک کاملا حرفه ای هستیم. اتومبیل ها دارای ویژگی های مختلفی هستند و مخصوصا میله هایی که دارای اندازه های مختلف هستند، اما به طور کلی رفتار می کنند: پا به طبقه.

تنها استفاده از ترمز این است که یک اسکید را راه اندازی کنید تا چرخشهای تنگ تر مذاکره شود. شما احتمالا می خواهید رانندگی بیشتر از حد لازم، از آنجا که با “دست کم” (چراغ اتومبیل های دیگر)، آرزوها، از بین بردن و جهش، این تنها راه برای به دست آوردن تقویت، ضروری است برای پیروزی . کنترل خودروهای دقیق، واکنشی و مقوایی است. درک کنید که آنها وزن ندارند، هیچ inertia که می تواند آنها را یکسان سازد. آنها پوسته های خالی هستند.

اتومبیل های پلیس خوب وجود دارد که با آژیر های خود ایستادگی می کنند و لذت بخش هستند که در تعقیب آنها استفاده می شود، اما اگر خطرناک رانندگی بیش از سیصد اتومبیل را ارائه دهد، از علاقه های محدودی برخوردار است. اینها فقط تغییرات زیبایی شناسی بدون شخصیت هستند. همچنین این احساس است که بقیه ی جهت هنری را تحت سلطه قرار می دهد، مانند دهه ۸۰.

پوسته خالی

چندین زواید هنگام شروع بازی. یک منو با سه گزینه، توانایی استفاده از Spotify (با حساب پرداختی) برای گوش دادن به موسیقی، رتبه بندی جهان برای بهترین زمانها و تور خطرناک رانندگی که ارائه می دهد به شما شش قهرمانی با سیزده رویداد مختلف که به عنوان مدال دریافت می کنید (پلاتین، طلا، نقره، برنز) باز می شود.

شما باید مسابقات کلاسیک را برنده شوید، برای تقویت بی نهایت در چالش Heatwave، پیروزی دوئل، زنجیره ای از Takedown ها یا پیروزی برنده شوید. ما تمام بازی های بازی های کلاسیک بازی های نقدی را پیدا می کنیم و بسیار خوب است. متاسفانه پد در دست همه چیز بد است.

اگر مشخصات در مورد سرعت انیمیشن پر شده است، مشکلات فنی آمده است جدول سیاه و سفید. اغلب، هنگامیکه تونل در حال نزدیک شدن است، مینی فریز می شود، آزمایش های برخورد، نامناسب هستند و I.A. تقلب در هر راه، که آیا آن را به طور ناگهانی عبور از جلوی شما زمانی که شما ۱۰ ثانیه جلوتر، و یا انتظار تقریبا در توقف قبل از خط. همه اینها در پالایش و اشکال زدایی کم است. با این وجود، ما سرگرم کننده هستیم که همه را گول بزنیم و حرم را باز کنیم.

مدیریت برخورد می دهد نتیجه ای را به احساسات که از بازی ظهور می کند. تصور از خالی بودن، زیرا تغییر شکل جعبه ها هیچ ارتباطی با Burnout ندارند. ما برداشتی از اوریگامی های ناپذیر داریم. برخورد نمی احساس شیفتگی که ما می تواند در فرسودگی شغلی دارند تولید نیست، اما سرخوردگی از نیاز باعث یک تصادف هنگامی که آن را مسواک زدن ماشین نگران تصور می شد. رانندگی خطرناک می دهد این تصور که توسعه آن را شش ماه تا اوایل متوقف شد. این شرم آور است زیرا دارای یک پتانسیل جالب است.



رانندگی خطرناک مانند ۱۰۳SP تجربه قدیمی ترین از ما است. این فوق العاده زیبا نیست، بسیار ساده است و ما هنوز هم لحظات خوبی با آن هستیم. با خلاء، لازم نیست که دوستان شما را بر روی آن ببینند … ما می توانیم اشتباهات خود را ببخشیم، همانطور که می دانیم آن را “در گاراژ” با ابزار بسیار محدود توسعه می دهیم. اما در این مورد، ما نباید چنین میراث معتبری را به عنوان Burnout ادعا کنیم، زیرا ما هنوز منتظر جانشین بخش عالی «بهشت» هستیم.

ما عاشق هستیم


سریع.
بصری.
سرگرم کننده است.

دوست ندارم


انیمیشن بعضی اوقات به طور پیش فرض گرفته شده است.
فقدان عمق.
برخورد تصادفی
اشکالات در هر راه.
بسیار بیش از حد است

امتیاز ما ۷۵

Chocobo’s Mystery Dungeon EVERY BUDDY! Switch Rewiew

مجموعه معتبر از سیاه چال انداختن RPG امضا شده

(اسپایک) Chunsoft تلاش می کند برای جذب جمعیت، به نقطه ای از نیاز به تکیه بیشتر و بیشتر بر شهرت مجوز های مختلف به غرق شدن به فراموشی. حتی Square Enix به نظر نمی رسد که آن را بیشتر باور داشته با وجود محبوبیت معروف فراموش نشدنی فاینال فانتزی، Chokbobo’s Mystery Dungeon هر یک از دوستان محدود به بازسازی قسمت از Wii (و کاهش یافته است در DS در ژاپن) بیش از یک دهه قبل . آیا افزودن یک حالت دوئیست ((دوباره) غوطه ور شدن در این مارپیچ ها را توجیه می کند؟

حافظه گاهی اوقات بازی می کند ما را گمراه می

، اما حتی ده سال بعد، معرفی رمز و راز Chocobo را به سیاه چال انداختن هر بادی بلافاصله یادآور فاینال فانتزی افسانه: مأموریت زندان Chocobo، با یک توالی سینمایی کوتاه از کیفیت نسبتا به طور متوسط ​​شروع. و دلیل خوب، از این بخش شبیه به یک پورت ساده با رزولوشن بهبود یافته است، فقر برخی از بافت خیانت تحقق سن دیگری از خوش نما متوسط ​​نمی تواند پنهان. با این حال این سمت یکپارچهسازی با سیستمعامل نیز در یک احساس خوشایند از نوستالژی نتایج: از شماره، به دلیل موسیقی متن فیلم بسیار بیشتر از آهنگ از حماسه فاینال فانتزی، همیشه هم قشنگ و ریمیکس تشکیل شده است. سناریو هم تغییری نکرده است، و یا از موقعیت مکانی دیگری در فرانسه استفاده نکرده است. در این مورد Chocobo عزیز ما کمک می کند تا ساکنان شهرستان از Lostime که خاطرات محو هر بار حلقه زنگ تا فراموش شود. ذهن ها را در خاستگاه سیاه چال های پیچیده، که به طور طبیعی با ساختارهای تصادفی باقی می ماند، متضاد می شوند.

ماجراجویی با این حال شروع می شود:

انتخاب (قطعی) بین حالت دشوار – فرمول سنتی در واقع – و یک حالت عادی است که در آن اجسام مجهز به دنبال یک شکست فاخته حفظ می شوند. این یک پیشرفت قابل توجه است، اما پیشرفت اصلی افزودن شرکای (“دوستان”) برای حمایت از Chocobo در سفرهای او است. به عنوان یک یادآوری، جنبش ها و نبرد ها اساسا به نوبه خود به نوبه خود در شبکه ای است که زمینه را مشخص می کند، اگر چه در عمل، همه چیز در یک روش نسبتا مایع اتفاق می افتد، اقدامات زنجیری یکی پس از دیگری. بدیهی است که تقویت این همدمان به طور قابل توجهی محتوای مسابقات را اصلاح می کند، به ویژه در شرایط اضطراب، حتی محاصره. و احتمال این که یک بازیکن دوم کنترل را کنترل کند تجربه را دوستانه تر می کند تا زمانی که بتواند هماهنگی عملیات خود را انجام دهد و این جفت از موضوع موسیقی مشهور Chocobo پشتیبانی کند و سپس Kweh Kweh را حل کند.

هم تیمی ممکن است

متعلق به هر دو شخصیت های اصلی (در میان دیگر “اضافی”) و یا BESTIARY، زمانی که ما به اندازه کافی رام – که را شکست داد – هر یک از این مخلوقات. گروه بندی خود را با خانواده های ساده این کار طولانی و به چالش کشیدن اهلی، در نتیجه تشکیل تیم کافی در شغل معمولی موازی، با توجه به قانون اساسی از زندان (از جمله رئیس). اگر پیچ و خم استاندارد (مورد نیاز برای پیشبرد در داستان) یک مشکل، خاص مطرح نیست و ناتوانی مرتبط با آنها اغلب نشان می دهد جهنم، نه به ذکر آن در دسترس پس از حماسه، به علاوه یک پیچ و خم (تقریبا) بی پایان منتشر نشده. این نیاز به یاد می آورد ماهیت سنتی پیچ خورده از Fushigi هیچ مأموریت زندان، با وجود فعالیت های اختیاری مانند ماهیگیری، باغبانی، کارت، و یا به طور کلی به عنوان collectionnite بسیاری از مینی بازی به خودی خود هدف کاهش جنس تکرار قاطعانه ذاتی . بنابراین برای طرفداران از نظم و انضباط و بی قید و شرط طرفداران البته Chocobo.

رمز و راز Chocobo Dungeon هر یک از دوستان به نظر می رسد یک remastering ساده از شاتر Wii با حالت دوئیت. این تکامل، با این حال، به شدت غنی مبارزه، در حالی که اضافه کردن یک لمس مجموعه. چه چیزی باعث می شود که ماجراجویی نه تنها کاربر پسند تر، بلکه به طور کلی دستورالعمل را نیز تسکین دهد که بسیار تند و حتی غیر قابل تحمل باقی می ماند، اگر کسی با فراموش کردن ضمیمه های حرفه ای حرفه ای به چالش ها ادامه دهد. به طور خلاصه، این پر آواز هنوز هم کرکی ترتیب یک آهنگ دلنشین است، که محققان RPG سیاه چال و دوستداران Chocobo قدردانی خواهند کرد.

ما عاشق هستیم


روایت تقسیم شده هنوز در صفحه است.
جلوه های موسیقی فینال فانتزی.
کمک از شریک، گرانبها در بیش از یک راه.
حالت عادی کمتر خراشیده شده است.
این فرمول چشمگیر است.
زندگی همیشه گوشتی است

دوست ندارم


تحقق واقعا منسوخ است.
ملودی Chocobo اعمال شده به دو بازیکن.
ترجمه فقط به زبان انگلیسی
تکرار این ژانر قطعا قابل لمس است.

امتیاز ما ۸۵